عملکرد و مزیت هایی که درباره تگ درب پارکینگ باید بدانید

تگ درب پارکینگ

با حضور تگ درب پارکینگ می توانید متوجه این موضوع شوید که همه چیز هم گام با تکنولوژی رو به جلو می روند. برای اینکه کاربران آسایش و آرامش زیادی را تجربه کنند، به این تگ ها نیاز خواهند داشت. شاید شما نیز جزو افرادی قرار بگیرید که تنها نام این تکنولوژی و فناوری به گوشتان خورده باشد و چیزی از کلیات آن ندانید. پس تا انتهای این مطلب با ما باشید تا شما را با این محصول ویژه آشنا کنیم.

تگ درب پارکینگ

تگ درب پارکینگ

تگ درب پارکینگ چیست و استفاده از آن چه اهدافی دارد؟

ساختمان های چندین طبقه و بسیار بزرگی در شهرهای مختلف وجود دارند که برای هر راننده نمی توان یک ریموت کنترل جدا اختصاص داد. این عمل علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی ندارد، بلکه امنیت را نیز با تزلزل رو به رو می کند. در این شرایط تگ درب به کمک انواع راننده ها و مجتمع های مسکونی می آید. این تگ ها بر روی خودروی افراد ساکن در ساختمان قرار می گیرند. سه مورد از اصلی ترین هدف های این تگ ها را می توانیم شامل گزینه های زیر بدانیم:

  • باز و بسته کردن راحت تر درب پارکینگ
  • افزایش و بالا بردن سطح امنیت
  • صرفه جویی در هزینه ها

عملکرد تگ درب پارکینگ

عملکرد یکی از موارد پراهمیت بوده که شاید برای شما آشنایی با آن جذاب باشد. برای اینکه این سیستم شروع به فعالیت کند، نیاز است تا یک تگ بر روی شیشه ماشین چسبیده شود. در واقع تگ یک برچسب کوچک بوده که با کد مخصوصی که دارد، باعث شناسایی خودرو توسط سیستم شده و در نهایت اجازه ورود را می دهد.

بدین صورت که با نزدیک شدن اتومبیل یا خودرو به درب پارکینگ، سیستم تگ چسبانده شده بر روی شیشه را شناسایی کرده و نسبت به خواندن آن اقدام می کند. سپس از همین طریق اجازه خواهد داد که راننده و خودرو به داخل ساختمان ورود پیدا کنند.

مزیت های تگ های درب پارکینگ

استفاده از تگ درب پارکینگ همراه با خود مزیت های گسترده ای را دارد که از جمله آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • ترددها به صورت اتوماتیک به ثبت می رسند. به همین علت می توانید شاهد افزایش امنیت باشید.
  • از آنجایی که سیستم در حال انجام دادن کارها است، خطا و اشتباه انسانی کاهش پیدا می کنند.
  • برای هر کدام از تگ ها می توان تاریخ انقضا مشخص کرد.
  • همچنین از ورود مجدد با کمک یک تگ مجاز جلوگیری خواهد شد.
  • با توجه به نیازهایی که هر سازمانی دارد، می توان امکانات را بیشتر کرد.
  • زمانی که تردد به صورت اتوماتیک ثبت و کنترل شوند، ساکنین از آرامش و آسایش بیشتری برخوردار خواهند بود.

سیستم پلاک خوان یا تگ درب پارکینگ؟

بسیاری از افراد نیز سیستم پلاک خوان را با تگ درب مقایسه می کنند و در انتخاب یکی از آن ها تردید دارند. اگر بخواهیم به بررسی عملکرد هر کدام از این سیستم ها بپردازیم، می توانیم اینطور بیان کنیم که هر دو دارای ویژگی های مختلفی هستند و می توانند باعث افزایش امنیت شوند. ولی اجرای سیستم پلاک خوان به تجهیزات و هزینه های بسیار بالا نیاز دارد. در حالی که انتخاب تگ درب پارکینگ نسبتا مقرون به صرفه بوده و می تواند انتخاب ایده آلی به شمار آید.

تگ درب پارکینگ

تگ درب پارکینگ

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات کاملی را در رابطه با تگ درب پارکینگ در اختیار شما بگذاریم. این تگ ها توانسته اند مزیت ها و امتیازات مختلفی را با خود به همراه داشته باشند. استفاده از این تگ ها به دلایل مختلفی انجام می شود که افزایش امنیت و کم کردن هزینه ها نمونه ای از این موارد به شمار می روند.

قیمت تگ پارکینگ براساس نوع آن کاغذی یا خورد شونده دارای قیمت متفاوتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست