تگ و آنتن UHF

نمایش دادن همه 2 نتیجه

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی اتوماسیون پارکینگ ، تگ و آنتن UHF است. این دو ابزار دقیق با تکمیل عملکرد یکدیگر، نقش مهمی در مدیریت پارکینگ و بهینه‌سازی کنترل تردد خودروها برعهده دارند.

تگ شیشه ای چیست ؟

تگ شیشه ای ، ابزار هوشمندی است که با کمک فناوری‌های نوین، حاوی اطلاعات کدگذاری‌شده می‌باشد. با چسباندن این تگ روی شیشه خودرو، اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و امکان دسترسی آن به ورود و خروج پارکینگ تعیین می‌گردد.

آنتن برد بلند UHF چیست ؟

برقراری ارتباط تگ با دیگر تجهیزات پارکینگ توسط آنتن برد بلند یا آنتن UHF صورت می‌گیرد. به بیان دیگر این محصول امکان شناسایی به صورت اتوماتیک افراد ، خودروها ، کالا ها و … را فراهم می‌نماید. با نزدیک‌شدن خودرو به پارکینگ، فرکانس مشخصی به آنتن برد بلند ارسال می‌شود. بعد از پردازش اطلاعات توسط آنتن و ارسال آن به راهبند یا نرم افزار پارکینگ ، مجوز عبور و یا ممانعت از تردد مشخص می‌گردد.

مزیت استفاده از تگ و آنتن UHF چیست ؟

در بسیاری مواقع باتوجه به ترافیک و ازدحام جلوی درب پارکینگ، امکان ثبت تردد خودرو توسط کارت هوشمند وجود ندارد. با کمک تگ و آنتن می‌توان به راحتی و از راه دور کنترل تردد را بررسی نمود . از دیگر مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • کنترل تردد خودرو بدون نیاز به خروج راننده از وسیله نقلیه
  • بازگشایی درب پارکینگ برای خودروی مجاز
  • امکان اتصال به کنترلر و فعال یا غیرفعال‌سازی تگ خودرو
  • احراز هویت خودرو از فاصله دور و جلوگیری از ترافیک مقابل پارکینگ
  •  قابل استفاده بدون نیاز به ریموت کنترل

کاربردهای دیگر تگ و آنتن‌ UHF هوشمندسازی پارکینگ ، انبارها، ساختمان‌های اداری، مسکونی، کارخانجات و … است.

فهرست