دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

نمایش دادن همه 2 نتیجه

دستگاه‌های حضور و غیاب با فناوری‌های متفاوت برای کنترل ورود و خروج افراد به سازمان‌ها و یا مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرند. حضور و غیاب اثر انگشتی از جمله دستگاه‌های حضور و غیاب است که با شناسایی نقاط اثر انگشت فرد یک نقشه ایجاد می‌کند که مختصات این نقشه به عنوان ویژگی‌های بیومتریک آن فرد جهت شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

امکانات دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی :

  • امنیت بالاتر به نسبت دستگاه‌های حضور و غیاب رمزی و کارتی
  • هزینه کمتر نسبت به دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره
  • محاسبه دقیق‌تر حقوق و دستمزد کارکنان

هر یک از مدل‌های دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 و دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی LX140 دارای امکانات فوق بوده و همراه با پشتیبانی و گارانتی معتبر ارائه ‌می‌شوند.

نحوه دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

با رشد فناوری‌های حوزه کنترل تردد، تقریبا دیگر امکان دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و  وجود ندارد. سنسورهای هوشمند و پرقدرت این دستگاه‌ها به راحتی امکان شناسایی اثر انگشت تقلبی را دارند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

برای خرید هر یک از محصولات و دستگاه‌ها نیاز است در ابتدا به بررسی قیمت دستگاه حضور و غیاب و امکاناتی که ارائه می‌شود، بپردازید. قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب، به نام برند، امکانات آن، گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصول توجه کنید.  چرا که در صورت انتخاب اشتباه، نیاز به تعمیر دستگاه حضور و غیاب پیدا می‌کنید که این امر نیز شامل هزینه‌های بالایی می‌شود.

فهرست