صفر تا صد گیت کنترل تردد که باید بدانید

گیت کنترل تردد

حضور گیت کنترل تردد در مکان های عمومی و سازمان هایی که رفت و آمد بسیار زیادی در طول روز دارند، بسیار ضروری و حائز اهمیت است. این گیت ها با ساختاری که دارند می توانند نظارت کاملی را بر روی تردد داشته باشند و از این طریق امنیت را نیز افزایش دهند. به طور کلی گیت تردد نفر توانسته مزیت ها و ویژگی های متعدد و کارآمدی را به خود اختصاص دهد. به همین علت بوده که استفاده از آن در حال افزایش است.

همچنین حضور انواع مختلف گیت کنترل تردد شیشه ای باعث خواهد شد که به مرور نیروهای انسانی کاهش پیدا کرده و از این طریق خطاها کاهش و امنیت افزایش پیدا کنند. در ادامه به بررسی جامع تری از این موضوع خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گیت کنترل تردد

مزایای گیت کنترل تردد

گیت هایی که برای کنترل تردد استفاده می شوند، دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام بر اساس ساختاری که دارند، می توانند مزایا و امتیازات متعددی را از خود به نمایش بگذارند. به همین علت شاهد پیکربندی گسترده آن ها در سازمان های مختلف بر اساس کاربردی که دارند، خواهید بود. این سیستم با دقت بالایی که دارد، می تواند سرعت عبور و مرور را به افراد مختلف بدهد. مهم ترین مزیت هایی که برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده اند، می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند اطلاعات مستند و کاملا قابل اعتماد را ارائه دهد.
  • کاربری گیت تردد کنترل شیشه ای بسیار آسان بوده و با صرف زمان بسیار کم، می توان نسبت به نصب آن در مکان های مختلف اقدام کرد.
  • این گیت می تواند سیستم نرم افزاری هوشمندی را ارائه دهد که بهره مندی از بهترین امکانات کاربردی، اصلی ترین مزیت به شمار می رود.
  • گیت کنترل تردد به فرایند ثبت اطلاعات سرعت و تسهیل بالایی می بخشد. علاوه بر این سرعت بالا را می توانید در ذخیره سازی اطلاعات ورود و خروج افراد نیز مشاهده کنید.
  • در نهایت این دستگاه کنترل تردد می تواند در هزینه هایی که برای سازمان وجود دارند صرفه جویی کند و در انتها باعث افزایش بازدهی پرسنل شود.

جنس بدنه گیت تردد نفر

از آنجایی که این دستگاه ها در مکان های عمومی و پر تردد نصب می شوند، جنسی که برای ساخت آن ها در نظر گرفته می شود، باید به گونه ای باشد که بتواند مقاومت بالایی را از خود به اشتراک بگذارد. معمولا این دستگاه ها از جنس استیل هستند. استیل به علت ساختاری که دارد باعث می شود این دستگاه ها در برابر انواع ضربات وارد شده به بدنه استحکام خود را حفظ کنند. همچنین این دستگاه ها پذیرای هیچگونه خط و خشی نیستند. پس همواره شکل ظاهری خود را حفظ خواهند کرد.

 

گیت کنترل تردد

مکان های مورد استفاده گیت کنترل تردد

از گیت های کنترل تردد می توان در مکان های مختلف بهره برد تا از این طریق بتوان مانیتور و نظارت بیشتری را بر روی افرادی که در دقیقه از یک مکان خاص عبور می کنند، داشت. پس مکان هایی همچون ایستگاه های متروها، ورزشگاه ها، ادارات دولتی، مراکز تجاری و به طور کلی مراکز خاص امنیتی مناسب ترین کاندید برای استفاده از این دستگاه ها هستند.

ابزارها و امکانات گیت کنترل تردد شیشه ای

اصلی ترین مواردی که که باعث شده اند بتوانید عملکرد خوبی را از گیت کنترل تردد مشاهده کنید، ابزارها و امکانات به کار گرفته شده هستند. هر کدام از این امکانات بر اساس نیازهای مشتریان طراحی می شوند. هر چقدر گیت ها تجهیزات پیشرفته ای داشته باشند، به همان اندازه نیز می توانند دارای کارکرد بهتری باشند. البته لازم به ذکر این نکته است که امکانات به صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی نیز تاثیر خود را می گذارند. از مهم ترین تجهیزات پیشرفته می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • بهره مندی از حسگرهای بسیار قوی به منظور افزایش امنیت
  • داراهای بردهای الکترونیکی قدرتمند
  • داشتن موتور و گیربکس باکیفیت

همچنین اگر ساختمان هایی که هوشمند هستند از این دستگاه ها استفاده می کنند، می توانند از امکانات دیگری مانند اعلان حریق و سیستم های امنیتی بسیار پیشرفته بهره ببرند. پس به طور کلی اموری که مربوط به امنیت هستند، بسیار حائز اهمیت بوده و نباید از کنار آن ها بدون تفاوت رد شد. در این شرایط حضور گیت کنترل تردد می تواند نتیجه مثبتی را داشته باشد و با افزایش بهره وری نیروی پرسنل، کارها را با کیفیت بهتری به انجام برساند.

تعداد افرادی که در هر دقیقه می توانند از گیت تردد نفر عبور کنند

کارایی یک گیت کنترل تردد بسیار پراهمیت است. چرا که این دستگاه ها به این دلیل در مکان هایی همچون فرودگاه ها و متروها تعبیه می شوند که بتوان سرعت عمل را افزایش داد. اگر این دستگاه نتواند آنطور که باید عملکرد خوبی را از خود نشان دهد، در آن صورت هرج و مرج زیادی به وجود خواهد آمد و دیگر خبری از ویژگی های ذکر شده نخواهد بود. بهترین گیت تردد کنترل باید بتواند در هر دقیقه عبور دهنده 30 الی 40 نفر باشد. این مقدار ایده آلی بوده و به کارها سرعت و نظم بالایی را خواهد بخشید.

همچنین اگر بر روی این گیت امکانات دیگری نظیر دستگاه حضور و غیاب نصب شود، این تعداد ممکن است کاهش پیدا کند. چرا که فرایندهای مختلفی در حال انجام گرفتن هستند. همچنین دستگاه های حضور و غیاب می توانند افراد را از طریق مختلف شناسایی کنند که از جمله آن ها می توان به اثر انگشت، چهره و عنبیه اشاره کرد.

گیت کنترل تردد

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را به صورت کامل با گیت کنترل تردد آشنا کنیم و اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. این دستگاه ها همراه با خود ویژگی های مختلفی دارند که همین موضوع باعث شده است تا بتوانید کاربردهای متنوعی را از آن ها شاهد باشید. همچنین گیت تردد نفر با توجه به مکان های مورد استفاده، می تواند امکانات متعددی را داشته باشد. در این مطلب مهم ترین امکانات را معرفی کردیم. از این رو می توانید با دیدگاه بهتری نسبت به خرید انواع گیت کنترل تردد شیشه ای اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست