دستگاه اکسس کنترل (کنترل تردد)

نمایش دادن همه 9 نتیجه

اکسس کنترل چیست؟

اکسس کنترل راهکاری مطمئن و کاربردی برای حفظ نظم و امنیت در دنیای امروز است. تقریبا در بسیاری از اماکن اداری و سازمانی این تجهیزات کاربردی را مشاهده کرده‌ایم. این دستگاه‌ها با نام کنترل تردد یا کنترل دسترسی نیز شناخته می‌شوند و به طور کلی برای کنترل هدفمند و هوشمند عبور و مرور افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با کمک کنترل دسترسی امکان مدیریت دسترسی هر فرد به بخش‌های مختلف یک ساختمان فراهم گشته و می‌توانید اجازه ورود و خروج در بازه‌های زمانی دلخواه را صادر کنید. ثبت اطلاعات تردد افراد و ارائه گزارشات دقیق و متنوع از هر دستگاه نصب شده به راحتی توسط دستگاه کنترل دسترسی امکان‌پذیر است. با تکیه بر قابلیت‌های گوناگون این ابزار سازمان‌ها نتایج بهتری از عملکرد کارمندان خود گرفته و رشد و پیشرفت بیشتری را شاهد خواهند بود.

استفاده از تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای کنترل ورود و خروج کارمندان، مراجعین، دانشجوها و پرسنل سازمان‌های مختلف یک امر ضروری است. باتوجه‌ به پیشرفت تکنولوژی، روزبه‌روز به تعداد دستگاه‌هایی که برای اکسس کنترل استفاده می‌شوند، افزوده می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا خریداران برای انتخاب و خرید دستگاه کنترل تردد نیاز به راهنمایی و استفاده از نظرات کارشناسان در این حوزه داشته باشند.

اکسس کنترل چیست

موارد استفاده از اکسس کنترل چیست؟

از کنترل دسترسی‌ها در موارد بسیاری استفاده می‌شود، اما هدف و کارکرد همه این ابزار یک چیز است؛ کنترل تردد افراد برای حفظ امنیت و نظم یک مجموعه.

با کمک این دستگاه، دسترسی یک فرد یا افراد را از طریق گیت‌ها، کارت‌ها و دیگر تجهیزات همچون اتوماسیون پارکینگ و … می توان محدود کرد. از این رو این دستگاه در مدل‌های مختلف برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سازمان‌هایی همچون فرودگاه، بانک‌ها و موسسات مالی، مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌ها، شرکت‌ها و ادارات، کارخانجات، سفارت‌ها، پارکینگ‌های عمومی و خصوصی، مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی، مراکز تحقیقاتی و ارگان‌های نظامی تنها برخی از مصرف‌کنندگان این تجهیزات هستند. دستگاه‌های کنترل دسترسی همان کلیدهای مجازی برای ورود و خروج افراد و باز و بسته شدن درب یک اتاق یا ساختمان هستند. کنترل دسترسی درب ورودی یا خروجی در مدل‌های متنوع به شکل کارتی، اثر انگشتی، انواع اکسس کنترل لمسی و یا تشخیص چهره به بازار عرضه شده‌اند. پس بررسی مجوز تردد هر فرد و امکان عبور او از درب ورودی یک ساختمان، از قابلیت‌های اکسس کنترل می‌باشد.

پس به طور کلی می‌توان استفاده از اکسس کنترل‌ها به بخش‌های زیر دسته‌بندی کرد:

  • اکسس کنترل آسانسور
  • دستگاه کنترل تردد درب در اتاق سرور
  • دستگاه اکسس کنترل پارکینگ
  • مراکز نظامی
  • فرودگاه‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • اکسس کنترل درب اتاق‌های خاص در بیمارستان
  • اکسس کنترل درب آزمایشگاه در دانشگاه
  • ورزشگاه‌ها
  • دانشکده‌ها
  • اتاق مدیرعامل

موارد استفاده از اکسس کنترل

ویژگی‌ها و مزایای دستگاه کنترل دسترسی

هریک از انواع اکسس کنترل دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که مناسب استفاده برای سازمان‌های بزرگ و کوچک می‌باشد. اما به طور کلی این ابزار دارای عملکرد مشترکی هستند که برخی از آنان به شرح زیر می‌باشند؛

  • شناسایی و احراز هویت از طریق چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور
  • امکان اتصال به نرم ‌افزار کنترل دسترسی
  • دارای پورت شبکه، USB و پورت RS485 و WIGAND
  • با قابلیت اتصال به ریدر، کلید خروج و سنسور درب
  • مدیریت و مانیتورینگ
  • امکان ثبت ترددها در حافظه و دریافت گزارشات دلخواه در بازه‌های زمانی مورد نظر مدیران
  • قابلیت تعریف چند اثر انگشت از یک فرد روی دستگاه
  • ارائه دسترسی مشخص به افراد در بازه‌های زمانی مشخص به واحدهای مورد نظر
  • امکان اتصال به انواع سیستم اکسس کنترل همچون گیت بازرسی و اتوماسیون پارکینگ
  • استفاده همزمان به عنوان کلید درب و دستگاه حضور و غیاب پرسنل در یک سازمان
  • ثبت مرخصی، ماموریت، تاخیر و تعجیل کارمندان هنگام تردد در یک ساختمان
  • مدیریت از راه دور و به صورت آنلاین

ویژگی‌های ذکرشده باتوجه به نیاز مشتریان متغیر بوده و در مدل‌های مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه‌های کنترل دسترسی، امکان بررسی ورود و خروج افراد، مانیتورینگ آنان پس از ورود به یک سازمان، ارائه دسترسی‌های مورد نظر به هر فرد در ساعات مشخص و دریافت گزارشات دلخواه می‌باشد. در بسیاری از موارد نیاز به بررسی ترددهای یک فرد یا افرادی خواهید داشت که توسط این ابزار به راحتی انجام می‌پذیرد.

ویژگی و مزایای اکسس کنترل

مزیت دیگر این دستگاه‌ها، استفاده همزمان به عنوان کنترل تردد درب و دستگاه حضور و غیاب است. برخی از مدل‌های دستگاه‌های کنترل دسترسی با این قابلیت در صرفه‌جویی هزینه سازمان‌ها نقش مهمی داشته و از سوی دیگر نیاز آنان را به خوبی برطرف کرده‌اند.

با تکیه بر این ویژگی شما قادر به ثبت تردد پرسنل، مرخصی، ماموریت، تاخیر و تعجیل افراد بوده و گزارشات دقیق و کاملی را از عملکرد ماهانه یا سالانه آنان را دارید. همچنین امکان شناسایی چهره با ویژگی‌های بیومتریک برای جلوگیری از تقلب حتی با ماسک و عینک نیز وجود دارد که از این طریق امنیت و نظم مجموعه شما به خوبی تامین خواهد شد.

مدیریت از راه دور تنها با کمک گوشی تلفن همراه، یکی دیگر از مزایای تجهیزات کنترل تردد فناوری هوشمند پارسیان می‌باشد. با این روش دیگر نیازی به حضور فیزیکی مدیران در شرکت نیست. در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق موبایل خود قادر به مشاهده تردد افراد و ارائه دسترسی به آنان خواهید بود. هر دستگاه ظرفیت بالایی برای تعریف و ثبت اطلاعات کاربران داشته و هنگام اتصال به نرم افزار کنترل دسترسی این اطلاعات را منتقل می‌نماید. با کمک این ویژگی، امکان مانیتورینگ افراد و بررسی ترددهای آنان در ساعات مختلف وجود دارد.

انواع اکسس کنترل

انواع کنترل ترددها طبق موارد فوق، به مدل‌های مختلف تقسیم می‌شوند که باتوجه به عملکرد هر یک، بهره‌وری و کاربرد مجزایی دارند. به طور کلی کنترل ترددها به بخش‌‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، کارت و لوازم جانبی تقسیم می‌شوند؛

انواع دستگاه اکسس کنترل

نرم افزار اکسس کنترل

نرم افزار اکسس کنترل با تکیه بر فناوری متخصصان و کارشناسان گروه فناوری هوشمند پارسیان طراحی و تولید شده است. این نرم افزار تحت ویندوز بوده و روی دو نوع بانک اطلاعاتی (MS-SQLSERVER-ACCSESS)  در دسترس مشتریان محترم قرار می‌گیرد. یکی از مزایای نرم افزار کنترل دسترسی، امکان سفارشی‌سازی و اتصال به انواع سخت‌افزار بر حسب نیاز مدیران و سازمان‌ها می‌باشد. با کمک این ابزار، شما میزان دسترسی افراد در ساعات مشخص را تعیین نموده و گزارشات دلخواهتان را دریافت می‌کنید. حال فرقی نمی‌کند دستگاه کنترل تردد موجود در سازمان شما از چه برندی باشد. قیمت اکسس کنترل و نرم‌افزار فناوری هوشمند پارسیان باتوجه به امکانات فوق‌العاده وعملکرد بی‌نظیر خود، بسیار مناسب است.

امکانات نرم افزار

  1. قابلیت تهیه فایل و نمایش گزارشات دلخواه در بازه‌های زمانی مورد نظر
  2. امکان برنامه‌ریزی شیفت‌های متعدد در یک سازمان
  3. بروزرسانی آسان در کمترین زمان
  4. شامل دو تقویم غیررسمی و رسمی به منظور درج تعطیلات رسمی و متفرقه در سازمان‌های مختلف
  5. مشاهده لیست تردد و فعالیت کاربران هنگام بروز مشکل
  6. تعریف محدوده دسترسی بر اساس وظایف هر فرد
  7. محاسبه خودکار و دستی ترددها و گزارشات در نرم افزار

همانطور که پیش‌تر گفته شد، سیستم کنترل تردد نیز به صورت سخت افزاری شامل دستگاه و لوازم جانبی مختلفی است که در ادامه به برخی از آنان اشاره نموده‌ایم؛

نرم افزار اکسس کنترل

دستگاه اکسس کنترل:

این دستگاه یا سخت‌افزارها در اندازه‌ها، قیمت‌ها و عملکرد مختلف توسط شرکت‌های مختلف در سراسر جهان تولید شده‌اند که عموما در مدل‌های زیر به بازار عرضه می‌شوند؛

  • اکسس کنترل کارتی
  • اکسس کنترل درب ورودی
  • اکسس کنترل لمسی
  • کنترل دسترسی توسط اثر انگشت
  • کنترل دسترسی با امکان تشخیص چهره
  • کنترل دسترسی آنلاین یا ریموتی ( از راه دور توسط موبایل )

کنترل دسترسی کارتی

این دستگاه‌های کنترل تردد توسط کارت‌های هوشمند مایفر یا rfid کار می‌کنند. نحوه عملکرد آن هم به این شکل است که با ورود اطلاعات داخل کارت می‌توان اجازه تردد در ساعات مشخص و به واحدهای مشخصی را برای فرد یا افراد صادر کرد. با تنظیم این دستگاه‌ها می‌توان ساعت مشخصی را برای ورود افراد در نظر گرفت.

دستگاه اثر انگشتی

یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های کنترل دسترسی موجود در بازار، دستگاه‌های اثر انگشتی هستند که نقش مهمی در جلوگیری از بروز تقلب در سازمان‌ها داشته‌اند. تا قبل از تولید این دستگاه‌ها امکان تردد افراد غیرمجاز با کارت فرد دیگر وجود داشت و این امر امنیت یک ساختمان را به خطر می‌انداخت. با کمک اثر انگشت اختصاصی، از بروز این اتفاقات جلوگیری شده و هر فرد تنها امکان ورود یا خروج به بخش مورد نظر را دارد. باتوجه‌به اینکه اثر انگشت هر شخص با شخص دیگر متفاوت است، امکان انجام تقلب برای تردد و ورود به ساختمان با سیستم‌های اثر انگشتی وجود ندارد.

کنترل تردد تشخیص چهره

قابلیت مدیریت تردد افراد با شناسایی و تشخیص چهره، تحولی بزرگ در حوزه کنترل تردد و بازرسی بوده است. با شناسایی چهره افراد نیز می‌توان ورود و خروج آن‌ها را به یک ساختمان کنترل نمود. دستگاه‌های تشخیص چهره به دلیل اینکه دارای فناوری پیشرفته‌ای هستند به‌راحتی می‌توانند فرق چهره واقعی و عکس را تشخیص دهند و فقط برای افراد واقعی اجازه ورود را صادر کنند. با تکیه بر این فناوری، دستگاه‌های هوشمندی توسط گروه فناوری هوشمند پارسیان به بازار ارائه گردیده که امکان تشخیص چهره واقعی از عکس و یا چهره غیرواقعی و سیلیکونی را دارد.

اکسس کنترل درب ورودی

کنترل دسترسی درب ورودی

این نوع دستگیره الکترونیکی در واقع همانند دیگر مدل‌ها می‌باشد. در واقع دسترسی تعریف شده روی درب به شکل کلید هوشمند عمل کرده و اجازه ورود و خروج برای افراد را صادر می‌کند. حال ممکن است مدل آن کارتی، لمسی، تشخیص چهره یا اثر انگشتی باشد. در مدل اکسس کنترل درب ورودی در اکثر مواقع نیاز به ثبت داده‌ها و ترددها در حافظه نیست و تنها هدف از استفاده این دستگاه‌ها باز یا بسته‌شدن درب می‌باشد. در این صورت بدون نیاز به سرور یا حافظه‌ دستگاه کار می‌کند.

کنترل دسترسی لمسی

در این مدل دستگاه کنترل دسترسی، در واقع به جای وجود دکمه روی دستگاه از صفحه لمسی استفاده شده که علاوه بر ظاهر زیبایی که به دستگاه می‌دهد، طول عمر دستگاه را نیز افزایش خواهد داد. بسیاری از مدل‌های دستگاه کنترل تردد امروزه با این ویژگی در بازار موجود هستند.

کنترل دسترسی آنلاین یا ریموتی

شما می‌توانید با اتصال به اینترنت و یا در بستر شبکه، کلیه ترددها را در موبایل خود و به صورت آنلاین مشاهده نمایید. ارائه دسترسی و یا حذف و کنترل ترددها به سادگی صورت گرفته و نیازی به حضور فیزیکی مدیران در یک مجموعه نخواهد بود.

اکسس کنترل تشخیص چهره یا دستگاه کنترل دسترسی تشخیص چهره

قیمت روز اکسس کنترل

به طور کلی برند سازنده دستگاه، سال ساخت، سیستم عامل، ظرفیت ثبت تردد، نوع احراز هویت ( کارتی، اثر انگشت ، تشیخیص چهره و …)، پردازشگر، صفحه نمایش، سرعت دستگاه و … در قیمت اکسس کنترل نقش مهمی دارند. در بسیاری از مدل‌ها بسیاری از امکانات به صورت مشترک وجود دارند. جزئیات دیگر و کاربری هر محصول روی قیمت دستگاه کنترل تردد تاثیرگذار خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از انواع مدل و قیمت دستگاه کنترل تردد فناوری هوشمند پارسیان با همکاران ما در تماس باشید تا با مشاوره رایگان و دموی محصولات به شما در انتخاب بهتر کمک کنند.

چنانچه به این موارد توجه داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی یک سیستم هوشمند برای کنترل ورود و خروج افراد را انتخاب کنید. البته قیمت اکسس کنترل اهمیت زیادی دارد و در نهایت شما باید باتوجه‌به بودجه‌ای که برای خرید دستگاه کنترل تردد در نظر گرفته شده، برای یک سازمان یا شرکت یک سیستم هوشمند تهیه کنید.

باتوجه‌به اینکه خرید آنلاین از طریق وب‌سایت‌های معتبر می‌تواند فرصت مشاهده انواع مدل‌های اکسس کنترل را فراهم کند، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پارسیان، انواع مدل‌های موجود را مشاهده نموده باتوجه‌به مکان پروژه و نیاز خودتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. قبل از خرید دستگاه کنترل تردد نیز امکان استعلام قیمت تمام دستگاه‌های موجود فراهم شده است.

قیمت اکسس کنترل

خرید آنلاین دستگاه کنترل تردد

به دلیل اهمیتی که سیستم‌های امنیتی این‌گونه دستگاه‌ها دارند، موقع خرید اکسس کنترل باید علاوه بر موارد امنیتی به یک سری نکات دیگر هم توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • تعداد کاربران و افرادی که از این سیستم استفاده می‌کنند.
  • مقیاس پروژه برای استفاده از سیستم کنترل هوشمند تردد
  • محل نصب تجهیزات کنترلی
  • راهکارهای شناسایی افراد
  • مشخص کنید فقط ورود مهم است یا برای خروج افراد هم نیاز به سیستم کنترل دارید.
  • نیاز به سیستم کنترل دسترسی از راه دور
  • چگونگی عملکرد سیستم‌های کنترلی در مواقع اضطراری
  • امکان یکپارچه‌سازی سیستم‌های کنترلی هوشمند
  • از شرکت‌هایی خرید کنید که گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانی خوبی ارائه می‌کنند.
  • درنظرگرفتن شرایط افراد معلول و افراد کم‌توان هنگام پیاده‌سازی سیستم

همچنین باید در نظر داشته باشید خرید اکسس کنترل باتوجه به نیاز هر سازمان یکی از ملزومات برای حفظ امنیت است. انتخاب دستگاه و بررسی نحوه عملکرد آن متناسب با انتظارات شما بسیار مهم است. قبل از خرید اکسس کنترل بهتر است برندهای سازنده متعدد در بازار ایران را شناسایی کرده و کیفیت و کارایی هر دستگاه را با مدل دیگر مقایسه کنید.

نصب اکسس کنترل

معرفی مدل‌های مختلف دستگاه کنترل دسترسی

دستگاه کنترل تردد کارتی f7

این مدل دستگاه کنترل تردد کارتی، امکان شناسایی کارت RFID را داشته و مناسب برای استفاده در خانه و دفاتر می‌باشد. دستگاه تا 1000 کارت را پشتیبانی کرده و با قرار دادن آن در فاصله‌ 3-5 سانتی‌متری از دستگاه، تردد را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر کارت می‌توان هنگام تردد از صفحه کلید آن استفاده کرده و رمز عبور 3-6 رقمی را برای آن تعریف کرد.

دستگاه کنترل دسترسی INBIO460

این دستگاه با فناوری نوین و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. با کمک این ابزار امکان مدیریت همزمان 4 درب فراهم شده و کنترل تردد افراد با اثر انگشت یا کارت صورت خواهد گرفت. INBIO460 ظرفیت ثبت بیش از 10000 تردد و امکان اتصال به هشت کارتخوان را دارد. از این رو جز دستگاه‌های کنترل تردد قدرتمند محسوب می‌شود.

دستگاه کنترل تردد X7

X7 به عنوان یک دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی و کارتی با پردازشگر بسیار قوی با عملکرد سریع شناخته شده است. این دستگاه قابلیت اتصال به حسگر درب، قفل‌های الکتریکی، آلارمزنگ و کلید خروج را دارد. ظرفیت موجود برای ثبت اثر انگشت و کارت تا 500 عدد است.

دستگاه اکسس کنترل SC105

دستگاه SC105 نیز همچون دستگاه‌های هم‌خانواده خود  با کیفیت و عملکرد بی‌نظیری به بازار ارائه شده است. دستگاه دارای بدنه کوچک اما مستحکم است که برای اماکنی با فضای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزایای این دستگاه، صفحه نمایش، منوی فارسی، امکان تعریف کلمه عبور و ثبت 30000 کارت RFID  است.

سیستم اکسس کنترل

دستگاه کنترل دسترسی C3-260

C3-260 در واقع یک پنل کنترل دسترسی دارای خروجی رله و قفل برقی AUX ( سنسور دود و …) است. این دستگاه برای مدیریت همزمان 2-4  درب مورد به کار برده می‌شود و قابلیت اتصال به کارت خوان با 4 ورودی ویگند را دارد. یکی از مزایای C3-260 عملکرد قابل قبول بدون نیاز به کامپیوتر است. دستگاه تا سقف 30000 کاربر و 100000 تراکنش را پشتیبانی می‌کند.

دستگاه تشخیص چهره ProFace X

این دستگاه مدرن با قابلیت شناسایی چهره با ماسک تحول بزرگی در زمان کرونا را موجب شد. با کمک این تکنولوژی حتی از فاصله بیش از 100 سانتی‌متری هم امکان شناسایی افراد با ماسک وجود دارد. مصرف انرژی پایین، الگوریم شناسایی چهره تقلبی، عکس یا تصویر چاپی، پشتیبانی تا حداکثر 5000 چهره برخی از امکانات این دستگاه می‌باشد. علاوه بر شناسایی چهره با ماسک، ProFace X قادر به تشخیص چهره با عینک و شیلد نیز می‌باشد.

دستگاه تشخیص چهره FaceDepot-7BL

FaceDepot-7BL به عنوان یک سیستم کنترل دسترسی قدرتمند شناخته شده که همچون مدل قبلی قابلیت شناسایی چهره با ماسک، شیلد و عینک را دارد. از این دستگاه با هدف حضور و غیاب نیز استفاده می‌شود. دستگاه با قابلیت شناسایی چهره واقعی از چهره غیرواقعی، پشتیبانی از 10000 قالب صورت، تشخیص چهره در نور زیاد توسط شرکت ZKteco به بازار عرضه شده است.

دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره

دستگاه کنترل تردد کارتی و اثر انگشتی F22

این دستگاه اکسس کنترل کارتی و اثرانگشتی دارای سیستم عامل لینوکس است که از این طریق تشخیص اثر انگشت افراد را با سرعت بسیار بیشتری امکان‌پذیر می‌نماید.  ارتباط شبکه بدون سیم و با کمک وای فای نیز انجام شده و گزارش‌گیری را راحت‌تر می‌کند. یکی از مزایای این دستگاه ثبت اطلاعات در حافظه آن است که به این شکل هم از طریق نرم افزار کنترل دسترسی و هم از طریق خود دستگاه، می‌توان گزارشات مورد نیاز را دریافت کرد. قیمت دستگاه کنترل تردد F22 به نسبت دیگر دستگاه‌های کنترل دسترسی با سیستم عامل لینوکس بسیار مناسب‌تر است، از این رو محبوبیت بالایی بین کاربران دارد. ظرفیت اثر انگشت نیز تا 30000 عدد و امکان ثبت تردد تا 100000 نفر بوده و تا 5000 کارت را پشتیبانی می‌کند.

دستگاه کنترل تردد Multibio 800

Multibio 800 یک سیستم اکسس کنترل قدرتمند مجهز به سنسور ضدخش نوری برای شناسایی اثر انگشت افراد است. علاوه بر اثر انگشت، امکان تردد با ویژگی‌های بیومتریک تشخیص چهره و کارت نیز وجود دارد. پردازنده دو هسته‌ای، دکمه‌های مجزا برای مرخصی و ماموریت، زنگ هشدار قابل تنظیم، صفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی، شناسایی چهره با ماسک و عینک برخی از قابلیت‌های Multibio 800 می‌باشد. همچنین امکان ثبت 100000 تردد، 400 چهره، 1000 کارت و اثر انگشت وجود دارد.

دستگاه اکسس کنترل

لوازم جانبی اکسس کنترل

کارت، رله، کابل، باتری UPS و … برخی از لوازم جانبی دستگاه‌های کنترل تردد هستند که نقش مهمی در کارکرد بهتر و آسان‌تر این تجهیزات دارند. لازم به ذکراست، کارت و ریموت‌های مختلفی که با این عنوان به شما ارائه می‌شوند با هدف ارائه دسترسی‌های مشخص به هر فرد طراحی گردیده‌اند. همانطور که بالاتر به آن اشاره شد، سیستم اکسس کنترل کارتی و دیگر مدل‌ها با ظرفیت‌های مشخص برای تعریف دسترسی اشخاص در نظر گرفته‌ می‌شود که نیاز است قبل از خرید اکسس کنترل به آن توجه نمایید. قیمت اکسس کنترل نیز باتوجه به این تفاوت‌ها و امکانات متفاوت خواهد بود.

 

نصب و راه‌اندازی دستگاه کنترل دسترسی

نکته مهم دیگر قبل از خرید اکسس کنترل، بررسی شرایط محیطی و نقاط در نظرگرفته شده برای نصب و راه‌اندازی دستگاه کنترل دسترسی می‌باشد. بعد از مشخص کردن نقاط مورد نظر شما برای نصب دستگاه، هر بخش توسط کارشناسان بررسی شده و باتوجه به نیازهای سازمان، میزان کارایی آن امکان‌سنجی می‌شود. کلیه تجهیزات کنترل دسترسی ارائه شده توسط گروه فناوری هوشمند پارسیان دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. در قسمت بالا می‌توانید با ورود به صفحه هر محصول با امکانات و جزئیات هر کدام بیشتر آشنا شوید.

فهرست