کاربرد گیت فلزیاب و راکت بازرسی (فلزیاب) در تأمین امنیت

 

اگر تا به حال مسافرت هوایی داشتید، حتماً از گیت بازرسی فرودگاه عبور کرده‌اید. این گیت‌ها جهت بازرسی افراد جهت شناسایی وسایل فلزی اعم از سلاح گرم و سرد و سایر تجهیزات فلزی و الکترونیکی ممنوعه به کار می‌روند. از این رو به این  گیت‌ها، گیت فلزیاب نیز می‌گویند.

تصور کنید، بازرسی افراد در فرودگاه برای یافتن وسایل ممنوعه توسط انسان و بدون تجهیزات بازرسی انجام شود. قطعاً این کار، علاوه بر اینکه بسیار زمان‌بر خواهد بود،‌ قدرت و دقت تشخیص پائین‌تری نیز خواهد داشت. بنابراین برای انجام یک بازرسی امن در ارگان‌ها و سازمان‌ها لزوم به کارگیری تجهیزات بازرسی امری ضروری به نظر می‌رسد.

در محیط‌هایی مانند  فرودگاه ها، سالن‌های کنفرانس، مراکز نظامی و امنیتی، دفاتر مقامات عالی رتبه، خروجی شرکت‌ها و انبار‌ها و …،  معمولاً محدودیت‌هایی جهت ورود یا خروج تجهیزات و ابزار ممنوعه به همراه فرد وجود دارد. به طور مثال در کارخانجات تولید صنایع دفاعی، جلوگیری از ورود یا خروج ابزار یا قطعات مختلف بسیار مهم است و به کارگیری گیت می‌تواند امنیت بیشتری برای این گونه مجموعه‌ها فراهم سازد.

 

یک سیستم کنترل بازرسی از سه بخش دستگاه کنترل بازرسی X-Ray ، گیت  فلزیاب و راکت فلزیاب تشکیل شده است. که در هر سازمان بنابر ملاحظات امنیتی آنجا می‌توان از هر سه آنها و یا هر یک از تجهیزات به تنهایی استفاده نمود.

ما در این بخش به بررسی اجمالی گیت و راکت فلزیاب می‌پردازیم.

گیت فلزیاب (گیت بازرسی)

گیت فلزیاب یک دروازه امن و دقیق در زمینه عبور و مرور است. این گیت‌ها معمولاً در ورودی یا خروجی‌ها به شکلی که تنها راه عبور به نقاط حساس، عبور از این گیتها باشد، نصب می شوند. هنگام عبور افراد از گیت، بدن شخص به صورت دقیق توسط امواج مغناطیسی اسکن می‌شود و در صورت تشخیص مورد مشکوک به صورت آلارم یا نمایش در صفحه مانیتور اطلاع رسانی می‌کند.

 

روش عملکرد گیت‌ها و سایر تجهیزات فلزیاب به این شکل است که میدان مغناطیسی در محدوده شناسایی گیت ایجاد می‌شود. با قرار گیری یک قطعه فلزی در این محدوده و با تغییر میزان و شدت میدان مغناطیسی، دستگاه به این تغییرات واکنش نشان داده و اطلاع رسانی می‌کند.قیمت گیت فلزیاب بسته به حساسیت و دقت در تشخیص اجسام متفاوت است.

 

 

راکت بازسی فلزیاب

راکت بازرسی یک دستگاه فلزیاب دستی است که کاربردی شبیه گیت فلزیاب دارد و برای جستجو و یافتن اشیاء فلزی غیر مجاز به کار می‌رود. راکت فلزیاب نیز در اماکنی که نیاز به ممانعت از ورود اشیاء فلزی خطرناک و غیر مجاز می‌باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین از این وسیله می‌توان در فرودگاه‌ها، مراکز نظامی و امنیتی، استادیوم‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی حساس و حتی مدارس استفاه نمود. با استفاده از راکت بازرسی فلزیاب می‌توان انواع اسلحه گرم و سرد، گوشی همراه، ابزار و قطعات الکترونیکی و فلزی را تشخیص داد.

 

برای مشاهده و خرید انواع گیت و راکت بازرسی می‌توانید به سایت شرکت پردازش هوشمند پارسیان مراجعه نمائید.

 

آیا گیت فلزیاب و راکت فلزیاب، سلامتی انسان را تهدید می‌کند؟

تحقیقات و بررسی‌هایی که توسط انجمن‌های سلامت محور انجام شده است، خطرناک بودن تجهیزات بازرسی از جمله گیت و راکت فلزیاب را رد می‌کند.

این تحقیقات نشان می‌دهد که حتی قرارگیری مکرر انسان در معرض گیت و راکت بازرسی هیچ گونه خطر برای سلامتی انسان ندارد و باعث آسیب بیولوژیکی نمی‌شود.

 

 

شرکت پردازش هوشمند پارسیان ارائه دهنده انواع گیت و راکت بازرسی

در صورتیکه قصد خرید تجهیزات کنترل بازرسی را دارید، می توانید از محصولات گروه پردازش هوشمند پارسیان دیدن فرمائید. تجهیزات عرضه شده توسط شرکت ما، علاوه بر داشتن کیفیت بالا و ظاهری زیبا، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

برای دریافت مشاوره و یا لیست قیمت گیت فلزیاب . یا لیست قیمت راکت بازرسی به سایت شرکت مراجعه نمائید و یا با کاشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست