روش های از کار انداختن دستگاه حضور و غیاب

چرا از کار انداختن دستگاه حضور و غیاب ؟

با توجه به فعالیت های متعدد در شرکت های خصوصی یا دولتی دستگاه های حضور و غیاب وظیفه آمار و ارزیابی منابع انسانی و کنترل تردد آن ها را بر عهده دارند. بسیاری از افراد سعی در از کار انداختن دستگاه حضور و غیاب یا دور زدن آن در این شرکت ها دارند که، ما با ارائه مطالب آموزنده در این مقاله، شما را با نحوه از کار انداختن آن آشنا می نماییم. دستگاه های حضور و غیاب از سال های گذشته تا کنون همواره تحت تاثیر افراد سودجو قرار می گرفت. با توجه به امنیت پایین دستگاه های دیجیتالی در سال های دور بسیاری از افراد سعی در از کار انداختن دستگاه حضور غیاب داشتند. دستگاه های حضور و غیاب دارای انواع مختلف با قابلیت های متفاوت هستند که، امروزه بیشتر از نوع، تشخیص اثر انگشت و تشخیص چهره در کشور ما استفاده می نمایند.

"از

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص اثر انگشتی

این نوع دستگاه حضور و غیاب که با ثبت اثر انگشت کارمندان حوزه کاری یک شرکت یا اداره بر روی حافظه ی خود به فعالیت می پردازد. این دستگاه ها دارای پارامترهای صفر و یک جهت ثبت اثر انگشت می باشند. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص اثر انگشت با ثبت هر ۱۰ انگشت پرسنل بر روی حافظه خود، با استفاده از کدهای صفر و یک، کدی اختصاصی برای هر فرد ایجاد می نماید، که در صورت تطبیق اثر انگشت با آن کد، ورود و خروج وی ثبت خواهد شد.

 

از کار انداختن دستگاه حضور و غیاب تشخیص اثر انگشت

عموماً کسانی که مبادرت به از کار انداختن دستگاه حضورو غیاب می نمایند، از پرسنلی هستند که به صورت نا منظم در محل کار حضور می یابند. پرسنلی که میخواهند ساعاتی را در محل کار حضور نداشته باشند یا کارشناسان امنیتی که می خواهند اطلاعات آن شرکت یا اداره را تخریب نمایند. برای از کار انداختن دستگاه حضورو غیاب تشخیص اثر انگشت، نیاز به اثر انگشت یک مدیر مسئول آن دستگاه است.یک دستگاه لیزر ساده می تواند با هک آن اثر انگشت روی یک دستکش لاتکس حک شده که فرد دیگری با پوشیدن آن دستکش عملیات حضور و غیاب را انجام دهد. در غیر این صورت می توانید با استفاده از یک لیوان چرب یا سیلیکونی که اثر انگشت مورد نظر روی آن قرار داشته باشد، به پرینتر سه بعدی ارجاع داده و از قسمت مورد نظر روی لیوان اثر انگشت را در سیستم استخراج نمایید. امروزه از کار انداختن این نوع دستگاه های حضور غیاب بسیار سخت تر از گذشته شده و این دستگاه های تشخیص اثر انگشت به سیستم تشخیص زنده بودن پوست نیز مجهز شده اندکه این امر را تقریبا ناممکن میکند.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص اثر انگشتی

دستگاه حضور و غیاب تشخیص اثر انگشتی

 

دستگاه تشخیص چهره

این نوع دستگاه های حضور و غیاب با کنترل پارامترهای مختلف چهره پرسنل به تشخیص هویت آن ها می پردازد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می توانند با ساخت یک الگو ثابت و منحصر به فرد برای هر پرسنل، تصویر وی را در حافظه خود ذخیره نمایند. محبوبیت این دستگاه امروزه به سبب شیوع ویروس کرونا در دنیا بیشتر شده است، زیرا عدم برخورد مستقیم با دستگاه از مزایای آن می باشد. این نوع دستگاه ها دارای امنیت بسیار بالا و از کار انداختن آن ها بسیار سخت تر می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

از کار انداختن دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

امروزه با افزایش کیفیت دوربین های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره از کار انداختن آن بسیار سخت تر است گذشته می باشد. ساده ترین راه برای از کار انداختن دستگاه حضورو غیاب تشخیص چهره، ساخت یک ویدیو با کیفیت از چهره مورد نظر می باشد. علاوه بر این کار می‌ توانید از، پرینترهای سه بعدی قوی جهت ساخت چهره سه بعدی فرد عمل نمایید. برای از کار انداختن این دستگاه های حضور و غیاب یا دور زدن آن، می توان با این دو راهکار به نتیجه رسید. البته دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی جدید و دارای سطح امنیت بالا ، چهره جعلی را میتوانند با الگرویتم های تشخیص بافت زنده پوست شناسایی کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست