در خرید اکسس کنترل به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

خرید اکسس کنترل

خرید اکسس کنترل

به منظور تامین امنیت انواع سازمان ها، بانک ها و دیگر مکان ها خرید اکسس کنترل یکی از برترین پیشنهاداتی است که می توانید از آن استقبال کنید. این دستگاه ها در انواع مختلفی طراحی شده اند و هر کدام بر اساس عملکردی که دارند، مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته اند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع اکسس های کنترل بپردازیم و سپس نکاتی را با شما به اشتراک بگذاریم که به منظور خرید این دسته از دستگاه ها ضروری هستند؛ پس در ادامه ما را همراهی کنید.

خرید اکسس کنترل

خرید اکسس کنترل

اکسس کنترل رمز یا کد

اولین مدل از دستگاه هایی که می توانید برای خرید آن برنامه بریزید، اکسس کنترل رمز یا کد است. در واقع این دستگاه را می توانیم در بین ساده ترین گزینه ها جای دهیم. بر روی صفحه شاستی تعبیه شده که افراد می توانند با کمک آن رمز تعیین شده وارد کنند و در صورت درست بودن، اجازه ورود به آن ها داده می شود.

اکسس کنترل کارتی

از دیگر انواع اکسس کنترل، می توانیم به مدل کارتی اشاره کنیم که افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. یکی از مکان هایی که بیشترین بهره را از اکسس کنترل کارتی می برند، بیمارستان ها هستند. در بیمارستان ها پرسنل برای عبور و مرور خود از کارت های مخصوص استفاده می کنند. در واقع می توانیم اینطور بیان کنیم که در حال حاضر نوع کارتی بیشترین تقاضا را برای خرید دارد.

اکسس کنترل اثر انگشتی

خرید اکسس کنترل اثر انگشتی یکی از ایده آل ترین گزینه هایی است که پیشنهاد می شود. امنیت این دستگاه ها در مقایسه با گزینه های دیگر بسیار بالاتر بوده و می توانید برای مکان های حساس همچون بانک ها، دفترخانه ها و دفاتر اسناد رسمی از آن ها بهره ببرید. البته لازم به ذکر است که بسیار از اداره ها برای اینکه عبور و مرور کارکنان خود را کنترل کنند، ترجیح می دهند به نصب این مدل از دستگاه ها بپردازند.

اکسس کنترل تشخیص چهره

با رشد روزافرون تکنولوژی و فناوری شاهد پیشرفته شدن دستگاه ها نیز شده ایم. در حال حاضر از امن ترین دستگاه های اکسس کنترل که می توانید آن ها را خریداری کنید، دستگاه های تشخیص چهره هستند. با همه گیر شدن ویروس کرونا، بسیاری از سازمان ها ترجیح داده اند تا از این دستگاه ها استفاده کنند؛ چرا که نیاز به هیچگونه عملیات فیزیکی نبوده و دستگاه با کمک سنسورها چهره فرد را تشخیص می دهد و در صورتی که چهره شخص در حافظه به ثبت رسیده باشد، اجازه ورود را خواهد داد؛ در غیر این صورت با هشدار دادن، نیروهای امنیتی را مطلع خواهد کرد.

نکات مهم در خرید اکسس کنترل

زمانی که تصمیم به خرید و نصب اکسس کنترل می گیرید، برای اینکه بهترین عملکرد را شاهد باشید نیاز است تا توجه به یک سری از نکات را در اولویت قرار دهید. از مهم ترین این نکات می توانیم گزینه های زیر را نام ببریم:

  • در نظر گرفتن سطح امنیتی

تعیین میزان امنیت بستگی به نیازهای شما دارد. به عنوان مثال یک ساختمان عمومی با یک ساختمان اداری دارای تفاوت هایی هستند و حساسیت های گوناگونی را از هر کدام شاهد خواهید بود. برای سنجیدن سطح امنیت نیز می توانید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. سطح جرم و جنایت نمونه ای از این موارد است.

  • نوع سخت افزار

انتخاب نوع سخت افزار از دیگر پارامترهای مهم در خرید اکسس کنترل است. کارتی، اثر انگشت و… نوع سخت افزار را تعیین می کنند. انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به بودجه مورد نظر شما دارد.

  • شرکت تولید کننده

از شرکت تولید کننده نیز می توانیم به عنوان یک پارامتر اساسی یاد کنیم. اگر می خواهید دستگاه خریداری شده شما بهترین سطح از کیفیت را داشته باشد، می توانید برندهایی را انتخاب کنید که افراد شناخت بیشتری را از آن ها دارند.

خرید اکسس کنترل

خرید اکسس کنترل

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با انواع اکسس های کنترل آشنا کنیم. سپس به نکاتی بپردازیم که در هنگام خرید اکسس کنترل حائز اهمیت هستند. در صورتی که می خواهید خرید موفقیت آمیزی را تجربه کنید، توجه به نکات ذکر شده را فراموش نکنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست