گیت ورودی یک سازمان شامل چه امکاناتی باید باشد؟

شناسایی هویت مراجعه‌کنندگان یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین منظور می‌توان از تجهیزات و دستگاه‌های مختلف بهره برد که یکی از بهترین گزینه‌ها به‌منظور استفاده، گیت ورودی یا گیت کنترل تردد است. با کمک این گیت‌ها می‌توانید امنیت را برقرار کنید و نظم را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. گیت‌های ورودی باتوجه‌به مدلی که دارند، می‌توانند امکانات و مزایای بی‌شماری از خود به نمایش بگذارند. در ادامه به بررسی کامل‌تری از این موضوع خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

 

گیت کنترل تردد سازمان چه امکاناتی باید داشته باشد؟

استفاده از اتوماسیون کنترل تردد آن‌قدر ضروری است که هر کسی با اهمیت فوق‌العاده آن آشنایی دارد. سازمان‌ها برای اینکه حریم خصوصی خود را افزایش دهند، از این دستگاه‌ها بهره می‌برند. گیت‌های مذکور باتوجه‌به نوع و مدلی که دارند، می‌توانند امکانات بی‌نظیری از خود به نمایش بگذارند که در ادامه نگاه کامل‌تری به این موضوع خواهیم داشت.

ارائه گزارش‌های دقیق

گیت کنترل تردد باید از تردد افراد به سازمان گزارش‌های دقیقی ارائه دهد. این گزارش‌ها باید به اندازه کافی قابل اعتماد باشند تا بتوان به آن‌ها متکی بود. دریافت این گزارش‌ها به کمک سازمان‌ها خواهد آمد تا بتوانند بر تردد مهمان‌ها و ارباب رجوع نظارت کافی و دقیق‌تری داشته باشند. نتیجه این کار ایجاد نظم و انضباط در ترددهای انجام‌شده است.

تشخیص هویت و ثبت دقیق عبور و مرور کارکنان توسط گیت کنترل تردد

از انواع امکانات گیت ورودی سازمان‌ها می‌توانیم به تشخیص هویت اشاره داشته باشیم. به‌منظور تشخیص هویت روش‌های متعددی به چشم می‌خورند که معمول‌ترین آن‌ها شامل روش‌های تشخیص چهره، اثر انگشت و استفاده از کارت مخصوص می‌شوند. با کمک این گیت‌ها اجازه دسترسی یا عدم دسترسی صادر خواهد شد و می‌‌توان به‌راحتی متوجه هویت پرسنل شد. در کنار تشخیص هویت و چهره، اطلاعات دیگری نیز به ثبت می‌رسند. ساعت و تاریخ دقیق تردد در بین این موارد جای داده می‌شوند. همچنین این گیت‌ها می‌‌توانند به شمارش افراد و تعداد ترددهای انجام‌شده بپردازند. در واقع بدون هر گونه تقلب و خطا می‌توان روی پرسنل نظارت دقیقی داشت که یک مزیت بسیار ویژه به شمار می‌رود.

امنیت بیشتر در سازمان‌ها

مقوله امنیت مبحث بسیار مهمی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. در واقع اصلی‌ترین دلیلی که باعث می‌شود سازمان‌ها نسبت به استفاده از گیت ورودی روی بیاورند، همین موضوع است. تکنولوژی‌هایی که در این گیت‌ها به کار می‌روند، باید به‌گونه‌ای باشند که بتوانند بالاترین سطح از میزان امنیت را فراهم کنند. به‌عنوان‌مثال باید دسترسی‌ها را محدود کرد و هر فردی نتواند به برخی از بخش‌ها و اتاق‌ها دسترسی داشته باشد. در واقع تغییراتی در بخش تنظیمات شناسایی کاربران باید ایجاد شوند. با این کار نیروهای حراستی و سایر پرسنل می‌توانند با کارایی بیشتری به نظارت بپردازند و در واقع خطای انسانی به کمترین میزان خود خواهد رسید.

چرا باید از گیت ورودی استفاده کرد؟

دلایل مختلفی وجود دارند که سازمان‌ها را مجاب به استفاده از گیت کنترل تردد خواهند کرد که در لیست زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • احتمال سرقت در مکان‌های حساس همچون موزه‌ها به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.
  • نیروی کار کاهش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.
  • مرکز مدیریت و مانیتورینگ می‌توانند روی تردد لحظه‌ای افراد بیشتر متمرکز باشند.
  • می‌توان از ورود افرادی که در لیست سیاه مجموعه قرار دارند، جلوگیری به عمل آورد.
گیت کنترل ورود و خروج

گیت کنترل تردد

سخن آخر

امروزه سازمان‌ها به‌منظور تأمین امنیت و مدیریت بیشتر به استفاده از تجهیزات مختلفی روی آورده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها گیت ورودی است. گیت کنترل تردد در انواع مختلفی وجود دارد و می‌توانید شاهد امکانات متعددی از آن‌ها باشید. بهره‌ بردن از گیت‌های ورودی همراه با مزایا و امتیازات مختلفی است که مهم‌ترین آن‌ها شامل کاهش نیروی کار و کاهش خطای انسانی می‌شوند. اگر به محصولاتی نیاز دارید که بالاترین سطح از کیفیت را فراهم کنند، می‌توانید با شرکت پردازش هوشمند پارسیان در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست