اتوماسیون پارکینگ

نمایش دادن همه 11 نتیجه

اتوماسیون پارکینگ ابزاری بسیار کاربردی برای مدیریت پارکینگ‌های بزرگ و کوچک است. این سامانه روش مدرنی برای کنترل تردد خودرو و حفظ امنیت و نظم یک پارکینگ محسوب می‌شود. یکی از مشکلات پارکینگ‌‌های بزرگ، عدم نظارت دقیق بر روند تردد خودرو ها است. بهترین روش برای رفع این مشکل استفاده از ابزاری هوشمند است.

اتوماسیون پارکینگ با هدف کنترل تردد خودرو و براي کنترل و ثبت دقیق و آمارها و گزارش‌‌های مربوط به ورود و خروج اتومبیل به‌کار برده می‌شود. این راهکار برای استفاده در کلیه پارکینگ های عمومی و مسکونی، سازمان‌های خصوصی، عوارضی‌ها ، ادارات دولتی، محدوده‌های ترافیکی و … انتخاب بسیار خوبی است.

قیمت اتوماسیون پارکینگ هم باتوجه به امکانات و قابلیت‌های هر بخش متفاوت است. اما قبل از بررسی قیمت دستگاه کنترل تردد پارکینگ نیاز به آشنایی با امکانات این ابزار است.

اتوماسیون پارکینگ از اجزای زیر تشکیل شده است:

به طور کلی این سامانه، ابزاری برای یکپارچه‌سازی کلیه نرم افزارها و سخت افزارهای پارکینگ است. عملکرد آن نیز به این شکل است که با نزدیک‌شدن خودرو به ورودی پارکینگ، از فواصلی مشخص دوربین پلاک خوان و نرم افزار پلاک خوان قادر به شناسایی خودرو خواهند بود و از این طریق پیامی به سیستم ارسال می‌کنند. این پیام به صورت واحد به راهبند پارکینگ نیز منتقل می‌شود. بعد از احراز هویت راننده و یا پلاک ماشین، اجازه ورود یا خروج صادر می‌گردد.

در اتوماسیون پارکینگ برای افزایش دقت در هنگام تردد خودرو ، شناسه‌ ای هوشمند یا به اصطلاح تگ بر روی شيشه خودرو نصب می‌شود. این تگ‌ها حاوی اطلاعات کدگذاری‌شده در مورد امکان دسترسی هر خودرو هستند . هنگام ورود یا خروج خودرو با ارسال فرکانس رادیویی به آنتن UHF یا ریدر کارتی اطلاعات پردازش شده و در صورت تایید امکان تردد فراهم می‌گردد.

مزایای استفاده از اتوماسیون پارکینگ :

  • هوشمندسازی پارکینگ با هدف کنترل تردد خودرو
  • مدیریت پارکینگ با کمک ابزار دقیق
  • امکان نظارت بر تردد خودرو در طول شبانه‌ روز و از راه دور
  • محاسبه قیمت پارکینگ و بررسی دسترسی هر خودرو برای تردد
  • ارائه گزارشات تردد هر پلاک در بازه‌های زمانی دلخواه مدیران
  • قیمت مناسب و تجهیزات مدرن به همراه خدمات و پشتیبانی گروه پردازش پارسیان
  • کاربری ساده و هماهنگ‌سازی بین کلیه سخت افزارها با نرم افزار پارکینگ و نرم افزار پلاک خوان

قیمت قیمت دستگاه کنترل تردد پارکینگ باتوجه به امکانات ارائه‌شده واقعا مناسب است. هزینه هر یک از این ابزار بالا نیست و در واقع قیمت ارزان اتوماسیون پارکینگ مزیتی برای مدیریت پارکینگ محسوب می‌شود.

فهرست