گیت کنترل تردد شیشه ای

نمایش دادن همه 2 نتیجه

گیت کنترل تردد شیشه ای ( گیت مترویی )

گیت کنترل تردد شیشه ای پرکاربردترین ابزار از بین انواع گیت های کنترل تردد اسلایدی است که ما بیشتر آن را در ایستگاه های مترو دیده‌ایم. به دلیل استفاده زیاد از این نوع گیت ها در ایستگاه های مترو برای چک کردن بلیط مسافران، به گیت مترویی نیز معروف هستند.

گیت های اسلایدی به‌دلیل استفاده از شیشه به عنوان عامل بازدارنده و همچنین سرعت عملکرد بالا و بهره‌گیری زیاد به نام مستعار گیت کنترل تردد شیشه ای نیز شناخته می‌شوند. بدنه اصلی این گیت ها عموما از جنس استنلس استیل می باشند. البته در برخی موارد با ترکیب شیشه یا چوب با استیل نیز به بازار عرضه گردیده و زیبایی خاصی در این محصولات ایجاد کرده اند. جنس مانع اصلی این محصول، از شیشه 10 میلی متری یا اندازه بیشتر می باشد.  در مواردی از لایه های مقاوم‌ساز و یا لمینت برای استحکام شیشه ها استفاده می‌شود. همچنین در صورت نیاز و به دلخواه از صفحه‌های پلی کربنات نیز در ساخت باله استفاده می‌گردد.  این صفحه‌ها از استحکام بالا و وزن کمتری برخوردار هستند.

تردد ایمن عابران در گیت شیشه‌ ای

انواع گیت شیشه ای مزیت‌های بسیاری دارد. به همین علت طرفداران زیادی بین سازمان‌ها و مدیران کسب‌وکارها پیدا کرده است. در ادامه برای مشاهده این ویژگی‌ها به جدول مشخصات هر محصول مراجعه نمایید. یکی از مشخصات بارز گیت شیشه ای ایمنی بالا هنگام تردد افراد است. می‌توان با به‌کارگیری سنسورهای ایمنی در طول راهرو، امنیت تردد را برای عابر تامین کرد. مزیت دیگر آن، عملکرد مداوم گیت در زمان قطعی برق با کمک باتری پشتیبان است. با تکیه بر این امکان، هیچ مشکلی برای عابرین پیش نمی‌آید.

انواع گیت های کنترل تردد شیشه ای :

به طور کلی گیت کنترل تردد شیشه ای به دو دسته تقسیم می شود؛

گیت کنترل تردد میانی ؛

این محصولات از هر دو سمت دارای باله می باشند و دو طرف را پوشش می دهند.

گیت کنترل تردد کناری؛

این مدل گیت ها فقط از یک سمت دارای باله می باشند. به این معنا که فقط یک طرف را پوشش می دهند.

گیت کنترل تردد شیشه ای با امکان تنظیم عرض راهرو؛

یکی از انواع گیت کنترل تردد شیشه ای، مدل فلپ است. این گیت برای کنترل عبور و مرور افراد و همچنین در سیستم حضور و غیاب ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیت های کنترل تردد فلپ دارای باله هایی برای جلو گیری از عبور افراد می باشند. در مواقع لزوم این باله ها راه را مسدود می کنند. تا امکان ورود و خروج افراد به سازمان وجود نداشته باشد.  باله ها عموما از جنس پی وی سی شفاف هستد .

گیت کنترل تردد فلپ با مکانیزم لولایی برای کنترل تردد افراد که از ویلچر استفاده می کنند یا بار به همراه دارند نیز مناسب است. این مدل محصول به گیت بار یا گیت معلولین نیز شناخته می شود که در بخش جداگانه ای معرفی شده است. عرض مسیر تردد این نوع گیت قابل تنظیم می باشد. امکان تعویض متریال مورد استفاده در باله ها نیز فراهم شده است.

با توجه به اینکه وظیفه باز بسته کردن هر راهرو را 2 عدد شیشه بر عهده دارند ، در صورت نیاز امکان تعبیه دو گیت کناری در طرفین و یک گیت میانی، در بین این دو گیت کناری وجود دارد. به بیان دیگر باتوجه به نیاز هر سازمان و فضای مورد استفاده کنترل ترددها، چیدمان و طراحی گیت ها خواهد بود. در جلسات ابتدایی مشاوره و بررسی نیازهای یک سازمان توسط متخصصین تیم پارسیان، ابزارهای دیگری همچون کارت خوان ها یا انواع دستگاه حضور و غیاب، درب های هوشمند و محصولات مشابه پیشنهاد و معرفی می گردند. برای مشاهده و خرید گیت کنترل تردد در مدل‌های مختلف با همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

فهرست