قفل کابینتی باشگاه

نمایش دادن همه 3 نتیجه

قفل کابینتی باشگاه انواع مختلف قفل کمد با دستبند و قفل کمد آنلاین تقسیم بندی می شود.
قفل کابینتی :
قفل کابینتی باشگاهی مجهز به تكنولوژي كارت بدون تماس RFID مي باشند، قفل کمد این قابلیت را دارد که بعد از بسته شدن درب خودکار و اتوماتیک درب را قفل میکند.
در قفل های کابینتی دیجیتال درهنگام باز ماندن درب در کمدهای شخصی، باشگاهها، استخرها و …الارم و هشدار را به کاربر میدهد. این سری قفل ها جهت نصب روي كمدهاي باشگاهي، كابينت و كمدهاي استخر و سونا طراحي شده اند.
با توجه به دامنه كاربري اين قفل ها استفاده به شكلهاي مختلف جاسوييچي، مچ بند، كارت و … قابل ارائه مي باشد. با استفاده از قفلهای کابینتی امكان تعريف يا اضافه نمودن كارتهاي جديد مورد استفاده قرارمیگیرد.

قفل آنلاین:

قفل کمد باشگاه آنلاین درحقیقت قفلی است که  محدودیت دفعات استفاده  و محدودیت خاصی برای باز و بسته شدن وسیله و عامل ورودی ندارد
قفل کمد باشگاه آنلاین با تنوع بیشمار و متفاوت  قابلیت استفاده از منبع تغدیه برق و باطری را دارند استفاده از برق شهری و سیستم برق  ups و همچنین استفاده از باطری های قلمی به انتخاب کاربر بوده است .

قفل کمد باشگاه آنلاین با متصل بودن به سیستم کنترل تردد این امکان برای مدیریت به وجود می آورد که برای هر نفر دسترسی ها را طبق عضویت فرد (برحسب زمان و تاریخ) برنامه ریزی و کنترل کند.مثال مدیریت میتواند طوری برنامه ریزی کند که شخص در صورتی که اعتبار ماهیانه عضویت داشته باشد

فهرست