گیت کنترل تردد

نمایش 1–12 از 14 نتیجه

گیت کنترل تردد یکی از مدرن‌ترین تجهیزات بازرسی با هدف نظارت بر عبور و مرور افراد است. از این محصول به عنوان گیت ورود و خروج پرسنل یا مراجعین در سازمان‌ها نیز استفاده می‌شود. انواع گیت با هدف کنترل تردد افراد در اماکن شلوغ و پر ازدحام همچون مترو، ایستگاه‌های بی‌آرتی، ساختمان‌های اداری و … به کار می‌رود.

ویژگی‌ها و مشخصات گیت کنترل تردد:

  • طراحی مدرن، زیبا و کاربردی
  • سرعت عملکرد بالا و دقت بی‌نظیر
  • مکانیزم پیشرفته در عملکرد گیربکس و موتور
  • امکان کنترل برخی مدل‌های گیت از راه دور با ریموت
  • قابلیت بازشدن خودکار باله‌های گیت در مواقع اضطراری و قطعی برق
  • برقراری ارتباط با انواع دستگاه کنترل تردد ، لوازم جانبی اکسس کنترل و دستگاه حضور و غیاب در یک سازمان
  • مدیریت تردد افراد مختلف هنگام ورود یا خروج و ارائه دسترسی‌های مشخص به هریک

انواع گیت های کنترل تردد :

گیت کنترل تردد یا گیت ورود و خروج پرسنل در انواع و مدل‌های مختلفی توسط گروه فناوری پردازش هوشمند پارسیان به بازار ارائه شده است که در ادامه به صورت مختصر به معرفی آنان خواهیم پرداخت؛

  • گیت شیشه‌ای
  • گیت باشگاهی
  • گیت کنترل تردد مترو
  • گیت کنترل ورود و خروج برای موسسات مالی و بانکی (گیت تمام قد)
  • گیت بار یا گیت معلولین

گیت کنترل تردد

گیت شیشه ای سریع

این گیت با طراحی زیبا و مدرنی که دارد در ورودی سازمان‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های تفریحی و گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر کنترل تردد تردد با سرعت بسیار بالا، یکی از مزایای گیت شیشه‌ای سریع، امکان چاپ لوگو روی باله‌های شیشه‌ای آن است. با افزایش تردد مراجعین هیچ‌گونه مشکلی در عملکرد گیت وجود نداشته و با امنیت کامل امکان عبور افراد فراهم می‌شود.

این گیت با ارتفاع پنل 1 ، 1.2 و 1.8 متر برای تنظیمات مورد نظر شما مناسب خواهد بود. نشانگر LED ، رابط دسترسی سوئیچینگ رله و بازشدن باله‌ها در مواقع اضطراری از دیگر مزیت‌های این محصول است. گیت کنترل تردد شیشه‌ای به‌راحتی به ریموت و دستگاه کنترل تردد متصل شده و دارای ریدر کارت‌خوان، اثر انگشت و چهره نیز می‌باشد.

گیت کنترل تردد سه شاخه، گیت میله ای ( گیت اهرمی ) مدل TS1000

این مدل گیت، با عنوان گیت نفررو نیز شناخته می‌شود. بازوهای میله‌ای با کیفیت بسیار عالی از استحکام بالایی برخوردار هستند و در اماکن عمومی که نیاز به تردد افراد وجود دارند، کاربردی خواهند بود.

این محصول با انواع دستگاه اکسس کنترل کارتی و اثرانگشتی اتصال برقرار کرده و عبور و مرور افراد را به صورت هدفمند کنترل می‌کند. اهرم‌های میله‌ای حرکت روان و کنترل‌شده‌ای دارند و به‌راحتی با هر تردد به گردش در می‌آیند.

از این مدل گیت در اماکن ورزشی و باشگاه‌ها استفاده می‌شود. این مدل گیت کنترل تردد نیز هنگام قطعی برق امکان آزاد شدن بازوها را فراهم می‌نماید. از این رو ترددی ایمن با عملکردی دقیق دارد. در صورت نیاز می‌توانید از ups برای قطعی ناگهانی برق استفاده نمایید.

گیت کنترل تردد میله ای

جنس بدنه گیت میله‌ای استیل یا فولاد ضد زنگ بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. اندازه و بدنه کوچک این مدل، امکان نصب در محیط‌های کوچک را میسر کرده است. همچنین به دلیل استفاده از قفل‌های مگنتی، در زمان صدور فرمان حرکت اهرم‌ها، مصرف برق بسیار اندک خواهد بود.

گیت کنترل تردد یا گیت میانی مدل FBL2200

گیت میانی FBL2200 یکی از انواع گیت شیشه‌ای یا گیت نفررو می‌باشد که توسط گروه فناوری هوشمند پارسیان به بازار ارائه شده است. این محصول با عملکرد فوق‌العاده موتور و کیفیت بالای بدنه، مناسب استفاده در اماکن پرتردد خواهد بود.

جنس بدنه این گیت میانی از استیل ضد زنگ بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد.  باله‌های شیشه‌ای که در طرفین گیت طراحی شده‌اند با نزدیک شدن فرد به راحتی باز و بسته می‌شوند. هنگام قطعی برق با کمک باتری داخلی باله‌ها آزاد شده و امکان تردد در حالت ایمن وجود دارد.

اتصال به ریموت کنترل، مکانیزم فوق پیشرفته گیربکس و موتور، نمایشگر LCD روی برد اصلی برای اعمال تنظیمات مورد نظر و وجود باطری UPS  از دیگر مزایای این محصول است.

گیت کنترل تردد تمام قد مناسب برای استفاده در موسسات مالی و بانکی

گیت کنترل تردد تمام قد با بدنه‌ای بسیار مقاوم از جنس استیل ضد زنگ، امکان قرارگیری کامل بدن افراد را داخل کابین فراهم کرده و به این شکل کنترل تردد را با امنیت بسیار بالایی مقدور می‌نماید.

قیمت گیت کنترل تردد ورد و خروج مدل تمام قد بسیار مناسب بوده و برای نصب در موسسات مالی و بانکی پیشنهاد می‌شود. پس از اسکن اطلاعات و احراز هویت افراد، چرخش کامل ارتفاع صورت گرفته و مجوز ورود یا خروج صادر می‌گردد. همچون انواع دیگر گیت کنترل تردد، این مدل نیز امکان اتصال به دستگاه‌های کنترل تردد اثر انگشتی، کارتی و تشخیص چهره را دارد. در صورت تمایل قابلیت نصب گیت تمام قد در فضاهای داخلی و خارجی وجود دارد.

قیمت گیت کنترل تردد مترو

گیت کنترل تردد مترو

در میان انواع مدل‌های گیت، گیت کنترل تردد مترو یکی از پرکاربردترین گیت‌ها است. عملکرد سریع، مقاومت بالا و نظارت روی تردد افراد برای اماکنی همچون مترو بسیار ضروری است. از این رو گیت کنترل ورود و خروج مورد نظر نیازمند دارابودن این موارد خواهد بود. بهترین گیت کنترل تردد برای مترو باید موتوری مقاوم برای استفاده مداوم داشته باشد.

گیت بار ( گیت معلولین )

در اماکنی همچون گمرک، انبارها و کارخانجات، نیاز به کنترل بار هنگام ورود یا خروج محصولات حس می‌شود. با تکیه بر قابلیت گیت بار امکان نظارت دقیق‌تری وجود خواهد داشت.

این گیت با عنوان گیت کنترل تردد معلولین نیز شناخته می‌شود، چرا که امکان تنظیم ورودی گیت به عرض دلخواه جهت عبور ویلچر برای افراد کم توان جسمی و حرکتی با حفظ شان و احترام آنان نیز فراهم شده است.

گیت بار یکی از انواع گیت شیشه‌ای است که به صورت یکطرفه طراحی شده است. از مزایای آن می‌توان به صدای کم، عملکرد سریع و روان، جنس بدنه مقاوم و مستحکم و قابلیت جداسازی منبع تغذیه برای بازگشایی باله هنگام قطعی برق اشاره کرد. گیت بار چرخشی دو طرفه داشته و از طریق ریموت از راه دور نیز قابل کنترل است. در مواقع اضطراری امکان استفاده از باتری بکاپ وجود دارد.

گیت کنترل تردد باشگاهی

همانطور که بالاتر اشاره شد، گیت باشگاهی یکی از انواع گیت‌های میله‌ای یا اهرمی بوده و به خوبی نظارت روی تردد افراد را اجرا می‌کند. بدنه مقاوم، امکان اتصال به انواع دستگاه کنترل تردد، دارای باتری پشتیبان، اهرم‌های پرقدرت و با دقت بالا از امکانات این مدل گیت است.

قیمت گیت کنترل تردد شیشه ای

مزایا و معایب استفاده از گیت کنترل تردد؛

در واقع گیت‌های کنترل تردد رابط بین نظم و امنیت هستند. به بیان دیگر گیت‌ها طوری طراحی می شوند تا یک مجموعه به راحتی کنترل روی ورود و خروج افراد داشته باشد. به طور مثال مدیریت تردد مسافران مترو یا بی‌آرتی هنگام پرداخت هزینه بلیط بسیار مهم است. با کمک گیت مترویی به راحتی امکان پرداخت و عبور و مرور افراد فراهم می گردد.

یکی دیگر از مهمترین اهداف خرید گیت‌ها برای یک سازمان، احراز هویت افراد و صدور مجوز ورود و خروج باتوجه به دسترسی هر فرد می‌باشد. این بدان معناست که گیت تردد می‌تواند مانع ورود افراد غیر مجاز شود. حفظ امنیت، دقت در شناسایی افراد و بررسی سوابق تردد پرسنل و مراجعین از دیگر اهداف مهم طراحی این محصول است. در اکثر مواقع گیت کنترل ورود و خروج با اتصال به نرم افزار کنترل تردد گزارش‌های متعددی را به مدیران ارائه می‌نماید.

استفاده از ریدر کارت، دستگاه تشخیص چهره و اثر انگشت نیز در کنار گیت‌ها برای شناسایی افراد و بررسی مجوز دسترسی آنان، روشی مرسوم می باشد.

اما همه گیت‌ها برای احراز هویت مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. همانطور که قبلا به آن اشاره شد، برخی از گیت‌ها برای نظارت بر پرداخت یا نظم‌بخشی به ازدحام جمعیت طراحی می‌شوند. مترو، بی‌آرتی، شهربازی، مجموعه‌های ورزشی از این دسته هستند.

خرید گیت کنترل تردد تمام قد

پس به طور کلی مزایای بهترین گیت کنترل کنترل تردد به شرح زیر خواهد بود:

  • نظم‌دهی و مدیریت بهینه هنگام تردد افراد
  • نظارت بر دسترسی هر فرد هنگام ورود یا خروج در یک سازمان
  • ارائه‌ دسترسی‌های مختلف به افراد در سطوح مختلف هنگام تردد در یک واحد یا یک ساختمان
  • مدیریت پرداخت‌های مالی همچون ثبت بلیط و … هنگام عبور از گیت باتوجه به قوانین هر سازمان
  • امکان اتصال به انواع تجهیزات کنترل دسترسی و حضور و غیاب برای صدور مجوز تردد به یک اتاق، یک واحد و یا یک ساختمان
  • دقت بالا هنگام عبور و مرور و جلوگیری از ازدحام جمعیت هنگام ورود مراجعین به یک سازمان و در نتیجه افزایش امنیت
  • عملکرد صحیح هنگام قطعی برق یا مواقع ضروری و آزادشدن بازوهای گیت برای خروج اضطراری افراد از یک ساختمان
  • امکان چاپ لوگو و طرح‌ دلخواه روی گیت‌های شیشه‌ای و تنظیم عرض دلخواه برای تردد افراد روی برخی از مدل‌ها
  • امکان استفاده از باتری پشتیبان یا UPS هنگام قطعی برق

معایب گیت ورود و خروج پرسنل نیز ممکن است با توجه به انتظار هر سازمان متفاوت باشد. به این معنی که یک قابلیت برای یک سازمان امتیاز و برای سازمان دیگری یک چالش است. در این موارد قبل از انتخاب و خرید گیت کنترل تردد نیاز به مشاوره و بررسی درخواست‌ها و نیاز یک سازمان خواهد بود.

بسیاری از مدیران نگران عملکرد کیفی و نگهداری گیت در مواقع اضطراری هستند. به طور مثال برخورد باله‌ها یا اهرم‌های انواع گیت با بدن افراد هنگام عبور، یکی از نگرانی‌های این مدیران است. در صورتی که راهکاری برای این موارد از طرف شرکت ارائه‌دهنده محصول وجود نداشته باشد، بهتر است اقدام به خرید آن محصول ننمایید.

گیت ورود و خروج پرسنل

گروه فناوری هوشمند پارسیان با ارائه راهکارهای بی‌نظیر مطابق نیاز سازمان شما و به صورت منحصربه‌فرد این توانایی را دارد تا بهترین گیت کنترل تردد را با قیمت بسیار مناسب به شما معرفی و ارائه نماید. لازم به ذکر است کلیه محصولات گیت ورود و خروج پرسنل با ارائه ضمانت، گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان محترم ارائه می‌گردد.

قیمت گیت کنترل تردد:

قیمت گیت ورود و خروج باتوجه به نوع مدل و نیاز هر سازمان متفاوت خواهد بود. عواملی همچون اندازه، سرعت عملکرد موتور و باله‌ها هنگام باز و بسته‌‌شدن گیت، تعداد مراجعین یا پرسنل در یک روز، شرکت سازنده، جنس بدنه و امکانات جانبی همچون ریموت کنترل روی قیمت گیت ورود و خروج تاثیرگذار هستند. توجه داشته باشید که گیت ارزان قیمت لزوما برای یک سازمان مقرون‌ به صرفه نخواهد بود، چرا که کیفیت موتور و سرعت عملکرد گیت متفاوت است.

از سوی دیگر نیاز به تعمیر و نگهداری با هزینه‌های بالا را شامل خواهد شد. همچنین مواردی همچون امکان برقراری با دیگر دستگاه‌های اکسس اکنترل و تجهیزات بازرسی روی قیمت گیت ورود و خروج تاثیرگذارند. هنگام انتخاب حتما نرم‌افزار و سخت‌افزارهای جانبی که نیازمند اتصال به گیت هستند را بررسی کنید. ممکن است در ابتدا گیتی با قیمت بسیار مناسب تهیه کرده باشید. اما در زمان نصب با هزینه‌های بالای راه‌اندازی و برقراری ارتباط با سخت‌افزارها و نرم‌افزار مواجه شوید.

خرید گیت کنترل تردد

همانطور که گفته شد قیمت گیت ورود و خروج به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما لازم است قبل از خرید نمونه‌ای از گیت را به طور کامل بررسی نموده و جزئیات آن را مشاهده کنید.

خرید گیت کنترل تردد

هنگام خرید گیت کنترل تردد از گروه فناوری هوشمند پارسیان امکانات زیر به شما ارائه می‌گردد؛

  • بررسی موارد مورد انتظار شما باتوجه به بودجه و فضای مورد نظر
  • معرفی مدل‌های متنوع
  • امکان ارائه دموی محصول
  • بررسی سخت‌افزار یا نر‌م‌افزارهای موجود در سازمان شما برای اتصال به گیت
  • بررسی فضای مورد نظر
  • ارسال دستگاه بعد از انتخاب و نصب و راه‌اندازی توسط تیم پشتیبانی فناوری هوشمند پارسیان
  • آموزش نحوه کار با دستگاه و نگهداری آن
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی به صورت ویژه برای مشتریان گرامی

راهکارهای ارائه شده توسط گروه فناوری هوشمند پارسیان باتوجه به نیاز هر سازمان، امکانات موجود و سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای اختصاصی آنان طراحی می‌گردد. ممکن است شما نیز دستگاه‌های متعدد کنترل تردد از برندهای مختلف در سازمان خود داشته و یا از اتوماسیون سازمانی اختصاصی برای نظارت روی تردد پرسنل و مراجعین استفاده کنید. در این صورت دغدغه یکپارچه‌سازی و دریافت گزارشات واحدی از همه‌ دستگاه‌ها و اتوماسیون را به صورت همزمان خواهید داشت. در واقع برای حل این موضوع نیازی به هزینه اضافه برای خرید دستگاه‌های کنترل دسترسی جدید ندارید. همانطور که اشاره شد قبل از نهایی کردن خرید خود با مشاوره و همفکری تیم فناوری هوشمند پارسیان می‌توانید برای هماهنگ‌سازی کلیه تجهیزات اقدام کنید. نصب، راه‌اندازی و آموزش‌های کاربردی برای استفاده از این تجهیزات با بهترین کیفیت به مشتریان محترم ارائه خواهد شد.

قیمت گیت کنترل تردد

سوالات متداول:

آیا استفاده از گیت شیشه‌ای برای اماکن شلوغ مثل سالن ورزشی یا مترو مناسب است؟ سرعت باز و بسته‌شدن گیت به چه شکل است؟

بله گیت شیشه‌ای یکی از انواع گیت‌های کنترل تردد است که با دقت و سرعت بالا نسبت به عبور و تردد افراد واکنش نشون می‌دهد. در سالن‌های ورزشی می‌تونید از کارت‌های هوشمند به عنوان کارت عضویت استفاده کنید که هر مراجعین به وسیله آن از گیت عبور کنند.

آیا گیت تمام قد برای ورود و خروج کاربرد دارد یا به صورت یکطرفه استفاده می‌شود؟

این گیت هم برای ورود و هم برای خروج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورت قطعی برق، چطور می‌توان از گیت کنترل ورود و خروج عبور کرد؟

در اکثر مواقع گیت‌ها دارای باتری پشتیبان یا UPS هستند که در صورت قطعی برق یا در مواقع اضطراری، باتری پشتیبان فعال شده و بازوهای گیت برای عبور آزاد می‌شوند.

عرض گیت معلولین به شکلی هست که ویلچر در سایزهای مختلف از اون عبور کند؟

بله به درخواست و سفارش هر سازمان عرض گیت معلولین قابل تغییر هست. عموما برای عبور ویلچر عرض 110 سانتی متر رو پیشنهاد می کنیم.

آیا گیت اهرمی یا گیت میله‌ای برای نصب در باشگاه ورزشی هم مناسب است و قابلیت نصب حضور و غیاب را هم دارد؟

بله این مدل گیت هم برای ورود و هم برای خروج و ثبت تردد افراد با کمک دستگاه حضور و غیاب مناسب هستند.

سرعت عمل گیت سه شاخه بیشتر است یا گیت شیشه‌ای؟ مجموعه ما تردد زیادی در طول روز دارد؟

گیت شیشه‌ای برای مجموعه‌هایی با تعداد بالای تردد طراحی شده و سرعت بالایی برای شناسایی تردد افراد دارد. گیت سه شاخه یا گیت میله‌ای با هدف استفاده در اماکنی همچون سالن‌های ورزشی با تعداد کمتر تردد طراحی شده است.

فهرست