خرید دستگاه کنترل تردد و هر آنچه درباره آن باید بدانید

خرید دستگاه کنترل تردد

یکی از مدرن‌ترین راه‌ها برای مدیریت و نظارت بر روی تردد افراد دستگاه‌ کنترل تردد است. دستگاه کنترل تردد که در مدل‌های مختلفی موجود است، توانسته کاربردها و مزایای متعددی را به خود اختصاص دهد. افرادی که قصد خرید دستگاه کنترل تردد را دارند، باید نکات گوناگونی را مورد توجه قرار دهند. از آنجایی که تنوع این دستگاه‌ها بسیار بالا است، شرکت‌ها، کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف به دنبال آن هستند تا بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند. حالا در ادامه مهم‌ترین نکات خرید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

خرید دستگاه کنترل ترددنکات خرید دستگاه کنترل تردد چیست؟

به منظور خرید دستگاه کنترل تردد یک سری از نکات وجود دارند که شما باید توجه خود را به آن‌ها معطوف کنید. در آن صورت می‌توانید یک خرید راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. فهرست زیر به خوبی این نکات را نشان می‌دهد:

به قیمت دستگاه توجه کنید

قیمت یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در خرید دستگاه‌های کنترل تردد است. قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، باید بودجه خود را در نظر بگیرید و بعد از سبک و سنگین کردن، بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید. زمانی که بودجه خودتان را مشخص می‌کنید، برخی از گزینه‌ها خود به خود حذف می‌شوند و از این طریق می‌توانید بر اساس انتخاب‌های موجود، یکی را برگزینید.

نوع دستگاه در انتخاب شما بسیار تاثیرگذار است

انتخاب نوع دستگاه بستگی به مکان و سازمان دارد. در هنگام خرید دستگاه کنترل تردد با انواع مختلفی از دستگاه‌ها روبه‌رو می‌شوید که هر کدام از آن‌ها دنیایی از مدل‌های متعدد دارند. از ساده‌ترین دستگاه‌ها می‌توانیم به نمونه‌های کارت‌خوان اشاره داشته باشیم که برای هر فرد یک کارت مخصوص تعریف می‌شود. مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که پیشرفته‌تر هستند و با کمک حسگر اثر انگشت فرایند نظارت را انجام می‌دهند. برای کار با این دستگاه‌ها نیاز است تا سازمان‌ها برای هر فرد اثر انگشت مربوطه را تعریف کنند. اگر به نمونه‌های پیشرفته‌تری نیاز دارید، می‌توانیم به شما دستگاه‌های تشخیص چهره را معرفی کنیم. همچنین برخی از دستگاه‌ها وجود دارند که قادر به شناسایی خطوط کف دست هستند. این دستگاه‌ها نسبت به سایر گزینه‌ها از دقت بالاتری برخوردار هستند.

سرعت دستگاه در خرید دستگاه کنترل تردد اهمیت دارد

از نقش سرعت در هنگام خرید این دستگاه‌ها نمی‌توانیم غافل شویم. سرعت خود به عاملی تحت عنوان پردازنده یا CPU بستگی دارد. این بدان معناست هر اندازه ظرفیت پردازنده زیاد باشد، به همان اندازه نیز با افزایش سرعت روبه‌رو خواهید بود. اگر دستگاه سرعت بالایی نداشته باشد، در آن صورت دستگاه هنگام باز و بسته شدن مکث زیادی را خواهد داشت. در نهایت برای تردد افراد به زمان بالایی نیاز خواهد بود و این می‌تواند باعث هدر رفت زمان شود.

ظرفیتی که دستگاه دارد

نکته مهم دیگر در خرید دستگاه کنترل تردد، ظرفیت است. ظرفیت دستگاه‌های عبور و مرور دقیقا مانند ظرفیت تلفن‌های همراه است. یعنی هر چقدر ظرفیت بالاتر باشد، دستگاه به همان اندازه می‌تواند اطلاعات هویتی بیشتری را در خود ثبت کند. لازم به ذکر است میزان ظرفیت می‌تواند در قیمت نهایی دستگاه نیز تاثیرگذار باشد. یعنی با افزایش ظرفیت، قیمت نیز روند صعودی خواهد داشت. همچنین در این دستگاه‌ها علاوه بر اطلاعات هویتی پرسنل، زمان ورود و خروج نیز به ثبت می‌رسد.

انتخاب دستگاه کنترل تردد

سخن آخر درباره خرید دستگاه کنترل تردد

افرادی که قصد خرید دستگاه کنترل تردد را دارند، باید به نکات گوناگونی توجه داشته باشند. هر کدام از این نکات به آن‌ها کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم را بگیرند. در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین نکات را در ابتدا معرفی کنیم و هر یک را نیز شرح دهیم. قیمت، ظرفیت، سرعت و نوع دستگاه از جمله مولفه‌هایی هستند که پیش از خرید باید مورد توجه شما قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست