بهترین دستگاه تشخیص وجود موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

دستگاه تشخیص وجود موبایل

دستگاه تشخیص وجود موبایل

امروزه امنیت تبدیل به یکی از مهم‌ترین عناصری شده است که سازمان‌ها به دنبال تامین آن هستند. برخی از مکان‌ها هستند که امکان حمل تلفن همراه در آن‌ها وجود ندارد. در این شرایط استفاده از دستگاه تشخیص وجود موبایل می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین پیشنهادات برای استقبال باشد. دستگاه موبایل‌یاب در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این دستگاه‌ها از ویژگی‌های مختلفی بهره‌مند هستند که در ادامه این مطلب آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت؛ پس همراه ما باشید.

بهترین دستگاه تشخیص وجود موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین دستگاه تشخیص وجود موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه‌ها برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند، نیاز است تا یک سری از ویژگی‌ها را داشته باشند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم موارد زیر را متذکر شویم:

·        حساسیت بالا

اولین ویژگی که یک دستگاه باید از آن برخوردار باشد، حساسیت بالا است. این حساسیت باید به قدری بالا باشد که بتواند هر نوع شی از جمله تلفن همراه را تشخیص دهد. هر چقدر مدل دستگاه برتر باشد، حساسیت مشاهده‌شده نیز بیشتر خواهد بود. البته این دستگاه‌ها قیمت بیشتری نیز دارند.

·        مصرف کم باطری

دستگاه‌های تشخیص وجود موبایل با باطری کار می‌کنند. یعنی در هر دوره باید شارژ شوند. اگر این دستگاه‌ها باطری قدرتمندی نداشته باشند، در آن صورت بعد از چند دور استفاده، خاموش می‌شوند. از این رو نمی‌توان به سرعت کارهای نظارت را به انجام رساند. پس باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که در مصرف باطری کاملا بهینه باشد.

·        سرعت بالا در تشخیص

گزینه دیگری که بهترین دستگاه تشخیص وجود موبایل باید از آن برخوردار باشد، سرعت بالا است. این دستگاه‌ها بسته به مدلی که دارند، دارای سرعت مختلفی در تشخیص هستند. برخی از این دستگاه‌ها در کمتر از 0.1 ثانیه وجود موبایل را تشخیص می‌دهند که یک آمار بسیار فوق‌العاده است.

·        بدنه محکم

علاوه بر تمامی موارد گفته‌شده، این دستگاه‌ها باید از بدنه محکم برخوردار باشند. بدنه محکم باعث می‌شود تا دستگاه در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت بالایی را نشان دهد. امروزه از جنس‌های مختلفی برای ساخت بدنه بهره برده می‌شود. استفاده از جنس‌های بهتر، افزایش قیمت را با خود به همراه خواهد داشت.

از دستگاه تشخیص وجود موبایل در چه مکان‌هایی می‌توان بهره برد؟

امروزه مکان‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانند از این دستگاه‌ها نهایت بهره و استفاده را ببرند. به طور کلی در هر جا که ورود تلفن‌های همراه و برخی دیگر از اشیاء ممنوع باشد، می‌توانیم بگوییم حضور این دستگاه‌ها ضرورت دارد. از جمله این مکان‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • مراکز مختلف
  • مدارس
  • سازمان‌های بزرگ
  • ادارات بزرگ
  • و…

با کمک این دستگاه می‌توان نظارت دقیق‌تری را انجام داد و از این طریق امنیت و نظم را تا میزان بسیار بالایی افزایش داد.

دستگاه تشخیص موبایل چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار با این دستگاه‌ها از جمله مباحث بسیار پراهمیت است. برای کار با این دستگاه مامور و یا متصدی باید آن را در فاصله مشخصی از بدن فرد قرار دهد. در صورتی که وجود موبایل و یا سایر فلزات تشخیص داده شد، دستگاه با روش‌های مختلفی متصدی را آگاه می‌کند. روشن شدن چراغ LED و ویبره از جمله این روش‌ها است. لازم به ذکر است که پرتوهای منتشرشده توسط این دستگاه، هیچگونه خطری را برای افراد عادی نخواهد داشت؛ از این رو نیازی به نگرانی نیست.

دستگاه تشخیص وجود موبایل

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با دستگاه تشخیص وجود موبایل آشنا کنیم. بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا بهترین این دستگاه‌ها را تهیه کنند. در آن صورت نیاز است تا به برخی از پارامترها و ویژگی‌ها توجه داشته باشند که مهم‌ترین آن‌ها را نام بردیم. همچنین این دستگاه کاربردهای گوناگونی را داشته و برای تامین امنیت و برقراری نظم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست