آشنایی با انواع گیت ورود و خروج

 

آشنایی با انواع گیت تردد

در بسیاری از سازمان ها برای کنترل تردد افراد از گیت و دربهای هوشمند استفاده می کنند که در این متن به گیت ورود و خروج و انواع آن اشاره خواهیم نمود. گیت شیشه ای، گیت اهرمی و گیت های متنوع دیگر از انواع گیت ورود و خروج به شمار می روند. با توجه به این که گیت های کنترل دارای تنوع هستند، قیمت متفاوتی نیز دارند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

مشخصات گیت کنترل تردد

نمونه ای از انواع گیت های ورود و خروج در مکان های مختلف غیر از ادارات نیز دیده می شود. در هر مکانی که برای ورود و خروج نیازمند نوعی انضباط و کنترل باشیم، از گیت ها استفاده می نماییم. برای عبور از گیت ها نیز باید از طریق حسگرهای بیومتریک و یا کارت های مغناطیسی استفاده نمود. از مزیت های استفاده از گیت ورود و خروج آن است که افرادی که برای مکان تعریف شده مجاز نیستند، وارد نخواهند شد.

گیت شیشه ای

از سوی دیگر نظم در عبور و مرور ایجاد می شود. حتی می توان هزینه ها را بررسی و کنترل نمود. گیت کنترل تردد باعث می شوند تا نیروی انسانی کمتری برای محافظت از تردد غیر مجاز در سازمان ها به کار گرفته شوند. لذا به این واسطه هزینه ها نیز کاهش می یابد. در عوض حضور تکنولوژی در سازمانها گسترده می شود.

با توجه به مکان مورد نیاز، گیت شیشه ای به عنوان وسیله ای است که به فضای سازمانی زیبایی خاصی می دهد. از سوی دیگر گیت اهرمی با داشتن اهرم های میله ای باعث می شود تا افراد به نوبت از گیت عبور نمایند و دو نفر نتوانند بدون نوبت وارد مکان مورد نظر شوند. از این بابت، گیت اهرمی بر گیت شیشه ای ارجحیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست