گیت فلزیاب 18 زون مدل 318

(دیدگاه 1 کاربر)

قیمت : لطفا برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

گیت فلزیاب 18 زون مدل 318 ، ابزاری قدرتمند برای شناسایی انواع فلزات همراه افراد و محصولی برای افزایش امنیت هر سازمان می باشد. در ادامه به برترین امکانات این مدل گیت بازرسی اشاره کرده ایم ؛

لینک کوتاه مطلب : https://parsianpro.com/?p=10381

گیت فلزیاب 18 زون مدل 318 ، محصولی سریع ، دقیق و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌باشد که به منظور شناسایی انواع فلزات آهنی یا غیر آهنی همراه فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه، 18 نقطه فعال برای تشخیص دارد و به طور کلی گزینه‌ مناسبی برای کنترل امنیت بسیاری از سازمان‌ها خواهد بود.

هنگام تردد هر فرد از گیت، هرگونه فلز روی لباس حتی در لایه‌های زیرین شناسایی شده و آلارم دستگاه به صدا در می‌آید. البته امکان استفاده در حالت بی‌صدا نیز وجود دارد. با این قابلیت اپراتور بدون جلب توجه افراد هنگام تردد، می‌تواند نظارت دقیق‌تری را اجرایی کند.

برترین امکانات گیت فلزیاب 18 زون :

  • سرعت عمل و دقت در شناسایی
  • دارای آلارم جداگانه برای هر زون
  • مجهز به نمایشگر LED با کیفیت بالا
  • امکان شمارش تعداد نفرات هنگام تردد
  • دارای 3 سطح دسترسی باتوجه به نیاز اپراتور
  • طراحی زیبا و تجهیزشده با بدنه مقاوم در برابر ضربه
  • امکان تشخیص انواع فلزات اعم از آهنی و غیر آهنی در اندازه‌های مختلف
  • قابلیت تنظیم آلارم در حالت بی‌صدا یا زنگ هشدار برای محیط‌های پرسروصدا

امکان هدفمندسازی آلارم‌ها با قابلیت حذف هشدار کاذب :

نکته مهم استفاده از انواع گیت بازرسی ، قابلیت تفکیک وسایل همراه افراد هنگام تردد است. در بسیاری مواقع، اشیایی همچون سکه، سگگ کمربند و یا دکمه فلزی روی لباس موجب به صدادرآمدن آلارم گیت می‌گردد. این موضوع یک مشکل به حساب می آید اگر راهکاری برای حل آن نداشته باشید.

گیت فلزیاب 18 زون مدل 318 پارسیان ، با امکان حذف هشدار کاذب ، حساسیت دستگاه را برای تشخیص این موارد از بین می‌برد. با این روش آلارم گیت بازرسی به صورت هدفمند و در صورت شناسایی فلزات دیگر فعال خواهد شد. قیمت گیت فلزیاب در این مدل نیز به نسبت دیگر محصولات مشابه بسیار مناسب است. برای مقایسه قیمت گیت فلزیاب بازرسی و آشنایی با قیمت دیگر محصولات پردازش پارسیان  همچون قیمت گیت فلزیاب بازرسی ZK-D4330 به لینک مورد نظر مراجعه نمایید.

1 دیدگاه برای گیت فلزیاب 18 زون مدل 318

  1. Rostamvand

    سلام
    ما نیاز به گیت فلزیاب ۱۸ زون داریم . اما قیمت و کیفیتش برامون مهمه. اگر عملکردش برای یک کارگاه متوسط کفایت می‌کنه، برای خرید راهنمایی بفرمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست