نرم ‌افزار پارکینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

از آنجایی که سامانه حمل‌ونقل گسترش پیدا کرده، نیاز است برای مدیریت بهتر به تکنولوژی روی بیاوریم. امروزه نرم ‌افزار پارکینگ به کمک سازمان‌های مختلف آمده و علاوه بر افزایش امنیت، باعث نظارت بهتر نیز شده است. به‌ طور کلی می‌توانیم این‌طور بیان کنیم این نرم‌افزارها در جهت مدیریت پارکینگ طراحی شده‌اند و توانسته‌اند کاربردها و مزایای گوناگونی از خود به نمایش بگذارند. در ادامه به صورت کامل‌تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

بررسی نرم افزار پارکینگ

نرم ‌افزار پارکینگ چیست؟

سیستم اتوماسیون پارکینگ تشکیل‌شده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مختلفی است که می‌تواند عبور و مرور خودروها را کنترل کند و نظارت کاملی روی آن‌ها داشته باشد. هر شرکتی نرم‌افزار مخصوص به خود را دارد. نرم‌افزارهای موجود توانسته‌اند مزایا و کاربردهای متعددی داشته باشند. این نرم‌افزارها می‌توانند ورود و خروج خودروها را به صورت خودکار به ثبت برسانند و از آن‌ها گزارش تهیه کنند.

کاربرد نرم‌افزارهای مرتبط با پارکینگ شامل چه مواردی می‌شوند؟

به طور کلی پارکینگ‌های هوشمند یک نوآوری بزرگ به حساب می‌آیند که با کمک نرم‌افزار این قابلیت را دارند به بررسی تردد خودروها بپردازند و اتومبیل‌های مجاز و غیرمجاز را از یکدیگر تشخیص دهند. مدیریت پارکینگ اگر به صورت هوشمند باشد، خطای انسانی به کمترین حد خود خواهد رسید و کارها با سرعت بالاتری به انجام می‌رسند؛ از این رو سازمان‌هایی که پارکینگ‌ آن‌ها روزانه تردد زیادی را به خود می‌بیند، باید نسبت به استفاده از این نرم‌افزارها اقدام کنند. فهرست زیر به خوبی شما را با این کاربردها آشنا خواهد کرد:

به مدیریت پرداخت می‌پردازد

اولین کاربردی که نرم ‌افزار پارکینگ دارد، مدیریت پرداخت است. در پارکینگ‌های عمومی روزانه تردد زیادی انجام می‌شود. پارکینگ‌ها بر اساس تعرفه‌ای که دارند، از خودروهای ورودی و خروجی هزینه دریافت می‌کنند. با کمک نرم‌افزار مربوطه این قابلیت را خواهید داشت به پرداخت رانندگان حالت خودکار ببخشید.

با نرم ‌افزار پارکینگ امنیت پارکینگ را حفظ خواهید کرد

از حفظ امنیت همواره به عنوان یک اصل اساسی یاد می‌شود و این امر در پارکینگ‌ها نیز کاملاً مشهود است. نرم ‌افزار پارکینگ اجازه رفت‌وآمد را به ماشین‌هایی صادر می‌کند که دارای تگ مخصوص باشند. با این کار می‌توان از ورود اشیا و لوازم ممنوعه نیز جلوگیری کرد؛ از این رو برای حفظ امنیت، هوشمندسازی پارکینگ اهمیت بسیاری خواهد داشت.

گزارش‌ها را به صورت آنلاین ارائه خواهید داد

مدیریت پارکینگ با کمک نرم‌افزارها کار آسانی است. افرادی که مسئولیت کار با نرم‌افزارها را بر عهده دارند، در هر زمانی می‌توانند برای نهاد و سازمان‌ها گزارش ارسال کنند. بسیاری از افراد این گزارش‌ها را به صورت روزانه و برخی دیگر نیز به شکل هفتگی یا ماهانه درخواست می‌کنند.

محدوده زمانی رفت‌وآمد خودروها را می‌توان با کمک نرم ‌افزار پارکینگ تعیین کرد

کاربرد دیگری که مدیریت پارکینگ به صورت هوشمند در اختیار شما می‌گذارد، تعیین محدوده زمانی رفت‌وآمد ماشین است. به عنوان مثال اگر یک خودرو زودتر آمد یا دیرتر، در کمترین سرعت ممکن به آن پی خواهید برد که این موضوع از برترین کاربردها به حساب می‌آید.

نرم‌افزار هوشمند پارسیان چه مزایایی دارد؟

اگر به دنبال نرم ‌افزار پارکینگ هستید، شرکت پردازش هوشمند پارسیان همراه شما است. نرم‌افزار ارائه‌شده توسط این مجموعه مزایای گوناگونی دارد و می‌تواند فرایند نظارت را در بالاترین کیفیت ممکن به انجام برساند. مهم‌ترین مزایا در لیست زیر آمده‌اند:

  • از این نرم‌افزار می‌توان هم در پارکینگ‌های عمومی و هم خصوصی بهره برد.
  • ساعتی که خودرو تردد داشته است، در حافظه نرم‌افزار به ثبت می‌رسد.
  • می‌توان از تردد خودروها گزارش‌های مختلفی دریافت کرد. مبالغ دریافتی، میزان تردد و میزان فعالیت اپراتورها از جمله این گزارش‌ها هستند.
  • می‌توان نرم‌افزار را به راه‌بند و همچنین گیت‌های کنترل تردد متصل کرد.
  • همچنین از نرم‌افزارها برای حضور و غیاب پرسنل نیز استفاده می‌کنند و هیچ فردی نمی‌تواند از زمان خود سوء استفاده کند.

مزایای مدیریت پارکینگ به صورت هوشمند

سخن آخر درباره نرم ‌افزار پارکینگ

نرم ‌افزار پارکینگ این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا گزارش‌های مختلفی از تردد خودروها به سازمان‌ها ارائه داده و امنیت را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. این نرم‌افزارها دارای کاربردهای گوناگونی هستند که به چند نمونه از آن‌ها اشاره کردیم. اگر به دنبال هوشمندسازی پارکینگ خود هستید، نرم افزار پارکینگ پارسیان همراه شما است.

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different subject but it has pretty
    much the same page layout and design. Great choice of
    colors!

    پاسخ
  • What’s Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely helpful
    and it has aided me out loads. I hope to give a contribution & assist different users like its
    helped me. Good job.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست