دستگاه موبایل یاب (راکت موبایل یاب)

نمایش دادن همه 2 نتیجه

راکت موبایل یاب ( دستگاه موبایل یاب ) یکی از تجهیزات پرکاربرد در جلسات کنکور و امتحانات مدارس است. این محصول قابلیت شناسایی انواع موبایل در حالت خاموش، مدار الکتریکی، ماشین حساب و هدست را دارد. با تهیه این دستگاه دغدغه بسیاری از مدیران و ناظران در جلسات کنکور و امتحانات مختلف رفع می‌گردد. مهم‌ترین کاربری این دستگاه جلوگیری از تقلب در این جلسات می‌باشد.

بهترین دستگاه موبایل یاب مدارس

راکت بازرسی بدنی موبایل یاب در انواع مختلف با شرایط و امکانات متعدد در بازار موجود است. برای بهترین انتخاب دستگاه موبایل یاب لازم است به موارد مختلفی توجه کنید تا بر حسب نیاز و بودجه خود اقدام به خرید آن نمایید. همچنین هنگام تصمیم‌گیری به میزان حساسیت هر راکت دقت کنید. دستگاه یابنده موبایل باید قادر به شناسایی گوشی تلفن همراه در لایه‌های زیرین لباس و حتی کفش افراد باشد. در غیر اینصورت تخلفات و تقلب در جلسات امتحان و کنکور افزایش خواهد داشت.

ویژگی های دستگاه موبایل یاب

  • شناسایی گوشی در حالت خاموش
  • بازرسی بدنی بدون تماس دستگاه با بدن افراد
  • سرعت و دقت بی‌نظیر در شناسایی موبایل
  • ظاهری شیک، کاربری و حمل آسان
  • امکان تنظیم فرکانس انواع وبایل یاب
  • قابلیت تنظیم روی حالت لرزش، آژیر یا هردو به صورت همزمان
  • دارای باتری پشتیبان و قابلیت شارژ
  • امکان استفاده در دماهای مختلف و محیط‌های داخلی و بیرونی

راکت موبایل یاب در کنکور

شناسایی گوشی در حالت خاموش

راکت موبایل یاب کنکور مزایای متعددی دارد، اما برخی از قابلیت‌های این راکت‌ها نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت اماکن عمومی را برعهده داشته‌اند. به طور مثال شناسایی موبایل و انواع لوازم الکتریکی که حتی در حالت خاموش و غیرفعال هم امکان‌پذیر کرده است. در جلسات امتحان و کنکور همواره شاهد بروز تخلفاتی همچون ورود موبایل، هدست و یا اشیای غیرمجاز هستیم. برای برقراری نظم و جلوگیری از تشنج و ازدحام در جلسات، نیاز به این ابزار به خوبی محسوس است.

بازرسی بدون تماس دستگاه با بدن افراد

هنگام کنترل تردد مراجعین، شناسایی موبایل با حفظ شان و منزلت افراد، بدون تماس با بدن آنان صورت می‌گیرد. به این شکل اختلالی در تمرکز شرکت‌کنندگان و حاضرین جلسات امتحان به وجود نخواهد آمد.

سرعت و دقت بی‌نظیر در شناسایی موبایل

یکی از مشکلات برگزاری جلسات کنکور و امتحانات در گستره وسیع، امکان بازرسی بدنی  با سرعت بالا بوده است. راکت موبایل یاب کنکور با حل این مشکل، ازدحام جمعیت و شلوغی جلوی درب ورودی ساختمان‌ها را برطرف نموده است. از طرفی دقت و حساسیت دستگاه یابنده موبایل به شکلی است که هنگام ورود یا خروج افراد، صف‌های طولانی تشکیل نمی‌شود.

جلوگیری از تقلب و تخلفات در جلسه کنکور

در صورتی که فردی هنگام ورود به جلسه کنکور، موبایل خود را در لایه‌های زیرین لباس، کفش، سگگ کمربند و قسمت‌های مختلف بدن پنهان کند، باز هم امکان تشخیص آن توسط راکت موبایل یاب به راحتی وجود خواهد داشت. با قراردادن راکت در فاصله‌ای نزدیک بدن، آژیر یا لرزش به صدا در خواهد آمد. به این شکل دیگر امکان دور زدن راکت موبایل یاب وجود نخواهد داشت.

دستگاه موبایل یاب در کنکور

حمل آسان در ساعات طولانی

در مدل‌های قدیمی‌تر راکت بازرسی بدنی موبایل یاب ، اپراتورها و مامورین حراست از وزن سنگین و جنس بدنه دستگاه شکایت داشتند. این مشکل نیز در مدل‌های جدید به طور کامل رفع گردیده است. جنس بدنه از پلاستیک مرغوب ABS  است که هنگام استفاده طولانی مدت با تعریق دست، سُر نمی‌خورد. وزن سبک و اندازه‌های استاندارد آن نیز بسیار عالی است. به این شکل امکان حمل آسان فراهم می‌شود.

قابلیت شارژ و دارای باتری پشتیبان

با یک بار شارژ، استفاده از دستگاه موبایل یاب در کنکور به مدت طولانی امکان‌پذیر می‌شود. باتری بکاپ باکیفیتِ این دستگاه، قادر به بازرسی بدنی افراد در تعداد بالا و ساعات متمادی است. میزان ولتاژ ورودی هم بسیار پایین بوده و به طور کلی مصرف برق زیادی ندارد. اما ممکن است در ساعات طولانی روشن‌بودن دستگاه نیاز به شارژ سریعتر اتفاق بیافتد.

طراحی کاربردی با ظاهری شیک

طراحی منحصر به فرد و ظاهر زیبای این راکت‌ها برای استفاده در محیط‌ها و اماکن مختلف در نظر گرفته شده است. رنگ، جنسِ بدنه، کیفیت مواد به کار رفته، جایگیری مناسب سنسورها از امتیازات و مزایای دستگاه موبایل یاب به شمار می‌آید.

قابلیت تنظیم روی حالت لرزش، آژیر یا هردو به صورت همزمان

با تکیه بر این ویژگی، هنگام بازرسی بدنی بر حسب نیاز کاربر، حالت بی صدا یا با صدا ( آژیر )، حالت لرزش و یا هر دو حالت به صورت همزمان قابل تنظیم است. شما می‌توانید بلندی صدای راکت را نیز به دلخواه خود تغییر دهید.

امکان استفاده در دماهای مختلف و محیط‌های داخلی و بیرونی

دمای استانداردِ محیط برای عملکرد بهینه دستگاه، عموما از 10 تا 40 درجه سانتی‌گراد است. به این شکل می‌توان در محیط‌های داخلی، محوطه‌های باز و شهرهای مختلف در هر آب و هوایی با این دستگاه کار کرد.

ویژگی های دستگاه موبایل یاب

کاربردهای دستگاه موبایل یاب

راکت بازرسی بدنی موبایل یاب ، تنها برای استفاده در کنکور یا جلسات امتحانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. به طور کلی از این دستگاه برای شناسایی گوشی همراه حتی در حالت خاموش در اماکن عمومی و خصوصی مختلف استفاده می‌شود. هر ارگان خصوصی یا دولتی، نهادهای امنیتی، اماکن پر ازدحام همچون فرودگاه و … نیز این ابزار را به کار می‌گیرند.

در نگاهی کلی، دستگاه یابنده موبایل در موارد زیر کاربرد دارد؛

  • جلسات کنکور و مدارس
  • جلسات امتحانی مهم وحساس همچون آزمون‌های رانندگی، تافل، آیلتس، ورودی مدارس نخبگان و تیزهوشان و هر آزمونی که نتایج آن سرنوشت‌ساز است.
  • ادارات و نهادهای دولتی همچون اداره پلیس، کلانتری، دادگاه و شوراهای حل اختلاف
  • فرودگاه یا اماکنی که امکان بروز تخلفات متعدد وجود دارد.
  • ورزشگاه‌ها، استخرها و تجمعاتی که امکان تصویربرداریِ غیرمجاز وجود داشته باشد.
  • سفارت‌خانه یا محیط‌هایی که اطلاعات محرمانه‌ای دارند.

قیمت راکت بازرسی موبایل یاب:

هر یک از مدل‌های راکت موبایل یاب در کنکور و مدارس، باتوجه به میزان دقت و حساسیت متفاوت است. امکانات و تجهیزات جانبی نیز در این مورد نقش دارد. قیمت راکت موبایل یاب مدارس در رنج‌های مختلف در بازار قابل مشاهده است. بازه قیمتی این محصول در فروشگاه فناوری هوشمند پارسیان به انتخاب شما کمک خواهد کرد. در ادامه مواردی که روی قیمت دستگاه موبایل یاب تاثیرگذارند را بررسی می‌کنیم؛

برند و شرکت سازنده دستگاه یابنده موبایل

دستگاه‌های مورد نظر ساخت یکی از برندهای مطرح حوزه بازرسی و کنترل تردد افراد است. برند ZKTECO به عنوان یکی از برندهای معتبر این حوزه، محصولات متنوعی را به بازار ارائه کرده است. کشور سازنده چین بوده و کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی آن توسط شرکت فناوری هوشمند پارسیان به بازار عرضه می‌گردد.

قیمت راکت موبایل یاب مدارس

امکانات و مشخصات فنی راکت بازرسی بدنی موبایل یاب

همانطور که گفته شد هر یک از مدل‌های راکت‌های بازرسی بدنی دارای امکانات متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. مشخصات فنی و کیفیت عملکرد هریک روی بهای تمام شده تاثیر خواهد داشت. دستگاه‌هایی که دقت و حساسیت بالایی برای شناسایی موبایل دارند و قادرند تلفن همراه یا هرگونه بردهای الکتریکی را در لایه‌های زیرین لباس، داخل کفش و … تشخیص دهند با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند، اما نتیجه بهتری دارند. میزان رضایت کاربران هنگام استفاده از این راکت‌ها و کاهش تخلفات نیز مهم است. با تهیه بهترین دستگاه موبایل یاب در کنکور و مدارس ر، در کمترین زمان به دقیق‌ترین روش ممکن، بازرسی بدنی افراد امکان‌پذیر می‌گردد.

علاوه بر میزان دقت وحساسیت، توجه به مدت زمان نگهداری شارژ دستگاه نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از این ابزار عمدتا در محیط‌های پرتردد صورت‌ می‌گیرد. همچنین احتمال روشن بودن آن در ساعات طولانی بالاست. پس نیاز به مدیریت مصرف و نگهداری آن می‌باشد و وجود باتری بکاپ هم نقش مهمی دارد.

نکته مهم بعدی موثر در قیمت راکت موبایل یاب مدارس توجه به امکان تنظیم صدا و لرزش آن است. در اکثر مواقع مامورین حراست و اپراتورهای دستگاه تمایل به استفاده روی حالت لرزش دارند و ترجیح می‌دهند هنگام شناسایی موبایل، آژیر دستگاه به صدا درنیاید. این مزیت به کنترل و مدیریت صحیح شرایط کمک می‌کند.

راکت بازرسی بدنی موبایل یاب

همچنین اگر در شهری ساکن هستید که میزان رطوبت و دمای هوای متفاوتی به نسبت تهران دارد، باز هم می‌توانید این دستگاه را تهیه کنید. مدل‌های قدیمی راکت‌های بازرسی در دمای بالای 30 درجه عملکرد مناسبی نداشت. اما با ورود مدرن‌ترین محصولات راکت بازرسی بدنی، این مشکل حل شده است. استفاده از راکت موبایل یاب در کنکور با دمای آب و هوایی مختلف ممانعتی ندارد.

لطفا توجه کنید دستگاه‌های ارزان قیمت در دماهای پایین یا بالا با مشکل عملکرد باتری مواجه شده و اختلالات متعددی هنگام کار برای شما ایجاد خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب به این جزئیات توجه فرمایید.

خرید راکت موبایل یاب:

اولین اقدام برای خرید راکت‌های موبایل یاب ، بررسی نیاز و انتظارات شما است. مدل‌های مختلفی از راکت‌ها داخل بازار وجود دارند که قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. هنگام خرید دستگاه موبایل یاب از فروشگاه فناوری هوشمند پارسیان، مواردی همچون برند سازنده راکت، اندازه و وزن، کیفیت و جنس بدنه، میزان دقت و حساسیت دستگاه در شناسایی موبایل به همراه دموی آن برای شما شرح داده خواهد شد. با آگاهی از این موارد می‌توانید بهترین انتخاب را تجربه کنید. خدمات پس از فروش، گارانتی و آموزش نیز به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد.

مدل‌های مختلف راکت موبایل یاب در فروشگاه فناوری هوشمند پارسیان :

دستگاه موبایل یاب کنکور

تمامی مدل‌های فوق‌الذکر با امکان شناسایی دقیق موبایل، تنظیم فرکانس تشخیص، تنظیم صدا، آژیر و لرزش، جلوگیری از لغزش در هنگام تعریق دست، خدمات پس از فروش و گارانتی ، منبع تغذیه و دارای دو باتری  پشتیبان، طول عمر بالا و کاربری آسان به مشتریان گرامی ارائه می‌گردند. بزرگ‌ترین مزیت خرید از فروشگاه پارسیان، امکان تست و بررسی دموی محصولات قبل از انتخاب است.

اما چگونه می توان دستگاه موبایل یاب ( راکت بازرسی ) را دور زد !؟

امروزه با کمک تجهیزات نوینی که بازار ارائه شده، دقت و حساسیت بازرسی بالاتر رفته و امکان دور زدن راکت موبایل یاب دیگر وجود ندارد.

در بسیاری از موارد، افراد هنگام استفاده از راکت‌های بازرسی بدنی از عوارض احتمالی آن روی سلامتی انسان‌ها ابراز نگرانی می‌کنند. بعد از بررسی‌های مختلف مشخص شد این ابزار با فرکانس‌های بی‌ضرری تجهیز و طراحی گردیده و به طور کلی سلامتی فردی را به خطر نمی‌اندازد. در واقع استفاده از آن به طور مداوم هیچ‌گونه آسیبی برای سلامتی افراد اعم از اپراتورها و مراجعین نخواهد داشت. از سوی دیگر مدت قرارگیری راکت در فاصله‌ای از بدن، بسیار کوتاه است و اشعه‌ای از دستگاه به سمت بدن تابانده نمی‌شود. درکسری از ثانیه، با قراردادن راکت نزدیک بدن مراجعین، صحت حمل موبایل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچینین برای شناسایی نیازی به چسباندن دستگاه به بدن افراد وجود نخواهد داشت. حساسیت این ابزار قابل تنظیم بوده و از فاصله‌ای حدود 10 سانتی‌متری از بدن نیز قابل ردیابی و تشخیص است. حتی چراغ‌های موجود روی دستگاه نیز برای سلامتی انسان خطری به همراه نخواهند داشت.

به طور کلی این راکت‌ها یکی از انواع تجهیزات گیت بازرسی هستند که توسط گروه فناوری هوشمند پارسیان با ضمانت و گارانتی به کاربران گرامی ارائه می‌گردند. شما می‌توانید برای مشاهده انواع دیگر راکت فلزیاب  با همکاران ما در تماس باشید.

سوالات متداول:

آیا دستگاه‌های موبایل یاب امکان شناسایی گوشی تلفن همراه داخل لایه‌های زیرین لباس و یا حتی کفش را دارند؟

بله، این ابزار از دقت و حساسیت بالایی برخوردار هستند و با نزدیک کردن آن به بدن افراد، به‌راحتی موبایل شناسایی می‌شود. نکته مهم برای انجام این کار، فاصله مناسب با بدن و بازرسی تا کف پای افراد است.

دستگاه یابنده موبایل

اگر آنتن موبایل را جدا کنیم باز هم امکان شناسایی آن توسط راکت بازرسی بدنی موبایل یاب وجود دارد؟

بله در هر صورت هرگونه برد الکتریکی با این دستگاه قابل شناسایی است.

آیا می‌توان با هندزفری، هدست یا ایرپاد را داخل ماسک پنهان کرد؟

خیر باز هم در این صورت به راحتی توسط راکت‌های موبایل یاب شناسایی می‌شوند.

چرا قیمت راکت موبایل یاب مدارس در برندهای دیگر ارزان تر است؟

همانطور که در توضیحات بالا اشاره شد، قیمت راکت‌ها به صورت مستقیم با امکانات، میزان حساسیت، فناوری روز آن و برند سازنده ارتباط مستقیم دارند.

آیا دستگاه‌‌های موبایل یاب در کنکور و مدارس فقط کاربرد دارد؟

خیر تنها برای شناسایی موبایل در این اماکن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بلکه در ارگان‌های مختلف دولتی، خصوصی، ادارات، دادگاه، فرودگاه، مجموعه‌های ورزشی، آزمون‌های معتبر و … به کار برده می‌شود.

با پیچیدن ورق آلومینیوم دور گوشی و آویزان کردن آن زیر یک گردنبند امکان خطا در شناسایی هست؟

نه خوشبختانه در صورتی که دستگاه قابلیت شناسایی فلز را هم داشته باشد، به راحتی تشخیص داده خواهد شد.

باتری پشتیبان دستگاه‌های موبایل یاب هر چند روز یکبار نیاز به شارژ دارد؟

برای این مورد نیاز است مدت زمان روشن بودن دستگاه را هم مدنظر قرار دهید.

وزن دستگاه گوشی یاب به شکلی هست که خانم‌ها هم بتوانند در ساعات طولانی استفاده کنند؟

بله دستگاه وزن سبک و قابل حملی دارد. مزیت دیگر، جنس بدنه آن و جلوگیری از لغزش دستگاه هنگام تعریق دست است.

با قراردادن گوشی در حالت پرواز فرکانس و آنتن آن به صورت موقت قطع می‌شود. آیا این در شناسایی موبایل کمکی می‌کند؟

خیر، شناسایی قطعاتی همچون آنتن، برد الکتریکی، چیپ ست‌های تعبیه ‌شده داخل هر گوشی تلفن همراه در هر حالتی قابل شناسایی هستند.

از کجا بدانیم که کدام مدل از دستگاه‌های موبایل یاب برای ما مناسب است؟

همکاران ما با بررسی درخواست و نیاز شما چند مدل را پیشنهاد داده و دمویی از آن را به شما ارائه می‌کنند. امکان تست فرکانس، نحوه شناسایی و عملکرد آن وجود دارد.

آیا امکان شناسایی همزمان گوشی تلفن همراه و سلاح های فلزی توسط دستگاه یابنده موبایل وجود دارد؟

بله در مدل‌های موجود می توانید راکتی را انتخاب کنید که این دو قابلیت را به صورت همزمان داشته باشد. با تنظیم فرکانس و حساسیت دستگاه امکان شناسایی گوشی تلفن همراه و انواع سلاح فلزی وجود خواهد داشت.

فهرست