درباره شاسی کارتی آسانسور چه می‌دانید؟

آسانسورها تشکیل‌شده از اجزای مختلفی هستند و هر کدام می‌توانند وظایف متعددی را به انجام برسانند. شاسی یک نمونه از این موارد بوده که در انواع مختلفی طراحی گردیده است. شاسی کارتی آسانسور توانسته محبوبیت بالایی را به خود اختصاص دهد و امروزه می‌توانید آن را در ساختمان‌های لوکس مشاهده کنید. در شاسی آسانسور کارتی می‌توانید شاهد ویژگی‌ها و خصوصیات گوناگون باشید. در ادامه به صورت کامل‌تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

شاسی کارتی آسانسور

بررسی شاسی کارتی آسانسور

 

شاسی کارتی آسانسور؛ یک مدل خاص و پرطرف‌دار

پنل شاسی کارتی از گزینه‌هایی به حساب می‌آید که اغلب در ساختمان‌های لاکچری و لوکس از آن بهره‌ می‌برند. اهداف مختلفی پشت استفاده از این مدل وجود دارند. به عنوان مثال برای اینکه بتوان افراد را به صورت دقیق کنترل و از این طریق اجازه عبور و مرور را صادر کرد، شاسی کارتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. برای اینکه بتوانید سوار آسانسور شوید و آن را به حرکت در بیاورید، به کارت مخصوص نیاز خواهید داشت. اگر کارت را ارائه ندهید، هر چقدر هم دکمه را فشار دهید اتفاقی نخواهد افتاد. این پنل در بخش داخلی کابین آسانسور جای می‌گیرد و علاوه بر تأمین امنیت می‌تواند زیبایی خاصی را با خود به همراه داشته باشد.

ویژگی‌های پنل شاسی کارتی بالابر چیست؟

به طور کلی شاسی‌ها دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام ارائه‌دهنده ویژگی‌های گوناگون هستند. کابین آسانسور ممکن است با روش‌های مختلفی به حرکت در بیاید. تگ آسانسور، کارت، رمز و اثر انگشت نمونه‌ای از این موارد هستند. در هر صورت یک سری از ویژگی‌ها با یکدیگر در اشتراک هستند که آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست؛ از جمله:

  • این شاسی‌ها دارای چراغ روشنایی اضطراری هستند. زمانی که برق قطع می‌شود، دیگر تاریکی مطلق در کابین وجود نخواهد داشت.
  • این شاسی‌ها از زنگ خطر یا دکمه کمک بهره می‌برند.
  • از ال‌سی‌دی و نمراتور برخوردار هستند.
  • هر طبقه دارای دکمه‌ اختصاصی است.
  • برخی از کابین‌های لوکس دارای شاسی مخصوص تهویه هوای کابین هستند.

خرید و قیمت شاسی کارتی آسانسور

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که قیمت شاسی کارتی آسانسور چقدر است؟ به طور کلی عوامل مختلفی تعیین‌کننده قیمت این شاسی‌ها هستند. اگر بخواهیم به معرفی مهم‌ترین آن‌ها بپردازیم، ذکر جنس و برند سازنده در اولویت قرار می‌گیرد. هر چقدر برند شناخته‌شده‌تر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد بود. همچنین پنل‌ها می‌توانند از استیل، برنز یا آلومینیوم ساخته شوند که هر کدام قیمت‌های گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند. نوع صفحه نمایشگر نیز تأثیر خود را بر روی افزایش یا کاهش قیمت‌ها اعمال می‌کند. صفحه نمایشگر می‌تواند از نوع LED یا LCD باشد. اگر به دنبال شاسی کارتی با بهترین کیفیت موجود هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه پردازش هوشمند پارسیان است. این شرکت بهترین شاسی‌ها را ارائه می‌دهد که نقطه قوت آن‌ها کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است.

چه مدل‌های دیگری از شاسی آسانسور به چشم می‌خورند؟

به غیر از شاسی کارتی آسانسور می‌توانید شاهد مدل‌های دیگری باشید که هر کدام متقاضیان خاص خود را دارند. به عنوان مثال شاسی‌های کارتی بسیار محبوب هستند و بیشتر در مکان‌های امنیتی به کار گرفته می‌شوند. همچنین بعضی از آن‌ها به صورت رمزی هستند و برای به حرکت در آوردن آسانسور، باید کدی که در اختیار دارید را وارد کنید.

شاسی کارتی آسانسور

مدل‌های مختلف شاسی آسانسور

 

سخن آخر درباره شاسی کارتی آسانسور

شاسی آسانسور در انواع مختلفی طراحی و روانه بازار شده‌اند. شاسی کارتی آسانسور از مدل‌های پرطرف‌دار و خاص محسوب می‌شود. استفاده از این شاسی در انواع ساختمان‌های لاکچری مرسوم است. تهیه این شاسی‌ها به بودجه بالایی نیاز دارد؛ اما مزایایی که می‌توانید مشاهده کنید، فوق‌العاده هستند. این دسته از محصولات علاوه بر ایجاد دکوراسیون ویژه، می‌توانند مانع از استهلاک آسانسور نیز شوند. همچنین از ورود و خروج افراد ناشناس جلوگیری می‌کنند. برای مشاهده امکانات و خرید شاسی کارتی آسانسور با مشاوران پارسیان در تماس باشید و به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست