گیت معلولین و گیت بار

نمایش دادن همه 3 نتیجه

گزینه‌ای مناسب برای کنترل تردد افراد کم‌توان جسمی و انواع بار

گیت معلولین یا گیت بار یکی از انواع گیت کنترل تردد است که برای افزایش امنیت سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت نام‌گذاری این محصول به گیت معلولین، ارتفاع و عرض قابل تنظیم دهانه‌ی آن برای کاربری‌های مختلف است. به‌شکلی که به‌راحتی امکان عبور افراد کم‌توان جسمی با ویلچر فراهم ‌شده است. از سوی دیگر با نام گیت بار نیز شناخته‌ می‌شود. چرا که شرایط برای عبور انواع محموله و چرخ‌های باربری از دهانه‌ی عریض آن وجود دارد.

با کمک این مزایا، دسترسی و حمل‌ونقل تسهیل شده و تردد افراد، بار و یا چرخ دستی قبل از ورود یا خروج به ساختمان کنترل می‌گردد. بازشدن دهانه‌ گیت به صورت اتوماتیک و یا دستی قابل تنظیم است و با سرعت و دقت فوق‌العاده عمل می‌نماید.

امکانات و مزایای گیت بار یا گیت معلولین :

  • تنظیم عرض ورودی گیت
  • قابلیت سفارشی‌سازی طراحی باله گیت با زاویه دلخواه چرخش
  • کنترل تردد افراد کم‌توان جسمی، انواع بار و چرخ دستی
  • سرعت و دقت بالا در هنگام تردد
  • کیفیت و زیبایی منحصربه‌فرد در طراحی و جنس بدنه
  • امکان درج لوگوی مورد نظر بر روی باله گیت

در واقع این محصول یکی از انواع گیت شیشه ای یکطرفه می‌باشد که با حفظ شان و منزلت افراد معلول ، امکان تردد آنان را آسان نموده است. جنس بدنه گیت نیز ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ با کیفیتی بی‌نظیر است. متریال مورد استفاده در طراحی و ساخت این محصول برای کاربری مورد نظر با کیفیت بالا می‌باشد.

سازمان‌ها و مجموعه‌های بسیاری همچون فرودگاه‌، خطوط باربری، گمرگ و ترمینال مسافربری می‌توانند با کمک گیت بار یا گیت معلولین ، نظارت دقیق‌تری بر تردد افراد داشته باشند.

فهرست