خرید دستگاه پارکینگ

خرید دستگاه پارکینگ

پیشرفت تکنولوژی در سطوح مختلفی از زندگی افراد خود را نمایان کرده است. بررسی ورود و خروج افراد از پارکینگ می‌تواند مشکلات خاص خود را داشته باشد، اما با خرید دستگاه پارکینگ می‌توانید تمامی این معضلات را از بین ببرید. دستگاهی چند منظوره که شما را از هزینه‌های جانبی راحت خواهد کرد. همچنین می توانید با این دستگاه میزان نظارت را افزایش داده و سرعت عملکرد را تا حد قابل قبولی بهبود دهید.

دستگاه کارتی پارکینگ

با خرید کارتخوان پارکینگ می‌توانید به راحتی سیستم خروج و ورود خودروها را مکانیزه و کنترل کنید. در این روش احتمال خطای انسانی به صفر می‌رسد. می‌توانید با دوربین مدار بسته نحوه عملکرد سیستم را کنترل کنید. نیروی کار نهایتاً 1 نفر می‌شود که می تواند پاسخگوی خودروهای خروجی و ورودی باشد. در نتیجه در دراز مدت هزینه‌های سربار شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

این دستگاه از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در حالت اول کارت روی دستگاه قرار داده می شود. سپس روی کارت خام به صورت الکترونیکی ساعت ورود و دیگر اطلاعات خودرو ثبت می‌شود و در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد. در هنگام خروج کارت تحویل گرفته شده و با استفاده از دستگاه پارکینگ تخلیه اطلاعات انجام می‌شود.

در نتیجه نرم افزار بر اساس میزان ساعت و دقیقه ای که فرد در پارکینگ حضور داشته است و تعرفه وارد شده توسط شما، هزینه کلی که باید پرداخت شود را محاسبه و اعلام می‌کند. این دستگاه قابلیت شبکه شدن با دستگاه‌های کارتخوان را دارد تا بدون معطلی قیمت روی کارتخوان نمایش داده شده و پرداخت با کارت انجام می شود. همچنین امکان اتصال به سیستم چاپگر جهت چاپ اطلاعات به عنوان رسید نهایی که به راننده تحویل داده شود، وجود دارد.

مزایای دستگاه پارکینگ

به خاطر این که تمام کارها با کارت انجام می‌شود، دیگر خطای انسانی در محاسبه قیمت تاثیری ندارد. همچنین احتمال کم گرفتن وجه وجود ندارد. سرعت محاسبات و انجام فرایند تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و در خروجی و ورودی پارکینگ ترافیک به وجود نمی‌آید.

مسئولیت نگهبانان پارکینگ بسیار کاهش پیدا می‌کند. زیرا در قبض احتمال جعل وجود دارد. اما در کارتخوان پارکینگ که اطلاعات خودرو و ساعت ورود روی آن ثبت می‌شود، این احتمال وجود ندارد و تنها صاحب کارت می‌تواند خودرو را از پارکینگ خارج کند.

تعداد نیروی انسانی برای فعالیت در این بخش بسیار کاهش پیدا می‌کند. نظارت بر میزان خودروهای ورودی و سود خالص نهایی در روز، ماه و سال به راحتی قابل تشخیص است.

می‌توانید با کارتخوان پارکینگ نظارت کاملی روی ماشین‌های ورودی داشته باشید. از نظر سبک، سنگین بودن یا هر معیار دیگری خودروها را تفکیک کنید. شماره پلاک‌ها جمع آوری می‌شود و می‌توانید محدودیت ورود و خروج را با این محصول اعمال کنید.

قیمت دستگاه کارتی پارکینگ

دستگاه پارکینگ بر اساس قابلیت‌هایی که دارد، تنوع قیمت خواهد داشت. بسته به این که چه آیتم‌هایی را نیاز دارید، این هزینه افزایش می‌یابد. همچنین موارد خارجی به علت نرخ ارز گران‌تر از موارد داخلی است. در سایت پارسیان می‌توانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی به صرفه خریداری کنید.

خرید دستگاه پارکینگ

جمع بندی

خرید دستگاه پارکینگ یکی از لوازم نسبتاً جدیدی است که باعث ثبت مکانیزه ورود و خروج خودروها به داخل پارکینگ می‌شود. فرایند ورود، خروج و دریافت وجه بسیار آسان می‌شود. در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید پاسخگوی حجم زیادی از مراجعین باشید. خطای انسانی به صفر می‌رسد و سود خالص و امنیت پارکینگ افزایش پیدا می‌کند.

دستگاه کارتخوان پارکینگ باعث می‌شود که تعداد اپراتورها کاهش پیدا کند و کیفیت کار افزایش پیدا کند. ذخیره شدن اطلاعات به صورت دقیق و مرتب باعث می‌شود که اگر خودروهای ورودی برای شما اهمیت داشته باشد، این محصول دسته بندی‌های مختلفی را در نرم افزار به وجود آورد تا نظارت بهتری داشته باشید. در سایت پارسیان می‌توانید برای خرید این محصول اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست