تشخیص چهره با ماسک

دستگاه تشخیص چهره با ماسک

ماسک صورت در پی انتشار به ویروس کرونا در زندگی امروز جزوی از پوشش رسمی و ضروری مردم شده است در واقع ماسک برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ،بیماری های واگیردار ویاتنفسی و عفونی بوده که جلوی عطسه و سرفه افراد بیمار ویا افراد بدون علامت را میگیرد و مانع از پخش ذرات در فضای پر تجمع می شود. ماسک صورت در بسیاری از مکان ها مثل فروشگاه‌ها، ادارات، خرده فروشی ها، بیمارستان ها و مکان هایی که تجمع زیاد است ضروری و یا حتی اجباری است

دستگاه تشخیص کرونا

همچین دستگاهی ساخته نشده اما دستگاه zkteco  تلاش زیادی کرده است تا ویژگی های جدیدی را در جدیدترین دستگاههای امنیتی و تشخیص چهره خود درج  و اضافه نماید تا نه تنها کف دست و تشخیص چهره بلکه تشخیص چهره با تشخیص ماسک و اندازه گیری دمای بدن امکان پذیر باشد. ما امیدواریم که این محصولات و ویژگی های جدید بتوانند در جلوگیری از قرار گرفتن مردم  در معرض بیماری  و به محافظت از ان ها کمک کنند.

دستگاه تشخیص چهره با ماسک چیست؟

فناوری جدید تشخیص ماسک با استفاده از یک الگوریتم computer vision طراحی شده در حقیقت این دستگاه قادر است که با توجه به زدن ماسک اجزای صورت فرد را تشخیص دهد و آن را به حافظه بسپارد.

علاوه بر شناسایی افراد که ماسک زده اند سیستم امنیتی zkteco طوری طراحی شده‌ که کاملاً افرادی که در محوطه هستند اعم از پرسنل و یا رهگذران می تواند به راحتی تسلط بر نظارت و کنترل افراد ماسک نزده را داشته باشد و در صورت نزدن ماسک فرد را شناسایی کرده و به آن هشدار می دهد که این روند باعث به وجود آمدن محیطی امن برای رفت و آمد است.

در شرایط واقع امروز که اصولاً زدن ماسک امری اجباری است کنترل دسترسی با تشخیص ماسک یک راه حل ساده برای کمک به کاهش خطر ابتلا به ویروس است و همچنین یادآوری خوبی برای افرادی است که زدن ماسک را فراموش می کنند.

مزایای دستگاه تشخیص چهره با ماسک:

1-سریعتر: تشخیص چهره افراد با ماسک در نیم ثانیه به ازای هر فرد

2-امن تر: تشخیص چهره افراد بدون لمس دستگاه و جلوگیری از تماس جسمی

3-دقیق تر: تشخیص با سیستم و به حافظه سپردن چهره افراد و ترسیم چهره افراد در زیر ماسک.

فناوری تشخیص ماسک درتشخیص شناسایی چهره افراد بسیار دقیق است این فناوری از طریق زاویه دید وسیع لنزها در دستگاه به راحتی می تواند داده‌های چهره به دست آمده را و همینطور اطلاعات به دست آمده چهره را ذخیره کند و در شرایط مختلف مقایسه کند.

همچنین از مزایای قابل توجه این دستگاه تشخیص چهره افراد در فاصله طولانی است .

به چه شکل؟

این دستگاه قادر به شناسایی افراد تا ۲ نیم متر است که به طور قابل توجهی ترافیک افراد برای تشخیص ماسک را کاهش بررسی‌های احراز هویت را افزایش می دهد.

سنسور بدون لمس دستگاه تشخیص چهره با ماسک:

دستگاه تشخیص چهره تشخیص ماسک را بدون لمس کردن آسان می کند این کار نه تنها برای ایمنی پرسنل بلکه برای به حداقل رساندن آلودگی به محصول احتمالی بسیار مهم است.

تشخیص زاویه یفوق العاده گسترده دستگاه تشخیص چهره با ماسک تا ۳۰ درجه:

در حالی که اکثر دستگاه های تشخیص چهره تا زاویه ۱۵ درجه را پشتیبانی می کند دستگاه تشخیص ماسک zkteco زاویه بسیار گسترده تری از ۳۰ درجه راهم برای تشخیص چهره پشتیبانی می کند.

اندازه گیری دمای بدن با دستگاه تشخیص چهره با ماسک:

دستگاه تشخیص چهره با ماسکzkteco  با استفاده از فناوری مادون قرمز می تواند دمای دقیق بدن را خیلی سریع حین تایید هویت ارائه دهد.

تشخیص سریع و دقیق این دستگاه حیرت آور است به طوری که زمان  تشخیص چهره افراد با ماسک تقریباً نیم ثانیه است.

به لطف فناوری تشخیص بدون تماس  عملکردهای جدید یعنی: تشخیص دمای بدن و شناسایی فردی با ماسک ، نگرانی های بهداشتی را در محل خود از بین ببرید

نمایش دادن همه 2 نتیجه

فهرست