بند1

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

1- بازدید از کالاو خدمات ارایه شده در سایت

2- پرداخت مبلغ معین به صورت آنلاین توسط خریدار

3- ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب تصویر به شماره هوشمند پارسیان

4- ارسال کالا توسط هوشمند پارسیان با پیک یا پست بوده و هزینه به عهده خریدار می باشد.

تبصره : چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود ، هوشمند پارسیان حق دارد سفارش را باطل کند.

بند 2

شرکت اطلاعات زیر را به منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می دهد:

  • مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی کالا
  • تعیین کلیه هزینه هایی که برای خرید کالا به عهده مشتری است.
  • مدت زمان اعتبار پیشنهاد های ارایه شده

بند 3

کاربر نباید در سایت (تالار گفت و گو یا هرقسمت دیگر) اظهاراتی (comment) را بگذارد و یا اقدامی نماید که مبین نقص حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد.

همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند بلافاصله از سایت خارج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنها مسترد نمی شود، همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از سایت را از دست میدهد.

هوشمند پارسیان به هیچ وجه اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متهد است حق المقدر از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

هوشمند پارسیان هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشی از عوامل خارج از محدود مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت ، بانکی ، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و … ) نمی پذیرد.

بند4

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی هوشمند پارسیان بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

بند 5

ارتباط هوشمند پارسیان با کاربران سایت از طریق parsianpro.com برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند ( همانند نشانی ، تلفن و …) صورت می گیرد.

فهرست