عواملی که بر روی قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco تاثیر می گذارند

قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco

قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco

امروزه به دلیل اهمیت بالای امنیت، استفاده از دستگاه حضور و غیاب بسیار افزایش داشته است؛ به همین علت شرکت ها و برندهای مختلفی وجود دارند که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند. Zkteco از بهترین برندهای فعال در این زمینه به حساب می آید. موردی که درباره این موضوع اهمیت دارد، قیمت دستگاه ها است. قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر یک از این عوامل نیز توانسته اند اهمیت زیادی را به خود اختصاص دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل تر به بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی بپردازیم؛ پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

.

قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco

متغیرهای تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید افراد به آن توجه می کنند، قیمت و بودجه است. در رابطه با دستگاه های حضور و غیاب نیز به همین شکل است. مهم ترین عواملی که می توانند باعث کاهش یا افزایش قیمت دستگاه های برند zkteco شوند، گزینه های زیر را شامل می شوند:

  • مدل دستگاه

برند zkteco مدل های مختلفی از دستگاه های حضور و غیاب را روانه بازار کرده است. هر کدام از این مدل ها دارای مشخصات و ویژگی های مختلف هستند و به دسته هایی همچون بالا رده و میان رده تقسیم بندی می شوند. قاعدتا هر چقدر مشخصات برتر باشد، قیمت نیز با افزایش رو به رو خواهد شد.

  • نوع دستگاه

به طور کلی دستگاه های حضور و غیاب دارای انواع گوناگونی هستند و هر کدام از روش های مختلفی برای احراز هویت استفاده می کنند. از جمله این مدل ها می توانیم به اثر انگشتی، رمزی، کارتی و سیستم تشخیص چهره اشاره داشته باشیم. هر کدام از این سیستم های تشخیص هویت، دارای قیمت های مختلفی هستند. اگر به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، استفاده از سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت پیشنهاد می شود؛ در این شرایط باید بودجه بیشتری را نیز کنار بگذارید.

  • فروشگاه عرضه کننده

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco فروشگاه عرضه کننده است. بعد از اینکه دستگاه ها توسط شرکت zkteco تولید شدند، توسط نمایندگی ها و فروشگاه های مختلف به بازار عرضه می شوند. هر کدام از فروشگاه ها بسته به حضوری یا آنلاین بودن و دیگر شرایط قیمت متفاوتی را برای دستگاه های حضور و غیاب در نظر می گیرند. در این شرایط شما باید به دنبال فروشگاهی باشید که از قیمت های منصفانه استفاده می کند.

  • امکانات گوناگون؛ از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco

امکاناتی که در دستگاه ها وجود دارند نیز می توانند باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco شوند. به عنوان مثال برخی اوقات صفحه نمایش دستگاه ها کوچک بوده و در برخی مدل ها نیز بزرگ است. همچنین در کنار اندازه صفحه نمایشگر، رنگی یا سیاه و سفید بودن آن نیز بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. لازم به ذکر است که برخی مدل ها دارای برق اضطراری ups هستند؛ این بدان معناست که در صورت قطعی برق نیز می توان از دستگاه حضور و غیاب بهره برد که یک امتیاز بسیار بزرگ به حساب می آید و به همین علت باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات کاملی را درباره قیمت دستگاه حضور و غیاب zkteco در اختیار شما بگذاریم. Zkteco یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع دستگاه های اکسس کنترل بوده که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. بر روی قیمت محصولات این برند، عوامل مختلفی تاثیر خود را می گذارند که در این مطلب سعی کردیم مهم ترین این پارامترها را به شما معرفی کنیم. پس قبل از خرید حتما به این پارامترها توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت پردازش هوشمند پارسیان ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست