چگونه همه گیری جهانی ویروس کرونا در حال تغییر در راه حل های حضور و غیاب است

هیچ رویدادی به اندازه بیماری همه گیر جهانی COVID-19 زندگی هر انسانی بر روی زمین ، و هر سازمانی را مختل نکرده است. همچنین مشخص شده است که وقتی ما در طرف دیگر این بحران قرار بگیریم ، جهان برای همیشه تغییر خواهد کرد.

هم برای مشاغل بسته شده یا دور کار و هم برای مشاغلی که در تمام مدت باز مانده اند ، کارفرمایان اولویت های خود را تغییر می دهند تا اهمیت حیاتی حمایت از سلامت و ایمنی را در بین جمعیت خود تشخیص دهند. در شرایطی که اقتصاد برای دوره پس از کرونا آماده می شود. زمانی که مشاغل ، مدارس و دفاتر دوباره باز خواهند شد ، متخصصان امنیتی ، مدیریت و منابع انسانی قوانین و فرایندهای بهداشتی شدید شخصی و محل کار را برای سازمان های خود در پیش می گیرند.

برای رفع بیشتر این نگرانی ها ، سازمان ها اولویت جستجوی راه حل های فناوری را برای جلوگیری از گسترش ویروس ها و میکروب ها قرار داده اند. از درها به سینک ظرفشویی ها و آسانسورها ، این فن آوری های جدید در اصل ارائه یک تجربه لمسی هستند. اینها فقط تغییرات موقت نیستند.

اکنون که همه ما اختلال گسترده ای را که ممکن است یک بیماری همه گیر ایجاد کند ، تجربه کرده ایم ، صاحبان مشاغل و دیگر رهبران در تلاشند تا از تکرار آن جلوگیری کنند و تهدیدهای جدید بهداشتی را برای مردم جلوگیری کنند ، تغییرات دائمی را اعمال می کنند.

توجه ویژه به نیازهای مدیریت سرمایه انسانی

از جمله محصولات و فرآیندهای جدیدی که اکنون در حال تحقیق هستند ، محصولات موجود در بازار حضور و غیاب است. این راه حل ها اغلب با محصولات کنترل تردد ترکیب می شوند ، با ورود و خروج یک کارمند داده هایی در مورد زمان شروع و پایان روز کاری آنها ارائه می شود. این محصولات به طور سنتی مبتنی بر کارت هستند – الگویی که نیاز به تماس دارد. این وظیفه متخصصان مدیریت سرمایه انسانی و امنیت است که ضمن به حداقل رساندن خطرات بهداشتی ، راهی جدید برای جمع آوری این داده ها کشف کنند.

در ارزیابی راه حل های بدون تماس برای زمان و حضور ، فناوری که امروزه به طور گسترده ای پذیرفته شده است ، به دو دسته تقسیم می شود:

بیومتریک و دستگاه های مجاورت از هر نوع.

که دستگاه تشخیص چهره جذابتر می شود

اگرچه درست است که دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره همچنان در پذیرش با چالش های شگرفی روبرو می شود ، اما همچنان به عنوان یک رهبر در بین راه حل های بیومتریک ظاهر شده است و در آینده حتی بیشتر برجسته خواهد شد. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.

سایر فناوری های بیومتریک که در حال حاضر در بازار موجود است شامل تشخیص عنبیه ، اسکن رگ  و خواننده اثر انگشت است. تشخیص عنبیه اغلب به عنوان یک اسکنر شبکیه چشم ، یک سو سوتفاهم و گاهی ترسناک استنباط می شود و این گسترش آن را محدود کرده است.

اسکنرهای رگ  ، تشخیص عنبیه برای بسیاری از سازمان ها نیز بسیار پرهزینه است. خوانندگان اثر انگشت همچنان به عنوان یک فناوری موفق عمل می کنند. با این حال ، آنها یک راه حل بدون تماس نیستند که ممکن است بر رشد این فناوری در دنیای بدون لمس آینده تأثیر بگذارد. این محدودیت ها دستگاه تشخیص چهره را در موقعیت بسیار قوی قرار می دهد. یکی از این موارد که با افزایش دقت روزافزون این فناوری بیشتر تقویت می شود.

در واقع ، طبق ارزیابی انجام شده توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) ، در 10 سال گذشته سطح دقت برای تشخیص چهره بهبود یافته است. میزان عدم موفقیت در جستجوها ، به این معنی که این نرم افزار نتوانسته چهره منطبق در پایگاه داده را پیدا کند ، از 5٪ در سال 2010 به 0.2٪ در 2018 کاهش یافته است – کاهش 96٪.

هنگامی که نرم افزار تشخیص صورت چهره ای را جستجو می کند تا به دنبال تطبیق باشد ، در حال پردازش تعدادی از بردارهای مختلف هندسی است. در حالی که همه نرم افزارها متفاوت هستند ، بیشتر مواردی مانند فاصله چشم و فاصله چانه تا پیشانی را می خوانند.

بسته به پیچیدگی نرم افزار ، ممکن است 50 ، 75 یا عوامل مختلف را بخواند.

به طور معمول ، هر تجزیه و تحلیل به صورت جداگانه انجام می شود ، و – مهم در کاهش هر گونه نگرانی در مورد جمع آوری اطلاعات شخصی – تنها اطلاعات ذخیره شده در پایگاه های اطلاعاتی اطلاعات فیزیکی موجود در خود عکس ها ، به همراه هویت افراد موجود در عکس ها است.

صعود راه حل های مجاورت

در حالی که فناوری مجاورت در بازار احراز هویت جایگاه ثابتی داشته است ، مطمئناً در دنیای تازه بدون تماس جلب توجه می کند.

این دسته کارتها و دستگاههای پروکسی و فناوری تلفن همراه را به صورت برنامه های اضافه شده به تلفنهای هوشمند کاربران در بر می گیرد.

می توان انتظار داشت که کارتهای غیر تماسی موقعیت خود را حفظ کنند ، در حالی که راه حلهای تلفن همراه احتمالاً مورد توجه قرار می گیرند زیرا مزایای عدم نیاز به پشتیبانی اضافی اداری را ارائه می دهند.

راه حل های کارت تلفن همراه مزایای دیگری نیز دارند. خیلی بیشتر احتمال دارد که فردی کارت یا دستگاهی را فراموش کند یا از آن بی جا بماند تا تلفنش ، که معمولاً در واقع موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست