خرید دستگاه کارتی آسانسور

دستگاه آسانسور کارتی

امروزه آسانسورها در بیشتر ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها استفاده می‌شوند. آسانسورها معمولا به گونه‌ای هستند که که می‌توانند توسط همه افراد یک ساختمان و حتی افراد متفرقه‌ای که وارد همان ساختمان می‌شوند، استفاده شوند. این مشکل با توجه به تکنولوژی جدیدی که در آسانسورها به کار رفته، حل شده است. این‌ تکنولوژی دستگاه کارتی آسانسور نام دارد. دستگاه کارتی نوعی کارت الکترونیکی با ساختار rfid است.

در حقیقت این‌ وسیله یک کلید الکتریکی است که می‌تواند برای انواع وسایل برقی با هرگونه ولتاژ و توانی استفاده شود. با نصب کردن این دستگاه برای آسانسور، تنها کسانی که کارت الکترونیکی مخصوص را داشته باشند قادر به استفاده از آسانسور خواهند بود.

نحوه کار دستگاه کارتی آسانسور

همانطور که اشاره کردیم، کارت‌ دستگاه کارتی آسانسور با ساختار rfid کار می‌کنند. عملکرد این‌تکنولوژی به این‌ صورت است که کارت مربوطه شامل تگ آسانسور است.  Rfid readerرا روبه‌روی دستگاه قرار دهید.کدهای  موجود در دستگاه کدهایی که داخل تراشه تگ قرار دارند را می‌خواند. سپس آن را با کدهای تعریف شده در برنامه تطبیق می‌دهد.

در صورتی که کدها توسط دستگاه صحیح تشخیص داده شود، دستگاه خروجی وصل شده و درب آسانسور باز می‌شود. برای وارد کردن سری تگ‌ها به حافظه دستگاه باید با استفاده از کارتی که نصاب دستگاه به شما داده یا همان مستر کارت دستگاه را باز کنید. سپس با گرفتن تگ رو به روی دستگاه، کد آن داخلش ثبت می‌شود و بعد از گرفتن دوباره مستر کارت جلوی آن، کد ذخیره می‌شود.

خرید دستگاه کارتی آسانسور

مزایای استفاده از آسانسور کارتی

کارتی کردن آسانسور ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی دارد. قدرت این‌دستگاه حدود هفت الی چهل ولت است. از ویژگی‌های مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که زمان فعالیت آسانسور کارتی را می‌توان تنظیم نمود.

انجام تنظیمات مختلف روی دستگاه و مدیریت آن تنها با استفاده از کارت مستر امکان پذیر است. برای این‌ کار نیازی به وجود برد نیست. همچنین با استفاده از این‌ کارت می‌توان اطلاعات موجود در دستگاه را حذف یا اضافه کرد. حتی آن‌ها را می توان ریست کرد.

 

در صورت نیاز، امکان تعریف یک مستر کارت جدید و حذف کارت قبلی در این آسانسور کارتی وجود دارد. امکان نصب کردن دستگاه کارتی به دو صورت روکار و توکار در آسانسور وجود دارد. این ‌دستگاه را می‌توان درون پنل‌های سایز کوچک آسانسور نیز نصب کرد.

آنتن درونی دستگاه کارتی آسانسور را می‌توان با فاصله حداکثر دو متر برای نصب دکمه‌ها به بیرون انتقال داد. همچنین امکان انتقال سنسور دستگاه به بیرون پنل برای نصب آن در فاصله طولانی‌تر نیز وجود دارد. هنگام نصب دستگاه می‌توان حدود ۱۰۰۰ کاربر برای آن در نظر گرفت. البته این میزان متناسب با تعداد کاربران شما قابل افزایش است. حتی می‌توانید به افراد دسترسی محدود بدهید و هر کس تا طبقه خاصی بتواند بالا و پایین برود.

سنسور این دستگاه قابلیت آن را دارد که بدون تماس فیزیکی و از فاصله‌ای حدود 10 سانتی متری کارت شما را تشخیص دهد. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن جا به جا شوید. یک محفظه چند لایه روی سنسور این دستگاه قرار دارد که از آن در برابر گرد و خاک و دیگر موارد محافظت می‌کند.

دستگاه آسانسور کارتی

چرا باید از دستگاه محدود کننده تردد آسانسور استفاده کنیم؟

استفاده از آسانسور کارتی باعث افزایش ایمنی ساختمان می‌شود. با وجود این‌ آپشن خیالتان از بابت عدم سرقت از طریق آسانسور راحت خواهد بود. با کاهش رفت و آمد و استفاده از آسانسور، استهلاک آن نیز کمتر خواهد شد.

جمع بندی

دستگاه کارتی آسانسور انتخابی بسیار خوب برای حفظ و افزایش امنیت ساختمان‌ها و بهبود عملکرد خود آسانسور است. در صورتی که قصد خرید یکی از این دستگاه‌های کارتی آسانسور را دارید، می‌توانید به وب‌سایت پارسیان پرو مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست