قیمت راهبند پارکینگ به چه عواملی بستگی دارد؟

آشنایی با عوامل تأثیرگذار روی قیمت راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ یکی از تجهیزات ضروری در مکان‌های پرتردد است. از جمله این مکان‌ها می‌توانیم به پارکینگ‌های دولتی، بخش ورودی اورژانس، پاساژها، مراکز خرید و… اشاره داشته باشیم. استفاده از این راهبندها همراه با مزایای مختلفی است؛ اما مهم‌ترین سؤالی که مطرح می‌شود در ارتباط با قیمت است. عوامل متعددی به چشم می‌خورند که می‌توانند به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم روی افزایش یا کاهش قیمت راهبند پارکینگ تأثیر خود را بگذارند. همراه ما باشید تا با این پارامترها آشنا شوید.

آشنایی با عوامل تأثیرگذار روی قیمت راهبند پارکینگ

آشنایی با عوامل تأثیرگذار روی قیمت راهبند پارکینگ

 

عوامل مؤثر روی تعیین قیمت راهبند پارکینگ

اگر قصد دارید برای پارکینگ خود راهبند مناسبی را خریداری کنید، قبل از هر کاری باید نسبت به کسب اطلاعات کامل درباره قیمت اقدام کنید. مولفه‌های مختلفی به چشم می‌خورند که می‌توانند قیمت‌ها را دستخوش تغییر کنند. این شما و این عوامل تأثیرگذار روی قیمت نهایی راهبندهای پارکینگ!

نوع و مدلی که راهبند شما دارد

اولین و مهم‌ترین مولفه‌ای که روی قیمت راهبند پارکینگ تأثیرگذار بوده، مدل محصول است. راهبندها از جمله تجهیزاتی به شمار می‌روند که در انواع مختلفی طراحی و روانه بازار شده‌اند؛ ازاین‌رو می‌توانید شاهد تنوع در ویژگی‌ آن‌ها باشید. هر راهبندی دارای سیستم محرک و نحوه باز و بسته شدن مختلفی است. هر چقدر عملکرد و شکل ظاهری راهبندها بهتر باشند، به همان اندازه نیز قیمت محصول بیشتر خواهد بود. از جمله راهبندهای موجود می‌توانیم به نوع تلسکوپی، تاشو، هیدرولیک و الکترومکانیک اشاره داشته باشیم.

برند و شرکتی که سازنده راهبند است

یکی دیگر از پارامترهایی که می‌تواند به‌صورت مستقیم تأثیرگذاری خود را روی افزایش یا کاهش قیمت راهبندها اعمال کند، برند و شرکت سازنده است. به دلیل کاربردی بودن این محصولات می‌توانید شاهد برندهای متنوعی باشید که در زمینه تولید انواع راهبندها فعالیت دارند. برخی از این برندها در مقایسه با سایر گزینه‌ها اعتبار بیشتری دارند؛ به همین علت محصولات آن‌ها نیز قیمت بیشتری دارند؛ به همین علت قبل از اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، حتماً برترین برندها را شناسایی کرده و بهترین مدل‌های موجود را پیدا کنید. شرکت پردازش هوشمند پارسیان ارائه‌دهنده انواع راهبندها است که تمامی آن‌ها توانسته‌اند از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار باشند. اگر به دنبال خرید هستید، می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید و به‌روزترین قیمت‌ها را جویا شوید.

متریال و موادی که در راهبند پارکینگ به کار رفته‌اند

هنگام تولید راهبند پارکینگ از مواد اولیه مختلفی بهره برده می‌شود. این متریال می‌توانند تعیین‌کننده کیفیت و قیمت محصولات باشند. همچنین درصورتی‌که آلیاژ و متریال از کیفیت بالایی برخوردار باشند، عمر دستگاه نیز با افزایش روبه‌رو خواهد بود؛ پس می‌توانیم این‌طور بیان کنیم اهمیت متریال بالاتر از چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید.

سایر موارد تأثیرگذار بر قیمت راهبند پارکینگ

به‌غیراز موارد ذکر شده عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند تأثیرگذاری خود را روی قیمت این دست از محصولات اعلام کنند. تعداد و نوع سنسورها یک نمونه از این موارد است. هر چقدر سنسورها قدرت بیشتری داشته باشند، قیمت محصول نیز با افزایش روبه‌رو خواهد بود. همچنین ممکن است در این محصولات شاهد انواع امکانات جانبی باشد. با افزایش تعداد امکانات جانبی، قیمت نهایی بیشتر خواهد شد. از سایر پارامترهای مؤثر می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • نوع موتوری که دستگاه مورد نظر دارد.
  • سرعتی که گیت‌ها از خود هنگام باز و بسته شدن نشان می‌دهند.
  • طولی که بوم مورد نظر دارد.
  • و…
عوامل موثر بر روی قیمت راهبند پارکینگ

عوامل موثر بر روی قیمت راهبند پارکینگ

سخن آخر

امروزه استفاده از راهبند پارکینگ افزایش زیادی پیدا کرده است و می‌توانید شاهد مزایای متنوعی از آن‌ها باشید. این نوع از تجهیزات در انواع مختلفی به چشم می‌خورند و شما می‌توانید بر حسب نیازهای خود نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. قبل از خرید فراموش نکنید حتماً از قیمت به‌روز راهبندها اطلاعات لازم را به دست بیاورید. روی قیمت راهبند پارکینگ عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند؛ از جمله کیفیت، متریال مورد استفاده، نوع راهبند و… .

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • می شه راهبند پارکینگ رو با دستگاه هایی که تو پارکینگ موجود داریم ست کرد؟

    پاسخ
    • بله شما می تونید راهبند پارکینگ رو به اتوماسیون پارکینگ و یا هر کدوم از تجهیزات پارکینگ تون متصل کنید. برای اطمینان از این موضوع حتما با همکاران ما در بخش پشتیبانی هم هماهنگ بفرمایید

      پاسخ
  • قیمت راهبند پارکینگ روی کیفیت موتور اون تاثیری داره ؟ من متوجه شدم که سرعت حرکت و عملکرد راهبند در طولانی مدت هم مهمه. درسته؟

    پاسخ
    • مسلما همینطوره ، باتوجه به قیمت راهبند پارکینگ ، عملکرد موتور ، جنس بدنه و دیگر موارد هم تحت تاثیر قرار می گیرن. اما مهمترین نکته اطلاع از نیاز درست شما هست. پیشنهاد می کنیم در ابتدا مشخص کنید چه انتظاراتی از راه بند پارکینگ دارید و قراره چه نیازهایی رو پاسخ بده؟ و بودجه مشخصی برای اون در نظر بگیرید.

      پاسخ
  • امکان تغییر عرض راهبند پارکینگ وجود داره؟

    پاسخ
    • بله . راهبند پارکینگ پارسیان از عرض 1 تا 6 متر قابل تغییر هست

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست