قیمت گیت کنترل تردد و بهای تمام شده آن برای هر سازمان چقدر است؟

قیمت گیت کنترل تردد یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید این محصول است. مدل های مختلفی از گیت های کنترل تردد در سراسر دنیا به بازار عرضه گردیده اند که دارای امکانات و عملکردهای متنوعی هستند. اما در این میان انتخاب بهترین مورد برای یک سازمان به عوامل مختلفی بستگی دارد.  شما باید تصمیم بگیرید کدام گیت، با چه امکاناتی منطبق بر سیاست های سازمانتان بوده و بودجه مورد نظرتان برای تهیه آن کفایت خواهد کرد؟ در این میان بهای تمام شده هر محصول با دیگری متفاوت بوده و تحت تاثیر موارد مختلفی می باشد که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد.

نکات کلیدی که در قیمت گیت کنترل تردد تاثیرگذارند:

  • میزان تردد روزانه
  • تعداد پرسنل و مراجعین
  • نحوه عملکرد و سادگی در طراحی
  • ظاهر مدرن و منطبق با آخرین فناوری ها
  • میزان بودجه در نظر گرفته شده برای کنترل امنیت
  • امکانات و میزان دقت و سرعت بر حسب نیاز سازمان
  • کیفیت مطلوب و شرایط استاندارد هنگام استفاده
  • امکان برقراری ارتباط بین سخت افزار و نرم افزارهای سازمان
  • خدمات پس از فروش و شرایط نصب و راه اندازی پس از خرید
  • ضمانت کالا و شرایط تعمیر و نگهداری گیت به همراه هزینه های سالانه خدمات آن
  • شرایط و محیط مورد نظر برای نصب گیت در فضای داخلی است یا در محیط باز خواهد بود.

بعد از در نظر گرفتن موارد فوق، حال هزینه های احتمالی که شامل هزینه های نگهداری، تعمیرات، خدمات سالانه، حمل و نقل، نصب، حقوق پرسنل و … است بر روی بهای تمام شده قیمت گیت نقش خواهد داشت.

 

آشنایی با انواع گیت های کنترل تردد

گیت های کنترل تردد انواع متنوعی دارند و هر یک از آنها قابلیت و کاربری خاص خود را دارد. قیمت گیت کنترل تردد بر حسب نوع، سطح کیفیت و میزان قابلیت ها متفاوت می باشد. از انواع این محصولات  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

گیت کنترل تردد شیشه ای

گیت شیشه ای سریع

یکی از گیت های پرکاربرد با دقت و سرعت بالا، گیت کنترل تردد شیشه ای می باشد.  جالب است بدانید که شیشه های این گیت قابلیت سفارشی سازی دارند و مطابق با نیاز قابل تغییر می باشند. قطعا به هر میزان که امکانات این گیت بالاتر باشد، قیمت گیت شیشه ای  نیز افزایش خواهد یافت.

گیت نفر رو FBL 2200

بدنه ی گیت شیشه ای میانی FBL 2200 از نوعی فولاد ضد زنگ بسیار با دوام ساخته است. این نوع گیت کنترل تردد از سیستم الکتریکی پیشرفته و هوشمند و اجزای با کیفیت بهره می برد. به همین دلیل میتواند در فضاهای پر ازدحام سطح امنیت بالایی را ایجاد کند و در مواقع اضطراری به صورت اتوماتیک کار کند. مشاهده قیمت گیت نفر رو

گیت شیشه ای FBL 2000

این گیت به جهت کنترل تردد کناری مناسب می باشد و درب آن معمولاً بسوی محیط ایمن در حالت قفل قرار دارد. این امر موجب میشود تا سطح امنیتی مناسبی را در محیط فراهم کند. قیمت گیت کنترل تردد شیشه ای FBL 2000 نسبت به قابلیت هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. مشاهده قیمت گیت شیشه ای FBL 2000

گیت کنترل تردد تمام قد

این نوع گیت کنترل تردد به جهت برقراری امنیت و کنترل تردد در فضاهای باز استفاده میشود. گیت کنترل تردد تمام قد پارسیان نیاز به نظارت کمی دارد و دارای قابلیت اتصال به دستگاه های کنترل دسترسی همچون؛ تشخیص چهره، کارت و اثر انگشت می باشد. مشاهده قیمت گیت تمام قد

گیت تمام قد FHT 2300

این نوع گیت بالاترین سطح امنیت در جهان را به خود اختصاص داده است. به همین علت از این نوع گیت کنترل تردد بیشتر در بانک ها، سفارت خانه ها، ورزشگاه ها، سازمان های به خصوص و … استفاده میشود. قیمت گیت کنترل تردد تمام قد به علت سطح امنیتی بالا و متریال مورد استفاده در ساخت نسبت به مدلهای دیگر بالاتر می باشد. مشاهده قیمت گیت تمام قد مدل FHT 2300

گیت سه شاخه ( گیت میله ای )

ارزانترین قیمت ورود خروج باشگاهی

گیت نفر رو TS 2000

از این گیت کنترل تردد بیشتر به جهت کنترل حضور و غیاب در سازمانها و ادارات و مکانهایی که ورود و خروج افراد در آنها می بایست به صورت تک نفره صورت پذیرد مانند خطوط مترو، استفاده میشود. این گیت همچون مدل TS 1000 از سه اهرم فلزی بهره می برد اما بر خلاف آن، دارای دو پایه می باشد. تک پایه یا دو پایه بودن بر کاهش یا افزایش قیمت گیت کنترل تردد اثرگذار می باشد.

گیت کنترل تردد میله ای ( اهرمی ) TS 1000

گیت  TS 1000نیز همچون مدل TS 2000 از سه اهرم فلزی جهت کنترل تردد بهره می برد اما، بر خلاف آن تک پایه می باشد. این نوع گیت کنترل تردد بدنه ای باریک، کوچک و بسیار با کیفیت دارد. از این رو جهت مدیریت دسترسی و کنترل تردد در مکانهای با فضای محدود همچون مکان های تفریحی و باشگاه ها استفاده میشود.

گیت معلولین و گیت بار

عوامل تاثیرگذار بر روی انتخاب گیت

گیت کنترل تردد معلولین و بار دارای پایه ای از جنس استیل ضد زنگ و دربی شیشه ای می باشد و در ابعاد و ارتفاع متفاوتی قابلیت سفارشی سازی دارد. به تبع قیمت گیت کنترل تردد همسو با شخصی سازی تغییر خواهد کرد. از این نوع گیت بیشتر در محل اقامت معلولین یا شرکت های حمل بار استفاده میشود.

جمع بندی نکات کلی در مورد قیمت گیت کنترل تردد

یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخاب انواع گیت باید به آن توجه نمود، تعداد پرسنل و مراجعین و میزان ترددهای روزانه در محیط مورد نظر است. اگر هدف شما کنترل تردد در مکانی پر ازدحام است، باید از گیت های مناسب مکان های پر تردد با سرعت بالا همچون گیت شیشه ای استفاده کنید. بالعکس در مکانهای کم رفت و آمد استفاده از گیت های میله ای اهرمی میتواند کارآمدتر و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

از سمت دیگر در انتخاب مدل گیت باید به نوع کاربری و میزان حساسیت آن نیز توجه ویژه ای داشت. بطور مثال در اماکنی چون بانک ها که به سطح بالایی از امنیت نیاز دارند، استفاده از مدلی چون گیت تمام قد FHT2300 کارآمدتر می باشد. در نظر داشته باشید که هر چه مدل انتخابی از سیستم الکتریکی پیشرفته تر و قابلیت های بیشتری برخوردار باشد قیمت گیت کنترل تردد نیز افزایش خواهد یافت.

نکته ی بسیار مهم دیگری که در بحث انتخاب و خرید گیت های کنترل تردد حائز اهمیت می باشد، توجه به بودجه ی سازمانی است. قبل از انتخاب مدل گیت هزینه های مربوط به نصب و راه اندازی، تعمیرات و نگهداری، هزینه های مربوط به لوازم جانبی مورد نیاز، پشتیبانی سالیانه و برقراری ارتباط با دیگر محصولات حوزه بازرسی را بطور دقیق برآورد کنید و سپس مطابق با بودجه ی سازمان یکی از انواع گیت کنترل تردد را انتخاب نمایید. این مهم از آن جهت حائز اهمیت است که تمامی موارد فوق الذکر بر بهای تمام‌شده و قیمت گیت کنترل تردد تاثیرگذار است.

 

 

 

 

 

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ما فکر می کنیم گیت بار یا گیت معلولین برامون مناسب باشه. اما تنها نگرانیمون دقت و سرعت عمل اون هست. آیا این گیت برای یک انبار کوچک با تعداد پرسنل 5 نفر مناسب هست؟

    پاسخ
    • سرعت عمل گیت بار یا گیت معلولین واقعا خوب هست و اتفاقا برای انبار هم بسیار مناسبه . چرا که مختص تردد بار هم هست. برای اطمینان ازتون می خواهیم با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا در مورد روش بررسی گیت در شوروم پارسیان راهنماییتون کنند.

      پاسخ
  • مرتضی بهرامی
    11 فوریه 2023 9:52 ق.ظ

    سلام از کجا متوجه بشیم کدوم گیت کنترل تردد برای ما مناسبه ؟

    پاسخ
    • همونطور که در متن ذگر شده قیمت گیت کنترل تردد به عوامل مختلفی مربوط میشه. اما ما در جلسات مشاوره با بررسی برخی از موارد مثل تعداد تردد روزانه ، بودجه ، انتظاراتتون از یک گیت ورود و خروج و فضای موجود در مجموعه‌تون می تونیم بهترین نوع گیت کنترل تردد رو بهتون پیشنهاد کنیم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست