نسل جدید دستگاه کنترل تردد ویزیبل لایت

تشخیص چهره قابل مشاهده با نور چیست:

تشخیص چهره  پیشرفته و نور قابل رویت  جدیدترین فناوری ZKTeco است که با هدف غلبه بر کاستی  و ضعف در تشخیص چهره قبلی و دستیابی به ارتقاء همه جانبه در مورد عملکرد و قابلیت اطمینان با استفاده از  Deep Learning (یادگیری یا شبکه عصبی) انجام شده است.

تشخیص چهره به عنوان یکی از فن آوری های بیومتریک رو به رشد در نظر گرفته شده است و خیلی از آنها نسبت به توسعه آن در آینده خوش بین هستند. با این حال  ناتوانی فنی در تشخیص چهره نیز همراه با افزایش استفاده در زندگی روزمره ما  عمدتاً در توانایی آستانه قدرت پردازش در محیط  خاص منبع نور و ایجاد زاویه در معرض نقد قرار گرفته است.


عملکرد در برنامه های کاربردی عملی:

تشخیص چهره پیشرفته Visible Light (نور قابل رویت) یک نسخه به روز شده همه جانبه قدرتمند در فناوری تشخیص چهره است که نه تنها برای برنامه های کاربردی عمومی واجد شرایط است بلکه برای یک کار تشخیص پیشرفته تحت یک محیط با تغییر در نور محیط ،ظاهر شخص و… نیز عمل می نماید.

برنامه تشخیص چهره نور مرئی:

سیستم تشخیص چهره نور قابل مشاهده قادر است به صورت خودکار چهره ها را در فیلم ها تشخیص دهد و ردیابی کند. پس از نصب ، سیستم به شما امکان می دهد تا به صورت فعال تصاویر چهره را جمع آوری و مطابق با هرگونه فعالیت انسان در فاصله 3 متری خود ، تطبیق و شناسایی را انجام دهد. پس از تأیید موفقیت آمیز ، کارکنان می توانند بدون هیچگونه صف انتظار و انتظار مورد نیاز ، ورودی و خروج داشته باشند.

سیستم تشخیص چهره نور قابل مشاهده به طور گسترده ای برای برنامه های مختلف از جمله دفاتر ، انبارها ، کلینیک ها ، کارخانه های تولیدی ، محل های پذیرایی و اماکن سازه و غیره مناسب است. برای کارکنانی که از صف طولانی خسته شده اند ، دیگر نیازی به انتظار طولانی و پیاده نزدیک شدن به دستگاه کنترل تردد نیست. سیستم های تشخیص برای اثر انگشت یا تأیید چهره با راحتی و کارایی بسیار خوبی که توسط سیستم تشخیص چهره Visible Light ایجاد شده است ، کارکنان فقط باید مستقیماً از به سمت آن قدم بردارند و سیستم به صورت فعال با چهره ها و داده ها مطابقت داشته باشد.

تشخیص نور مرئی  یک دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره فعال است ، کاربران دیگر نیازی به ایستادگی در مقابل دوربین ندارند. وقتی کاربران از منطقه خاص عبور می کنند ، احتمالاً به صورت خودکار شناخته می شوند.

 

با جدیدترین فناوری تشخیص نور قابل مشاهده ، اگر کاربران مایل به دسترسی به منطقه مجاز باشند ، دیگر نیازی به نزدیک شدن به ترمینال و متوقف شدن برای شناسایی ندارند ، زیرا این سیستم قادر است به صورت خودکار چهره ها را در ویدیو شناسایی و ردیابی کند. .

مزایای استفاده از روش‌های تشخیص هویت اشخاص بر مبنای اطلاعات بیومتریک:

  1. جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری‌ها
  2. سرعت پردازش سریعتر نسبت به روش‌های دیگر اسکن یا لمس یا کارتی
  3. عدم نیاز به همراه داشتن مدارک شناسایی توسط مشتریان بانکی.
  4. استفاده از شیوه‌های بیومتریک جهت شناسایی مشتریان بانکی و کاهش تخلفات و تقلبات بانکی
  5. امروزه حتی برای تشخیص هویت حیوانات نیز از این تکنولوژی استفاده می شود.
  6. دریایان میتوان گفت بهترین دستگاه تشخیص چهره یا جدید ترین دستگاه تشیخص چهره یا بهترین دستگاه حضور وغیاب ساخته شده در حال حاضر است.

 

شما میتوانید در این لینک انواع دستگاه های کنترل تردد بیومتریک را مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست