نرم افزار کنترل تردد سازمانی

در حال نمایش 2 نتیجه

نرم افزار کنترل تردد ( نرم افزار اکسس کنترل ) پارسیان تحت ویندوز و با عملکرد منحصربه‌فرد است که با امکاناتی کاربردی ارائه می‌شود. این نرم افزار بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده و با دو نوع بانک اطلاعاتی (MS-SQLSERVER-ACCSESS) در دسترس قرار گرفته است.

نرم افزار اکسس کنترل چیست؟

نرم افزار اکسس کنترل پارسیان ابزاری برای جمع‌آوری دیتاها و اطلاعات مربوط به تردد افراد در یک سازمان یا شرکت است. این محصول با اتصال به انواع سخت‌افزارها و تجهیزات بازرسی امکان کنترل تردد افراد را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های نرم افزارهای کنترل تردد، محدودکردن افراد در ساختمان و واحدهای مشخصی از سازمان است که به افزایش امنیت و نظم آن کمک می‌کند. نرم‌افزارهای اکسس کنترل از بخش‌ها و امکانات مختلفی برخوردار هستند و  قیمت نرم افزار اکسس کنترل نیز با توجه به این امکانات متفاوت خواهد بود.

معرفی امکانات نرم افزار اکسس کنترل :

در هر بخش از  نرم افزار، امکانات متعددی طراحی و ارائه شده است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

  1. امکان تهیه فایل و مشاهده گزارش در بخش‌های مختلف در بازه‌های زمانی مشخص
  2. برنامه‌ریزی شیفت‌های متعدد (50 شیفت ) در هر سازمان
  3. به‌روزرسانی نرم افزار دستگاه کنترل تردد از طریق سایت مربوط به شرکت
  4. مجهز به دو تقویم رسمی و غیررسمی جهت تفکیک تعطیلات رسمی و تعطیلات توافقی مرکز مربوطه
  5. امکان مشاهده لیست فعالیت کاربران هنگام بروز مشکل
  6. تعریف چارت سازمانی و مدیریت آن
  7. قابلیت ثبت دستی یا محاسبه خودکار اطلاعات هر بخش

نرم افزار کنترل تردد سازمانی

انواع نرم افزار کنترل تردد

نرم افزارهای اکسس کنترل به دو شکل زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛

  • نرم افزار کنترل تردد شرکت یا پرسنل
  • نرم افزار دستگاه کنترل تردد افراد متفرقه

 

نرم افزار کنترل تردد شرکت یا پرسنل

در نوع اول این محصول با ارائه گزارشات دقیق در بازه‌های زمانی مشخص و دلخواه مدیران، امکان بررسی عملکرد پرسنل را فراهم نموده و شیفت‌های مختلف، تعداد ترددها و گزارشات مورد نظر را ارائه می‌دهد.  همچنین ارائه دسترسی به هر فرد در سطوح مختلف وجود دارد. با این قابلیت می‌توانید تردد افراد را به صورت آنلاین نیز انجام دهید. از این نوع نرم افزار با عنوان نرم افزار کنترل تردد سازمانی نیز نام برده می‌شود.

 

امکانات نرم افزارهای کنترل تردد پرسنل یا شرکت:

  • امکان تعریف سطوح مختلف دسترسی برای اپراتور این نرم افزار
  • اتصال به نرم افزار با تکیه بر فناوری Active Directory
  • قابلیت مشاهده تصاویر تردد، وضعیت هر دستگاه و درب روی نقشه
  • قادر به تعیین محدودیت برای ورود و خروج افراد به اتاق‌ها و واحدهای مورد نظر در ساعات دلخواه
  • معرفی آسان چهره و اثر انگشت در نرم افزار
  • گزارشگیری اطلاعات در بخش‌های مختلف سازمان
  • امکان شخصی‌سازی نرم افزار دستگاه کنترل تردد بر اساس نیاز سازمان‌ها
  • قابلیت جدید Anti-PassBack‌ با تکیه بر فناوری‌های روز دنیا
  • توانایی اتصال با انواع دستگاه‌های کنترل دسترسی موجود در بازار
  • قادر به برقرای ارتباط با سیستم اطفاء حریق

نرم افزار اکسس کنترل

نرم افزار کنترل تردد افراد مختلف در یک سازمان

بخشی دیگر از امکانات نرم افزار اکسس کنترل علاوه بر کنترل تردد پرسنل، مدیریت تردد افراد دیگری است که از پرسنل و کارکنان یک سازمان نیستند و به دلایل مختلف در طول شبانه‌روز در ساختمان مورد نظر ورود و خروج می‌کنند. برای کنترل هرچه بهتر این مورد نیز امکاناتی کاربردی در این محصول در نظر گرفته شده است.

همانند نرم افزارهای کنترل تردد سازمانی، قابلیت‌ها و مزایای این محصول نیز مشابه بوده و در بخش‌های مشخصی نیاز به تغییرات و تعریف دسترسی‌های مورد نظر می‌باشد. نرم افزار اکسس کنترل مدل Access3.5 پارسیان با این امکانات به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد.

بهترین نرم افزار کنترل تردد

قبل از خرید نرم افزار اکسس کنترل مورد نظرتان، امکانات نرم افزارهای دیگر را بررسی کنید و از قیمت نرم افزار کنترل تردد در بازار مطلع شوید. همچنین نحوه اتصال به سخت‌افزارها و تجهیزات بازرسی در هر نرم افزار را بررسی کرد. نرم افزارهای کنترل تردد پارسیان علاوه با بهره‌مندی از همه این موارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. این نرم افزار امکان اتصال به انواع دستگاه کنترل تردد را داشته و با یکپارچه‌سازی نرم افزار و سخت افزارها می‌توان تردد افراد را مدیریت کرد.

قیمت و خرید نرم افزار دستگاه کنترل تردد پارسیان

نرم افزار پارسیان تحت ویندوز بوده و با طراحی ساده و کاربردی به راحتی روی هر سخت افزاری نصب می‌گردد. این محصول از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و هر بخش قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. باتوجه به امکانات هر بخش قیمت نرم افزار کنترل تردد متفاوت خواهد بود.

امکان شخصی‌سازی و در نظرگرفتن اختصاصی امکانات در این محصول وجود داشته و شما می‌توانید باتوجه به تعداد پرسنل، ترددهای روزانه، نیازمندی بررسی گزارشات و نوع دستگاه‌های کنترل تردد موجود در سازمان خود اقدام به خرید این نرم افزار کنید.

سامانه هوشمند پارسیان با گارانتی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی به مشتریان گرامی ارائه می‌گردد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

 

فهرست