بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب zkteco

دستگاه حضور و غیاب برند zkteco

اگر بخواهیم به عضو جداناپذیر سازمان‌ها و اداره‌ها اشاره داشته باشیم، بدون شک دستگاه حضور و غیاب در اولویت قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها توسط شرکت‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به zkteco اشاره داشته باشیم. این شرکت در کشور چین فعال بوده اما محصولاتش را به کشورهای متقاضی صادر می‌کند. دستگاه حضور و غیاب zkteco در مدل‌های مختلفی موجود است. انواع این دستگاه‌ها دارای مشخصات گوناگونی هستند و می‌توانند عملکرد ویژه‌ای را در اماکن مختلف از خود نشان دهند. برای آشنایی بیشتر با دستگاه‌های حضور و غیاب برند zkteco همراه ما باشید.

 

دستگاه حضور و غیاب برند zkteco

دستگاه حضور و غیاب برند zkteco

ویژگی‌های دستگاه حضور و غیاب برند معروف zkteco شامل چه مواردی می‌شوند؟

دستگاه حضور و غیاب zkteco دارای ویژگی‌های مختلفی است. zkteco یک شرکت فعال بوده و تا به امروز توانسته با طراحی‌های بی‌نظیر خود، بهترین دستگاه‌ها را روانه باز کند. افرادی که خواهان خریداری دستگاه‌های حضور و غیاب از این برند هستند، باید پیش از هر چیزی به شناسایی ویژگی‌ها بپردازند. در ادامه می‌توانید با برخی از این ویژگی‌ها آشنا شوید.

تنوع گسترده در مدل‌ها و انواع

اولین ویژگی برتری که می‌توانیم نام ببریم، تنوع در مدل‌ها است. انواع مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارند که می‌توانند نظارت کاملی را بر روی عبور و مرور افراد داشته باشند. مدل اثر انگشتی، تشخیص چهره، تشخیص خطوط کف دست و مدل کارتی نمونه‌ای از گزینه‌های پیش رو برای خرید هستند.

ظرفیت‌های بررسی افراد

ویژگی دیگر دستگاه حضور و غیاب zkteco، ظرفیت است. باتوجه‌به نوع و مدل دستگاه این ظرفیت‌ها ممکن است متفاوت باشند. به عنوان مثال برخی از دستگاه‌ها می‌توانند از 10 هزار اثر انگشت پشتیبانی کنند. برخی دیگر دارای ظرفیت 6000 عدد برای شناسایی کف دست هستند. همچنین برخی از مدل‌های کارتی نیز وجود دارند که از 10 هزار کارت پشتیبانی می‌کنند.

تنوع در نوع باتری دستگاه zkteco

باتری‌ها می‌توانند به دو شکل داخلی و خارجی در دستگاه حضور و غیاب zkteco به کار روند. باتری‌های خارجی می‌توانند بسیار کارآمد باشند؛ چرا که در هنگام قطعی برق به کمک شما خواهند آمد و مثل همیشه عملیات نظارت و کنترل عبور و مرور را برعهده می‌گیرند. برخی از دستگاه‌های حضور و غیاب zkteco دارای باتری داخلی و برخی دیگر همراه با باتری خارجی ارائه می‌شوند. انتخاب نوع دستگاه بستگی به بودجه و نیاز شما دارد.

بهترین دستگاه zkteco کدام است؟

همانطور که اشاره کردیم دستگاه حضور و غیاب برند zkteco در مدل‌های مختلفی موجود است. اگر به دنبال بهترین گزینه هستید، باید بگوییم مدل‌های متعددی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استقبال کنید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی LX140 یک نمونه از آن‌ها است. اگر به دنبال خرید این مدل هستید، باید پیش از هر چیزی اطلاعات لازم را درباره مشخصات به دست بیاورید. توجه به فهرست زیر می‌تواند شما را با بخشی از این مشخصات آشنا کند:

  • می‌توان به آسانی نسخه پشتیبان از آن تهیه کرد.
  • از نرم‌افزار اکسل پشتیبانی می‌کند.
  • دو مدل سنسور ضد خش و ضد تقلب در آن به کار گرفته شده است.
  • برای شناسایی اثر انگشت، از جدیدترین الگوریتم‌ها استفاده می‌کند.
  • نمایشگر در نظر گرفته شده برای آن، رنگی است.
  • می‌توان با کمک فلش مموری انواع اطلاعات را به سادگی انتقال داد.

در کل دستگاه حضور و غیاب برند zkteco مدل اثر انگشتی LX140 یکی از بهترین و به‌روزترین محصولات شرکت zkteco به حساب می‌آید؛ به همین علت با خیالی راحت می‌توانید نسبت به خریداری آن اقدام کنید. گروه پردازش هوشمند پارسیان در این راه همراه شما است.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی LX140

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی LX140

سخن آخر درباره دستگاه حضور و غیاب zkteco

یکی از بهترین برندها در زمینه تولید دستگاه zkteco است. این برند چینی بوده و دارای مدل‌های مختلفی است. برای خرید محصولات حضور و غیاب حتما مدل‌ها و ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس تصمیم خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست