هر آنچه باید درباره گیت شیشه ای بدانید ؟

گیت شیشه ای

گیت‌های کنترل تردد در انواع مختلفی وجود دارند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توانیم به گیت شیشه ای اشاره کنیم. این گیت‌ها از فناوری بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند و می‌توانند کاربردها و مزایای گوناگونی از خود به نمایش بگذارند. گیت کنترل تردد شیشه ای از سرعت بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن ظاهری شیک می‌تواند برای سازمان‌های شما گزینه‌ای مناسب تلقی شود. عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت تأثیرگذاری خود را اعمال کنند. در این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

گیت شیشه ای

آشنایی با گیت شیشه ای

گیت شیشه ای چیست؟

در ابتدا قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم که گیت‌ شیشه ای چیست؟ این گیت‌ها برای موانع خود از شیشه یا پلکسی استفاده می‌کنند. باز و بسته‌شدن این گیت‌ها به‌صورت کشویی انجام می‌شود. گیت‌های شیشه‌ ای از سرعت بالایی برخوردار هستند و به دلیل تنوع زیادی که دارند، با مدل‌های گوناگونی روبه‌رو خواهید بود. با کمک این گیت‌ها می‌توان فشار روی نیروی انسانی را تا حد بسیار چشمگیری کاهش داد. همچنین گیت‌های شیشه‌ای می‌توانند روی عبور و مرور افراد دقت بیشتری را به کار بگیرند.

گیت مدل شیشه‌ای چه کاربردهایی دارد؟

گیت شیشه ای کاربردهای مختلفی را به خود اختصاص داده است؛ به همین علت می‌توانید شاهد حضور آن‌ در مکان‌های متعددی همچون ایستگاه‌های مترو ، مراکز تجاری، استادیوم‌های ورزشی، سازمان‌ها و اداره‌های دولتی باشید. فهرست زیر به‌خوبی می‌تواند کامل‌ترین کاربردها را نشان دهد:

  • می‌تواند در تردد افراد محدودیت ایجاد کند. با این گیت‌ها افرادی که مجوز نداشته باشند، نمی‌توانند وارد سازمان یا اتاق خاصی شوند.
  • برای اینکه در مکان‌های شلوغ از هرج‌ومرج جلوگیری کرد، استفاده از این گیت‌ها بسیار کاربردی است.
  • برای ثبت ورود و خروج افراد از گیت‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند.
  • این گیت‌ها گزارش‌ها را به‌صورت دقیق ارائه می‌دهند و در نهایت استفاده از نیروی انسانی را به حداقل می‌رسانند.

قیمت گیت شیشه ای چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین مباحثی که باید به بررسی آن بپردازیم، قیمت گیت شیشه ای است. عوامل مختلفی وجود دارند که باعث خواهند شد قیمت این گیت‌ها افزایش یا کاهش پیدا کنند. برند، جنس، مدل گیت، نوع موتور و همچنین نوع مانع از فاکتورهایی هستند که در تغییر قیمت اثر خود را می‌گذارند. ازآنجایی‌که قیمت‌ها دائماً در حال تغییر هستند، قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً به‌روزترین قیمت‌ها را جویا شوید. کارشناسان شرکت پردازش هوشمند پارسیان آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

تفاوت گیت‌های شیشه‌ای با سایر مدل‌ها در چیست؟

شاید از خود بپرسید بین گیت‌های شیشه‌ای با سایر گیت‌ها چه تفاوت‌هایی وجود دارند؟ هر کدام از گیت‌ها می‌توانند ساختار و عملکرد مخصوص به خود را داشته باشند. همچنین باتوجه‌به شرایط محیطی می‌توان نسبت به انتخاب گیت‌ها اقدام کرد؛ اما به‌طورکلی گیت‌های شیشه‌ای در مقایسه با سایر مدل‌ها می‌توانند زیبایی بیشتری از خود به نمایش بگذارند. همچنین عملکرد آن‌ها در مقایسه با سایر گزینه‌ها بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است گیت‌های شیشه‌ای به دلیل عملکرد بهتر و زیبایی ظاهری بیشتری که دارند، قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند. تنوع این گیت‌ها بسیار بالا است و شما می‌توانید از انتخاب‌های متعددی بهره‌مند شوید. قبل از خرید حتماً به کاربرد، شرایط محیطی و بودجه خود توجه کنید تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید.

بررسی مزایای گیت شیشه ای

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با یکی از محبوب‌ترین گیت‌ها یعنی گیت شیشه ای آشنا کنیم. این گیت‌ها در انواع مختلفی وجود دارند و می‌توانند کاربردهای گوناگونی از خود به نمایش بگذارند. قبل از اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، باید برآوردی از هزینه‌ها داشته باشید. فاکتورهای کلیدی متعددی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت این گیت‌ها تأثیر خود را اعمال کنند که به معرفی چند نمونه از آن‌ها پرداختیم. اگر به دنبال بهترین گیت‌های شیشه‌ای هستید، می‌توانید با شرکت پردازش هوشمند پارسیان تماس برقرار کنید.

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • فاضل کریمی
    17 مارس 2023 4:28 ب.ظ

    دقت گیت شیشه‌ای تا چه میزانه؟ آیا برای مجموعه ورزشی مناسبه؟

    پاسخ
    • گیت شیشه ای با دقت و سرعت بالا موقع عبور افراد واکنش نشون می ده و به راحتی باز و بسته می شه. شما می تونید برای دسترسی افراد مورد نظرتون به بخش های مختلف از طریق کارت هوشمند یا RFID استفاده کنید. این کارت می تونه به عنوان کارت عضویت به مراجعین مجموعه ورزشی ارائه بشه

      پاسخ
  • آیا گیت شیشه ای که معرفی کردید ضمانت و گارانتی هم داره ؟

    پاسخ
    • بله گیت شیشه ای پارسیان و مدل های دیگه گیت کنترل تردد همگی گارانتی و خدمات پس از فروش دارند

      پاسخ
  • سلام لطفا بفرمایید آیا امکان برقراری ارتباط گیت شیشه ای با دستگاه های قبلی کنترل تردد وجود داره ؟

    پاسخ
    • سلام بله گیت شیشه ای قابلیت اتصال با انواع سخت افزار و نرم افزار کنترل تردد رو داره. ضمن اینکه قبل از خرید این گیت موارد مختلفی مثل نوع دستگاه های فعلی و برنامه های مورد استفاده با شما چک میشه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست