قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

دستگاه حضور و غياب برای داشتن کارایی مدرن و همچنین تشخيص اثر انگشت پيشرفته و تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان باید كمترين خطای ممكن را داشته باشد

ارتباط TCP/IP دستگاه حضور و غياب ارزان با كامپيوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات در دستگاه و گزارش و آماردهی ترددهای ثبت شده را به سهل ترین شکل ممکن در دسترس قرار میدهد.

دستگاه حضور و غیاب پردازش پارسیان دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با كيفيت و كارايی بسيار بالا و به روز و ارزان ترین قیمت و پیشرفته می باشد. صفحه نمايش رنگی دستگاه حضور و غیاب باعث آسان شدن کار با منوهای دستگاه و همچنین برخوداری از وضوح مناسب برای کار کاربران می باشد.

مجهز بودن به باطری داخلی و کارت خوان بدون تماسRFID) ) از ویژگی های مهم این دستگاه حضور و غياب ارزان می باشد که در کنار قیمت فوق العاده ارزان و مناسب این دستگاه را به یک انتخاب بسیار درست و محبوب برای مجموعه های کوچک و متوسط تبدیل کرده است.

از اصلی ترین وسایل در هر شرکتی که توسط آن میتوان ورود و خروج و ساعت حضور و غیاب پرسنل را ثبت کرد تا انتهای ماه طبق محاسبات نرم افزار حضور و غیاب چه تحت ویندوز و چه نرم افزار تحت وب حضور و غیاب، حقوق و مزایای پرسنل را محاسبه نماید دستگاه حضور و غیاب است.

دستگاه حضور و غیاب انواع مختلف همانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ,تشخیص چهره جهت انجام این امور موجود میباشد و تلاش مجموعه پردازش پارسیان این است که بهترین نمونه های کنترل تردد را بهترین و ارزان ترین هزینه دراختیار کاربران قراردهد و مدرن ترین دستگاه حضور غیاب را اعم از تولیدات داخلی و خارجی جمع اوری کرده تا مدیران بتوانند بسته به نیاز خود آن را با بهترین قیمت خریداری کنند.

در نرم افزار های مختلفی مانند نرم افزار حضور و غیاب و نرم افزار حقوق و دستمزد در دسترس کاربران قرار میگیرد تا استفاده از دستکاه اسان تر و کامل تر انجام پذیرد.

 قیمت دستگاه حضور و غیاب

 قیمت دستگاه حضور و غیاب و کارکرد های دستگاه های مورد نظر از مهمترین و محاسبه اولیه ی انتخاب محسوب میشوند و پردازش پارسیان سعی برآن داشته که نمونه ای از بهترینها و ارزان ترین ها جمع کند تا مدیریت تردد پرسنل برای شما هرچه آسانتر انجام شود.

1- برندها و مارک های مختلفی از دستگاه حضوروغیاب در بازار موجود می باشد، که بر قیمت دستگاه حضوروغیاب تاثیر می گذارند از جمله این برندها : دستگاه حضوروغیاب Virdi  ، Nitgen  ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema و…

2- دستگاه حضوروغیاب رایگان هم اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود . برای شرکت و سازمان شما ارزشی نخواهد داشت پس خدمات پس از فروش عوامل مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب میباشد.

3- روشهای شناسایی : اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز

4-داشتن گارانتی از جمله عوامل مهم در دستگاه حضور و غیاب میباشد تادرصورت خرابی سیستم یا بهم ریختگی نرم افزار….پشتیبانی دستگاه این کار رابرای شما انجام دهد ک پردازش پارسیان انتخاب خوبی برای داشتن معتبرترین گارانتی در این زمینه میباشد

5- ماژولهای موجود دستگاه حضوروغیاب : ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و….

6-پورتهای خروجی مانند USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP و…

عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور وغیاب

    برند دستگاه حضور و غیاب

    ماژولهای دستگاه حضور و غیاب

    روشهای شناسایی دستگاه

    پورتهای خروجی

  گارانتی

    خدمات پس از فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست