بررسی کاربردها و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی

اکسس کنترل اثر انگشتی

اکسس کنترل اثر انگشتی

یکی از ابزارهای مهم برای کنترل کردن ورود و خروج از یک اتاق یا مکان خاص، دستگاه اکسس کنترل است که در انواع مختلفی وجود دارد. هر کدام از مدل های موجود سطح مختلفی از امنیت را با خود به همراه دارند. اگر به دنبال دستگاهی هستید که به نسبت امنیت بالایی را برای شما به همراه داشته باشد، می توانید به فکر تهیه اکسس کنترل اثر انگشتی باشید. این دستگاه اثر انگشت شما و دیگر کاربران را در حافظه خود ذخیره می کند و با سنسورهایی که در آن تعبیه شده اند، اجازه ورود را صادر خواهد کرد. این دستگاه با داشتن ویژگی های مختلف می تواند انتخاب مناسبی برای تامین امنیت نسبی یک مکان خاص باشد. در ادامه به بررسی گسترده تری از این دستگاه خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اکسس کنترل اثر انگشتی

عملکرد اکسس کنترل اثر انگشتی به چه صورت است؟

این دستگاه ها دارای یک حافظه جانبی هستند که می توانند اثر انگشت را در خود ذخیره کنند. کاربر با قرار دادن انگشت خود بر روی سنسور اثر انگشت دستگاه می تواند وارد اتاق شود. البته اجازه زمانی صادر خواهد شد که دستگاه اثر انگشت را شناسایی کند؛ در غیر این صورت با آلارم و یا بوق و یا ارسال پیام به مرکز ورود فرد ناشناس را اعلام خواهد کرد. این دستگاه با توجه به مدلی که دارند، می توانند در چند ثانیه اثر انگشت را تشخیص دهند. قطعا هر چقدر مدت زمان شناسایی کمتر باشد، دستگاه دارای عملکرد بهتری خواهد بود.

کاربرد اکسس کنترل اثر انگشتی چیست؟

این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، می توانند دارای کاربردهای زیادی باشند. به طور کلی می توان از این دستگاه برای حضور و غیاب و کنترل کردن عبور و مرور افراد بهره برد. مکان های مختلفی وجود دارند که به حضور اکسس کنترل اثر انگشتی نیاز دارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به گزینه هایی همچون دانشگاه ها، شرکت های پتروشیمی، اداره جات، مدرسه ها و موسسه های آموزشی، استانداری ها، وزارت خانه ها، شهرداری ها، هتل ها، بانک ها، فروشگاه های بزرگ و… اشاره داشته باشیم.

تمامی مکان های ذکر شده نیاز به امنیت بالایی دارند. استفاده از نیروهای انسانی برای تامین امنیت می تواند معایب مختلفی را با خود به همراه داشته باشد. به عنوان مثال در این روش هزینه ها افزایش پیدا می کنند، احتمال بی نظمی بسیار زیادی وجود دارد و همچنین خطاهای انسانی نیز افزایش پیدا می کنند؛ در حالی که با وجود اکسس کنترل اثر انگشتی و سایر مدل ها تمامی موارد فوق بهبود یافته و مکان های ذکر شده با خیال راحت تری مدیریت می شوند.

اکسس کنترل اثر انگشتی

قیمت دستگاه دسترسی کنترل اثر انگشتی چقدر است؟

از جمله مواردی که در رابطه با این دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده، قیمت آن است. قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از این رو اگر مسئله بودجه برای شما اهمیت دارد، قبل از نهایی کردن خرید خود این فاکتورها را شناسایی کنید. برند و شرکت تولید کننده، مدل، ویژگی ها و… از جمله این عوامل هستند. گاهی اوقات برخی ویژگی ها و مشخصاتی که در این دستگاه ها به کار می روند، استفاده از این دستگاه ها را بسیار کاربردی می کنند؛ به همین علت قیمت آن ها با افزایش رو به رو خواهد شد.

ولی به طور کلی نمی توان یک قیمت واحد و مشخص شده ای را برای این دسته از ابزارها نام برد؛ چرا که بازار دائما در حال نوسان بوده و چک کردن لحظه ای قیمت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سخن آخر

در این مطلب درباره اکسس کنترل اثر انگشتی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما گذاشتیم. این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، توانسته اند از کاربردهای متنوعی نیز بهره مند شود. به منظور ایجاد امنیت و نظارت بیشتر بر روی ترددهای صورت گرفته در داخل روز، به حضور مستمر این دستگاه ها نیاز است. در این مطلب به صورت جزئی کاربردها و مکان های مورد استفاده را برای شما نام بردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست