معرفی چهار گیت کنترل تردد پرطرفدار در سال 1402

در سازمان‌ها و مکان‌های عمومی از مهم‌ترین مباحثی که وجود دارد، کنترل نظم و تأمین امنیت است. بدین منظور می‌توان از روش‌های مختلفی بهره برد که یکی از آن‌ها استفاده از گیت کنترل تردد است. این گیت‌ها در مکان‌های مختلف همچون فرودگاه‌ها، متروها، ایستگاه‌های BRT و… نصب می‌شوند تا بتوان نظارت بیشتری روی تردد افراد داشت. به عنوان مثال گیت بازرسی فرودگاه می‌تواند کارایی بیشتری نشان دهد و علاوه بر تأمین نظم، به وجود اشیای ممنوعه نیز پی ببرد.

بررسی گیت کنترل تردد

اهمیت و لزوم استفاده از گیت کنترل تردد

گیت‌های کنترل تردد را می‌توان در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف مشاهده کرد. امنیت از مهم‌ترین جنبه‌های یک محیط است که تأمین آن باید در اولویت قرار بگیرد. زمانی که عبور و مرور توسط این گیت‌ها انجام شوند، افراد و مراجعه‌کنندگان موظف هستند در یک صف قرار بگیرند. همین موضوع در کنار ایجاد نظم، می‌تواند سطح امنیت را نیز تا حدودی افزایش دهد. همچنین مأموران و پرسنل می‌توانند با دقت بیشتری افراد را زیر نظر بگیرند. به‌منظور کاهش خطای نیروی انسانی، حضور این گیت‌ها می‌تواند بسیار ضروری باشد. گاهی اوقات نیاز است به احراز هویت افراد پرداخت و گزارشی از تعداد مراجعه‌کنندگان دریافت کرد. در این شرایط گیت‌های کنترل تردد می‌توانند بسیار کارآمد باشند.

پرطرف‌دارترین گیت‌های کنترل تردد سال 1402 را بشناسید

گیت کنترل تردد در انواع مختلفی وجود دارد و به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به میله‌ای، پروانه‌ای، شیشه‌ای و… اشاره کنیم. هر کدام از این گیت‌ها مدل‌های متفاوتی دارند که در این بخش قصد داریم به معرفی چهار مورد از آن‌ها بپردازیم که شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

گیت میانی FBL2200

این مدل در دسته‌بندی گیت‌های کنترل تردد شیشه‌ای جای می‌گیرد و از کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است. ازآنجایی‌که طراحی این گیت‌ به‌صورت هوشمند انجام شده است، می‌توان شاهد رها شدن خودکار و اتوماتیک در مواقع اضطراری بود. نقطه عطفی که گیت میانی FBL2200 دارد، تعبیه سیستم کنترل ورودی ارزان است؛ به همین علت با انتخاب آن یک خرید مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد. از ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول می‌توانیم به عملکرد بدون صدا، طراحی مدرن، متصل شدن به باتری اضطراری و… اشاره کنیم.

گیت تمام قد FHT2300

از جدیدترین محصولات گیت کنترل تردد می‌توانیم به گیت تمام قد FHT2300 اشاره کنیم. به‌منظور تأمین امنیت سازمان خود می‌توانید نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید. بانک‌ها اصلی‌ترین متقاضی خرید این گیت‌ها هستند. به دلیل نوع طراحی محصول، تمام بدن فرد درون آن جای خواهد گرفت. یکی از دلایلی که باعث شده این گیت بی‌نظیر به محبوبیت برسد، استحکام بالای بدنه است؛ زیرا در ساختار آن فولاد ضد زنگ به کار گرفته شده است که در برابر خوردگی و ضربه مقاومت دارد. این محصول قادر است در سریع‌ترین زمان ممکن به شناسایی مراجعین بپردازد.

گیت کنترل تردد میله‌ای مدل TS1000

زمانی که یک سازمان بخواهد به‌صورت انفرادی مراجعین را بازرسی کند، بهتر است از گیت کنترل تردد میله‌ای TS1000 بهره ببرد. عملکرد این گیت بسیار دقیق است و می‌توان آن را به انواع اکسس کنترل متصل کرد. درصورتی‌که یک سازمان دارای میزان تردد متوسط باشد، می‌تواند نسبت به استفاده از این گیت‌ها اقدام کند. ادارات، هتل‌ها، اماکن تفریحی و… از اصلی‌ترین کاندیدهای استفاده از این گیت هستند.

گیت کنترل تردد شیشه‌ای FBL2000

اگر به دنبال یک سیستم ظریف و مقرون‌به‌صرفه هستید، پیشنهادی که برای شما داریم گیت شیشه‌ای FBL2000 است. این گیت برای تردد افراد با حجم بالا طراحی شده است. این گیت دارای سیستم اثر انگشت است که با فعال کردن آن می‌توان باعث افزایش امنیت شد. نکته مثبت این گیت به مواقع اضطراری بر می‌گردد؛ یعنی در مواقع بحرانی، موانع موجود به‌صورت کاملاً خودکار از بین می‌روند.

گیت کنترل تردد

گیت بازرسی فرودگاه

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با گیت کنترل تردد آشنا کنیم که می‌توان از آن در مکان‌های مختلف بهره برد. این گیت‌ها در انواع مختلفی موجود هستند و هر کدام از آن‌ها این قابلیت را دارند تا ویژگی‌های گوناگون از خود به اشتراک بگذارند. در بخش‌های بالایی به معرفی چهار محصولی پرداختیم که در نوع خود بهترین هستند. اگر به دنبال خرید هستید، کافی است با شرکت پردازش هوشمند پارسیان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست