گیت تمام قد

نمایش دادن همه 2 نتیجه

گیت تمام قد با هدف کنترل تردد در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل گیت از سری محصولات گیت کنترل تردد می‌باشد. اما امکانات و قابلیت‌های آن با انواع دیگر گیت کنترل تردد متفاوت است. همانطور که از نام این محصولات مشخص است، به صورت تمام قد ورودی ساختمان یا یک مجموعه را برای تردد افراد غیرمجاز مسدود می‌کند. با کمک این گیت از بروز خطر جلوگیری شده و امنیت به شکل قابل توجهی تأمین می‌شود.

کاربرد گیت تمام قد

طراحی این محصول با ارتفاع کامل می‌باشد. اغلب به دلیل طراحی ارتفاع آن‌ها و نوع انسداد مسیر تردد، به گیت FULL HIGHT  نیز معروف هستند. نمونه‌ای از این گیت را احتمالا در موسسات مالی، بانک و یا صندوق امانات مشاهده کرده باشید. با چرخش کامل گیت ، امکان تردد افراد مجاز فراهم می‌شود. گیت ورزشگاه نیز از این نوع بوده و برای افزایش دقت در نظارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه از استیل و فولاد ضد زنگ بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو برای اماکن مشابه کاربرد بسیاری خواهد داشت.

گیت تمام قد ارزان

انواع گیت کنترل تردد پارسیان با جزئیات منحصربه‌فردی به بازار عرضه گردیده‌اند. توجه روی فاکتور قیمت گیت تمام قد ارزان یکی از اهداف این تیم می‌باشد.در عین حال امکان برقراری ارتباط با دیگر تجهیزات کنترل تردد و بازرسی به‌ عنوان بخشی از یک سیستم یکپارچه وجود دارد.  در غیر اینصورت از گیت تمام قد پارسیان می‌توان به عنوان یک واحد مستقل برای کنترل تردد افراد و تآمین امنیت یک سازمان استفاده نمود.

انواع گیت تمام قد

هر یک از انواع گیت‌های کنترل تردد تمام قد پارسیان با قیمت مناسب و امکانات فوق‌العاده به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

فهرست