فیش پرینتر

نمایش دادن همه 2 نتیجه

برای چاپ لیبل و رسید و بارکد در فروشگاه ها و اداره و داروخانه و مراکز گمرکی و غیره … از فیش پرینتر می توان بهره برد .

فیش پرینتر ها انواع مختلفی دارند : فیش پرینترهای حرارتی و سوزنی و در دواندازه کاغذ تولید شده 80 میلیمتری و 57 میلیمتری

از جمله فیش پرینتر های حرارتی  بیکسلون BIXOLON و TYSON را می توان نام برد.

پرینتر لیبل زن BIXOLON مدل ها و طرح های مختلفی دارد که هر کدام کارایی و عملکرد شان با هم مختلف و متفاوت است . دو شاخص مهم بیکسلون که آن را از مابقی نمونه های بازار متمایز میکند یکی نمونه های موجود بودن قطعات یدکی  بیکسلونBIXOLON در ایران است و کیفیت و دوام شاخص دوم این برند است .

پرینتر بیکسلون BIXOLON را میتوان برای چاپ لیبل و رسید و بارکد در فروشگاه ها و اداره و داروخانه و مراکز گمرکی و غیره … بهره برد . این پرینتر به دو دسته لیبل زن ها و فیش زن ها یا بارکد زن ها میتوان تقسیم کرد نمونه ای که چاپ بارکد دارند فیش یا لیبل هم چاپ میکنند. موبایل پرینترها هم دسته دیگری میتوان در نظر گرفت.

فیش پرینترTYSON سرعت بالایی در چاپ دارد دارای کارتر است و مجهز به اتصال به کشوی پول است.

فیش پرینترTYSONدارای سه پورت شبکه , RS232و USB  می باشد که این امکان را به متقاضی می دهد که بدون وصل شدن مستقیم به کامپیوتر به صورت شبکه ای از چاپگر استفاده کند البته با پورت USB هم می توانید به شکل مستقیم به کامپیوتر و یا صندوق فروشگاهی متصل شوید با امکان IP مختص برای هر فرد امکان تداخل در شبکه به صفر میرسد .

از مزایای مهم فیش پرینترTYSON برطرف نمودن مشکل جا و کاهش هزینه های جانبی آن است همچنین بلندگوی صوتی داخل و خارج tyson شما را کمک میکند تا در محیط های پر سر و صدا و شلوغ از چاپ دستگاه مطمن شوید جنس فیش پرینترTYSONاز پلاستیک ABS بوده که بسیار محکم و قوی در کنار عملکردی بالا و بی نظیر را به کاربر ارائه می دهد.

فهرست