از کار انداختن آسانسور با کمک دستگاه کنترل تردد آسانسور

از کار انداختن آسانسور

 

از کار انداختن آسانسور از طریق مختلفی امکان پذیر است که بهترین آن استفاده سیستم کنترل دسترسی است. گاهی اوقات در داخل خانه های مسکونی بسیاری افراد به پرداخت شارژ بی تفاوت هستند ولی استفاده گسترده‌ای از آسانسور دارند. در این شرایط با کمک این دستگاه ها می توان استفاده از آسانسور را محدود کرد.

کاربرد این سیستم تنها به خانه های مسکونی ختم نمی شود؛ بلکه ساختمان ها و سازمان های بزرگ نیز می توانند از آن به عنوان منع تردد به برخی از طبقات خاص بهره ببرند. پس حضور دستگاه کنترل تردد آسانسور ضروری بوده و می تواند به مدیریت بهتر کمک بزرگی کند.

از کار انداختن آسانسور

از کار انداختن آسانسور

برای از کار انداختن آسانسور به چه صورت می توان عمل کرد؟

برای اینکه بتوانید آسانسور را با کمک این دستگاه ها از کار بیندازید، دو روش مختلف وجود دارند که شرح زیر هستند:

  • کنترل احضار آسانسور
  • کنترل انتخاب طبقه

در ادامه به صورت کامل هر کدام را توضیح خواهیم داد.

کنترل احضار آسانسور

در این روش دکمه ای که مربوط به احضار آسانسور است، غیر فعال می شود. سپس یک دستگاه کارت خوان در کنار آن نصب می شود. حالا افراد برای احضار کردن آسانسور می توانند به دو روش عمل کنند. در روش اول می توانند از کارت مخصوص استفاده کنند و در روش دوم می توان از یک رمز عبور بهره برد.

البته بعد از کار انداختن آسانسور روش های مختلفی وجود دارند که می توان بار دیگر آسانسور را احضار کرد و این امر بستگی به انواع دستگاه های کنترل تردد دارد. دستگاه های کنترل تردد آسانسور این امکان را برای شما فراهم می کند تا به روش های زیر تردد داشته باشید:

  • احضار آسانسور با کارت توسط دستگاه آسانسور کارتی مدل AC01 
  • احضار آسانسور با رمز عبور
  • احضار آسانسور با اثر انگشت
  • احضار آسانسور با ریموت
  • احضار آسانسور با پیامک
  • احضار آسانسور با اپلیکیشن موبایل
  • احضار آسانسور با تگ

لازم به ذکر است که برای گزینه اپلیکیشن موبایل می توان از طریق وای فای این ارتباط را برقرار کرد.

کنترل انتخاب طبقه

دومین روش احضار آسانسور در دستگاه های کنترل تردد به روش انتخاب طبقه است. در این صورت دستگاه کنترل تردد باید حتما در داخل طبقات داخل کابین نصب شود. سپس با کمک هر کدام از روش هایی که در بالا گفتیم، دکمه انتخاب طبقات به کار در می آیند و یا به عبارتی فعال می شوند. در نهایت فرد می تواند طبقه مورد نظر خود را انتخاب کند. با کمک این ویژگی از کار انداختن آسانسور برای تعداد خاصی از افراد امکان پذیر خواهد بود.

از کار انداختن آسانسور

از کار انداختن آسانسور

  • خانه های مسکونی و ساختمان های اداری با استفاده از دستگاه کنترل تردد، می توانند به ساکنین آن مجموعه اجازه عبور و مرور با آسانسور را بدهند.
  • در ساختمان‌های اداری نیز تنها بخشی از پرسنل باید به برخی طبقات دسترسی داشته باشند که با کمک دستگاه کنترل تردد امکان پذیر خواهد بود.
  • همچنین دسترسی هر فرد به یک طبقه خاص انجام خواهد شد.

اگر استفاده از آسانسور محدود شود و یا از کار انداختن آسانسور در جهات مثبت باشد، می توانید شاهد افزایش امنیت بسیار زیاد باشید.

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا در رابطه با از کار انداختن آسانسور با کمک دستگاه های کنترل تردد مطالب مفیدی را بیان کنیم. احضار آسانسور از طریق مختلفی امکان پذیر است که رمز عبور، کارت و اثر انگشت رایج ترین آن ها است. همچنین می توان استفاده از آسانسور را تنها به برخی افراد و یا پرسنل محدود کرد. این امر باعث به وجود آمدن امنیت بسیار بالایی می شود که در مطلب فوق به آن اشاره کردیم. برای اطلاع از قیمت اکسس کنترل آسانسور نیز می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست