دستگاه گوشی یاب مدارس چه امکاناتی دارد؟

دستگاه گوشی یاب مدارس

دستگاه گوشی یاب ( موبایل یاب ) از ابزارهای مهم برای بازرسی بدن به‌حساب می‌آید که در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله این مکان‌ها می‌توانیم به مدارس اشاره داشته باشیم. هنگام برگزاری امتحانات گوشی یاب مدارس می‌تواند جهت ردیابی تلفن همراه مورد استفاده قرار بگیرد و باعث افزایش امنیت شود. به‌طورکلی این دستگاه دارای مدل‌های مختلفی است. هر کدام از این مدل‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های گوناگونی هستند که هنگام خرید توجه به آن‌ها را نباید از یاد ببرید. در ادامه به‌صورت کامل‌تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

استفاده از دستگاه گوشی یاب مدارس

استفاده از دستگاه گوشی یاب مدارس

دستگاه گوشی یاب دارای چه امکاناتی است؟

برای اینکه بتوانید بهترین دستگاه موبایل یاب یا راکت بازرسی ( راکت فلزیاب ) را خریداری کنید، نیاز است با امکانات آن آشنا شوید. همان‌طور که اشاره کردیم هر دستگاه باتوجه‌به مدلی که دارد، می‌تواند از مشخصات مختلفی نیز برخوردار باشد.

هشدار راکت گوشی یاب

یکی از مهم‌ترین امکانات راکت گوشی یاب به نوع هشدار است. در واقع این دستگاه‌ها از راه‌های مختلفی می‌توانند وجود وسیله ممنوعه را به شما هشدار دهند. یکی از این راه‌ها لرزش است. یعنی زمانی که راکت را در فاصله مشخصی از بدن قرار می‌دهید با حس شیء ممنوعه شروع به لرزش خواهد کرد. این لرزش را به‌وضوح می‌توانید حس کنید. برخی از دستگاه‌های گوشی یاب دارای چراغ ال‌ای‌دی هستند؛ یعنی بلافاصله بعد از حس مورد مشکوک چراغ آن چشمک می‌زند.

قابلیت شارژ سریع و امکان استفاده در مدت طولانی

دستگاه گوشی یاب به دلیل اینکه در طول روز به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید همواره دارای شارژ باشد. حالا شاید این سؤال برای شما به وجود بیاید که در صورت اتمام باتری چه اتفاقی خواهد افتاد؟ باتری‌هایی که درون این دستگاه‌ها تعبیه شد‌ه‌اند از قدرت شارژ برخوردار هستند؛ اما نکته بسیار مهم مدت‌زمان شارژ شدن است. در واقع یکی از برترین امکاناتی که راکت بازرسی بدنی باید داشته باشند قابلیت شارژ سریع است. با این قابلیت باتری‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ خواهند شد و دیگر نگرانی خاصی مبنی بر عقب افتادن نظارت نخواهید داشت.

امکان تنظیم نوع هشدار

برخی از انواع دستگاه موبایل یاب دارای امکاناتی نظیر نشانگر باتری کم هستند. یعنی زمانی که باتری دستگاه به کمترین حد خود رسید، با کمک چراغ چشمک‌زن می‌توان متوجه آن شد. در این شرایط قبل از اینکه باتری به‌صورت کامل تخلیه و دستگاه خاموش شود، متوجه آن خواهید شد و می‌توانید با اتصال آن به شارژ از خاموش شدن جلوگیری به عمل بیاورید. لازم به ذکر است این دستگاه‌ها دارای دکمه‌ای هستند که در صورت نیاز بتوان میزان حساسیت را تنظیم کرد.

دستگاه گوشی یاب مدارس

دستگاه گوشی یاب مدارس با دقت فوق العاده بالا

گوشی یاب مدارس دارای چه مزایایی است؟

استفاده از گوشی یاب مدارس توانسته است مزایای بسیاری با خود به همراه داشته باشد. در مدارس برای اینکه روند بازرسی دانش‌آموزان با سرعت بیشتری طی شود، می‌توان از این راکت‌ها بهره برد. همچنین راکت‌ های بازرسی باعث افزایش میزان نظم و انضباط نیز خواهند شد. ازآنجایی‌که این دستگاه‌ها مطابق با آخرین فناوری‌ها ساخته شده‌اند، توانسته‌اند نیاز به نیروی انسانی را به شکل چشمگیری کاهش دهند. با کمک این تجهیزات می‌توان از ورود اشیا ممنوعه به سالن امتحانات جلوگیری کرد؛ پس هر مدرسه‌ای هنگام برگزاری آزمون به دقیق ترین دستگاه موبایل یاب نیاز دارد. اگر به دنبال خرید دستگاه‌های گوشی یاب هستید، به کیفیت باید به طور ویژه‌ای توجه داشته باشید. شرکت پردازش هوشمند پارسیان با بهره‌مندی از بهترین محصولات می‌تواند خرید موفقیت‌آمیزی برای شما رقم بزند؛ به همین علت اگر به دنبال تهیه این دست از دستگاه‌ها هستید، کافی است با کارشناسان مجموعه از طریق راه‌های ارتباطی درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

ممنوعیت استفاده از گوشی در مدرسه

راهکار ممنوعیت استفاده از گوشی در مدرسه

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که دستگاه گوشی یاب دارای چه امکاناتی است؟ امکانات بر اساس مدل محصول می‌توانند متفاوت باشند؛ اما به‌طورکلی در بسیار از فاکتورها اشتراک دارند که هشدار ال‌ای‌دی، لرزاننده، نشانگر کم شدن باتری و… در بین این موارد جای می‌گیرند. همچنین اگر به دنبال افزایش روند بازرسی در مدارس هستید، می‌توانید از این دستگاه‌ها نهایت بهره و استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست