ایکس ری صندوق امانات ( کیف دستی ) LD5030

قیمت : لطفا برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

ویژگی‌های xray  LD5030

  • کیفیت بالا و ظاهر مدرن
  • نمایش تصویر با قابلیت بزرگنمایی
  • سازگار با رطوبت و دمای بالای محل استقرار
  • قابلیت شناسایی اشیای کیف دستی و صندوق امانات
لینک کوتاه مطلب : https://parsianpro.com/?p=10050

ایکس ری صندوق امانات LD5030 یکی از محصولات حوزه بازرسی می‌باشد که با هدف شناسایی محتویات هر صندوق در موسسات مالی و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول از شرکت zkteco ، با قابلیت تشخیص انواع کالای غیرمجاز، مواد مخدر، سلاح‌‌های سرد و گرم، مواد منفجره و محترقه و اشیای غیرقانونی، رضایت کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. همچنین قدرت تشخیص و سرعت در عملکرد xray – LD5030 از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. در میان محصولات هم‌رده خود نیز، این دستگاه قیمت و اندازه مناسبی دارد. از همین‌رو به عنوان  الویت اول خرید برای بسیاری از بانک‌ها، صندوق امانات، موسسات مالی و نهادهای دولتی شناخته شده است.

مزایای ویژه ایکس ری صندوق امانات

یکی از مزایای مهم ایکس ری صندوق امانات LD5030 قابلیت استفاده هم‌زمان به عنوان ایکس ری کیف دستی نیز می‌باشد. شناسایی اقلام و کالای همراه مراجعین و یا پرسنل به یک سازمان امری پر اهمیت تلقی می‌گردد. با کمک این محصول در کوتاه ترین زمان و بدون ایجاد ازدحادم جمعیت، محتویات داخل هر کیف مورد بازرسی قرار خواهد گرفت. کلیه اشیا بعد از عبور از تونل دستگاه به صورت کامل در مانیتور نمایش داده می‌شوند. این ویژگی برگرفته از اشعه ایکس – xray و قدرت نفوذ آن در انواع فلز و کیف می‌باشد. سازمان‌های بسیاری قبل از خرید دستگاه ایکس ری صندوق امانات نگران آسیب‌های احتمالی پرتو اشعه ایکس موجود در دستگاه هستند.  بد نیست بدانید که ایکس ری LD5030 این نگرانی را رفع کرده است. اشعه ایکس مورد استفاده در این محصول برای سلامت انسان کاملا بی‌ضرر می‌باشد.

ویژگی‌های LD5030

  • کیفیت بالا و ظاهر مدرن
  • نمایش تصویر با قابلیت بزرگنمایی
  • سازگار با رطوبت و دمای بالای محل استقرار
  • قابلیت شناسایی اشیای کیف دستی و صندوق امانات

همانند ارگان‌های فوق‌الذکر ایکس ری LD5030 با کاربری ایکس ری کیف دستی در سازمان‌ها و نهادهای امنیتی و دولتی قابل استفاده خواهد بود. به طور کلی خرید دستگاه ایکس ری و هر یک از ابزار حوزه کنترل تردد و بازرسی نیازمند شناخت و دانش کافی از امکانات و عملکرد هر دستگاه می‌باشد. از سوی دیگر انتخاب درست محل نصب و نحوه هماهنگ‌سازی محصول با سخت افزارهای دیگر یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت پیشنهاد می‌شود قبل از هر خرید، انواع محصولات حوزه بازرسی گروه پردازش پارسیان را مورد بررسی قرار داده و با مشاوران ما در تماس باشید.

3 دیدگاه برای ایکس ری صندوق امانات ( کیف دستی ) LD5030

  1. رفیعی

    سلام لطفا بفرمایید این دستگاه برای سلامتی انسان مضره یا خیر؟

    • ادمین

      دستگاه ایکس ری چمدانی اصولا دز پایین تشعشع ساطع می کنن که برای انسان مضر نباشه. و دیواره های سربی از نشت آن جلوگیری می کنند. اما به دلیل اینکه اپراتورها مداوم در تماس با تشعشعات هستند برای حصول اطمینان در بازه های زمانی مختلف توسط دستگاه دزیمتری کنترل می شوند تا از میزان دوز اشعه در اثر نشت رادیو اکتیو اطمینان حاصل شود.

  2. نصیری

    سلام شناسایی محتویات کیف دقیق هست؟

    • ادمین

      بله عمق نفوذ اشعه با توجه به ژنراتور و آشکارسازها برای شناسایی مواد مورد نظر شما قابل انتخاب هست .

  3. Karimi

    آیا در ایکس ری کیف دستی امکان شناسایی موادمخدر داخل فویل پیچیده شده وجود داره؟

    • ادمین

      بله هرگونه مواد مخدر و یا فلزی داخل تونل ایکس ری قابل شناسایی هست حتی اگر داخل فویل هم پیچیده شده باشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست