نرم افزار باشگاهی

نمایش یک نتیجه

نرم افزار باشگاهی چیست؟

نرم افزار باشگاهی، یکی از مهم‌ترین تجهیزات اتوماسیون باشگاهی به‌شمار می‌رود. امروزه با کمک این نرم افزار، مدیران قادر به کنترل و نظارت کامل روی مجموعه ورزشی خود هستند. از امکانات ویژه این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محاسبات حقوق مربیان
  • کنترل کمدهای الکتریکی
  • محاسبات مالی باشگاه ورزشی
  • قابليت ارسال پیام کوتاه یا SMS
  • امکان اتصال به بوفه یا رستوران باشگاهی
  • امکان ثبت سایزگیری و برنامه غذایی هر ورزشکار
  • ارائه گزارشات کامل و دلخواه مدیران در بازه زمانی مشخص

قیمت نرم افزار باشگاهی

قیمت نرم افزار باشگاهی، قیمت گیت باشگاهی و دیگر تجهیزات مرتبط فناوران هوشمند پارسیان نسبت به رقبا بسیار ارزان‌تر است. چرا که کلیه محصولات در ایران تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

مزایا و امکانات:

یکی از امکانات نرم افزار باشگاهی، تعیین محدوده دسترسی هر یک از کاربران و پرسنل باشگاه یا مجموعه ورزشی می‌باشد. با قابلیت تعریف سطح دسترسی، امکان نظارت بر عملکرد هر یک از کاربران فراهم خواهد شد.

برای مدیریت بی‌عیب و نقص یک مجموعه ورزشی نیاز به ابزاری دقیق و کاربردی است. چرا که تردد افراد در طول روز و امکان محاسبه شهریه هر فرد، مانده حساب و یا گزارش پرداختی‌های او به‌صورت دستی وجود ندارد. از سوی دیگر هوشمندسازی باشگاه ورزشی و یکپارچه‌سازی اتوماسیون باشگاهی شامل سخت افزار و نرم افزارها نقش مهمی در افزایش رضایت مراجعین و ورزشکاران داشته است. به طور کلی استفاده از نرم ‌افزار باشگاهی به شما کمک می‌کند تا بهترین خدمات را به اعضای باشگاه خود ارائه دهید.

به عنوان مثال، با استفاده از این محصول می‌توانید به آسانی رژیم غذایی، برنامه‌ تمرینی و ورزشی اعضای باشگاه را بر اساس هدف و سطح ورزشی آن‌ها تنظیم کرده و پیشرفت آن‌ها را در طول زمان پیگیری کنید. همچنین می‌توانید سیستم حضور و غیاب اعضای باشگاه را به صورت آنلاین مدیریت کنید و به راحتی اطلاعات ثبت شده را بررسی نمایید. از سوی دیگر مدیریت مالی باشگاه خود را بهبود بخشیده و دقیق‌ترین گزارش‌های مالی را در اختیار خواهید داشت.

استفاده از نرم‌افزار باشگاهی به شما کمک می‌کند تا بهترین خدمات را به اعضای باشگاه خود ارائه دهید، فرآیند مدیریت باشگاه را ساده‌تر و بهتر کرده و در نتیجه، به رشد و توسعه باشگاه خود کمک شایانی کنید.

فهرست