فیش پرینتر BIXOLON

(دیدگاه 3 کاربر)

قیمت : لطفا برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

فیش پرینتر را شرکت های بزرگ و محبوبی در جهان تولید می کنند ، که برند بیکسلون bixelon از محبوبیت بالایی برخوردار است آن هم به دلیل کیفیت محصولات آن می باشد . پرینتر لیبل زن bixolon مدل ها و طرح های مختلفی با عملکرد های متفاوت دارد .  دو شاخص مهم بیکسلون bixelon که آن را از مابقی نمونه های بازار متمایز میکند یکی نمونه های موجود بودن قطعات یدکی در ایران و کیفیت و دوام شاخص دوم این برند است . برای چاپ لیبل و رسید و بارکد در فروشگاه ها و اداره و داروخانه و مراکز گمرکی و غیره … از  فیش پرینتر بیکسلون  می توان بهره برد .

لینک کوتاه مطلب : https://parsianpro.com/?p=7116

فیش پرینتر BIXOLON هر برندهای معروف و محبوب پرینترها میباشد . بیکسلون BIXOLONدر راستای تولید محصولات فیش پرینتر و لیبل پرینتر مدل های مختلف براساس متد روز تولید می کند. دستگاه فیش پرینتر را شرکت های بزرگ و محبوبی در جهان تولید می کنند برندهایی مثل بیکسلون BIXOLON، دلتا , اکسیوم , اپسون از محبوب ترین برندها در فروش فیش پرینتر در جهان و سطح خاورمیانه به شمار می آید . اما در بین این برندها بیکسلون از محبوبیت بالایی برخوردار است آن هم به دلیل کیفیت محصولات که توانسته نیاز مشتری را برطرف کند.

پرینتر لیبل زن BIXOLON مدل ها و طرح های مختلفی دارد که هر کدام کارایی و عملکرد شان با هم مختلف و متفاوت است . دو شاخص مهم بیکسلون که آن را از مابقی نمونه های بازار متمایز میکند یکی نمونه های موجود بودن قطعات یدکی  بیکسلونBIXOLON در ایران است و کیفیت و دوام شاخص دوم این برند است . پرینتر بیکسلون BIXOLON را میتوان برای چاپ لیبل و رسید و بارکد در فروشگاه ها و اداره و داروخانه و مراکز گمرکی و غیره … بهره برد . این پرینتر به دو دسته لیبل زن ها و فیش زن ها یا بارکد زن ها میتوان تقسیم کرد نمونه ای که چاپ بارکد دارند فیش یا لیبل هم چاپ میکنند. موبایل پرینترها هم دسته دیگری میتوان در نظر گرفت.

3 دیدگاه برای فیش پرینتر BIXOLON

  1. fadavi

    برندش یه برند شناخته شده و خوب تو این زمینست

  2. علیرضا ترکاشوند

    دستگاه خیلی خوبی بود
    کارایی زیاد برام داشت ممنون

  3. امیر سلامی

    کاغذ فیش پرینتر و از کجا باید تهیه کنم ؟؟

    • ادمین

      سلام
      فروشگاهای ماشین اداری

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست