قفل برقی

نمایش دادن همه 2 نتیجه

اگر به دنبال امنیت بالای درب منزل و یا محل کارتان هستید قفل برقی بهترین پیشنهاد برای شما است . نام دیگر قفل برقی دسترسی الکتریکی بدون کلید است و این بدین معناست ک بدون نیاز به کلید های معمولی میتوانید آن را باز کنید .

یک نکته ویژه این است که این قفل قابلیت این را دارد که برای امنیت و هوشمند کردن درب منازل آن را از راه دور کنترل کنید فقط با یک دکمه روی تلفن همراهتان می توانید آن را باز یا بسته کنید . قفل برقی (دسترسی الکتریکی ) را می توانید از طریق باز و بسته بودن آن را کنترل کنید و اگر باز بود با فشردن یک دکمه آن را به راحتی از مسافت دور هم ببندید . نوعی دیگر از , قفل برقی وجود دارد که امنیت بالایی دارد و با کد خاصی باز می شوند .

قفل برقی با توجه به راحت تر کردن امنیت فرد طراحی شده شما برای قفل منزل یا محل کارتان با مشکلهای زیادی مواجه شوید از جمله آنها این است که ممکن است کلید در را فراموش کنید یا کلید را در خانه بگذارید و یا آن را در طول مسیر گم کنید و یا کلید را بعد از باز کردن درب پشت درب جا بذارید ، اما با وجود این قفل دیگر نیازی به این نگرانی ها نیست و تنها با وارد کردن کد ورود میتوانید هرزمان وارد خانه شوید .

شاید برایتان جالب باشد بدانید ۲ میلیون نفر در طول سال پشت درب می مانند چون کلید خود را یا در خانه جا گذاشتند یا گم کردند که دغدغه پیدا کردن کلید ساز مشکل اصلی آن ها می شود.

قفل برقی برای کسب و کارهای بزرگ اهمیت بالایی دارد که به راحتی نمی توانند به ساختمان دسترسی داشته باشند و آن را کنترل کنند و می توانند آن را به سیستم امنیتی ساختمان مربوطه متصل کنند که درصورت بوجود آمدن هرگونه خطا یا مشکلی به صدا در بیاید و شما را هوشیار و اگاه کند قفل برقی شاید به نسبت قفل های عادی هزینه بالایی داشته باشد اما شما را از بابت نگرانی های که راجب به سرقت و دزدی به خانه یا محل کارتان دارید و یا دغدعه فراموشی کلید نجات میدهد .

قفل برقی شبیه قفل های ثابت است که با بسته شدن درب همانند درب های معمولی قفل خواهد شد.

فهرست