چگونه گوشی را از دستگاه موبایل یاب رد کنیم ؟

دستگاه گوشی یاب مدارس

موبایل یاب از جمله دستگاه‌های دستی به‌حساب می‌‌آید که قابلیت تشخیص انواع اشیا فلزی را به خود اختصاص داده است. استفاده از این دستگاه‌ها باعث ایجاد امنیت و حفظ نظم خواهد شد. سؤالات مختلفی درباره این دستگاه‌ها پرسیده می‌شود که یکی از آن‌ها دررابطه‌با نحوه دور زدن است. اگر می‌خواهید بدانید چگونه گوشی را از دستگاه موبایل یاب رد کنیم و یا چه راهکاری برای دور زدن گوشی یاب وجود دارد، تا انتهای این مطلب دنبال‌کننده ما باشید.

نحوه کار دستگاه موبایل یاب

نحوه کار دستگاه موبایل یاب

نحوه عملکرد دستگاه موبایل یاب چگونه است؟

در ابتدا نیاز است با نحوه عملکرد دستگاه موبایل یاب به خوبی آشنا شویم . عملکرد این دستگاه‌ها باتوجه ‌به میدان مغناطیسی صورت می‌گیرد. راکت بازرسی زمانی‌که روشن می‌شود در اطراف خود ایجادکننده یک میدان مغناطیسی خواهد بود. اگر راکت به شناسایی قطعه فلزی بپردازد، در آن صورت مأمور را با صدای آلارم آگاه می‌کند. هر کدام از راکت‌های موبایل یاب باتوجه‌به مدلی که دارند، می‌توانند درجه‌های مختلفی از میدان را ایجاد کنند. به‌طورکلی هر چقدر میدان مغناطیسی ایجادشده بیشتر باشد، به همان اندازه نیز سرعت عمل و دقت در شناسایی قطعات فلزی همچون موبایل افزایش پیدا می‌کند.

ساختار راکت‌های بازرسی بدنی به چه صورت است؟

یکی از سؤالات مهم مطرح‌شده در این زمینه مربوط به ساختار موبایل یاب است. به‌طورکلی این دستگاه‌ها ساختار پیچیده‌ای ندارند و قطعات در ساده‌ترین شکل ممکن کنار هم قرار گرفته‌اند؛ ازاین‌رو مأموران هنگام کار با این راکت‌ها مشکل خاصی را تجربه نخواهند کرد. بخشی از ساختار این راکت‌ها در ارتباط با نحوه هشداردادن است. برخی از این راکت‌ها با کمک آلارم و برخی دیگر با چراغ ال‌ای‌دی مأمور را متوجه قطعات فلزی می‌کنند. همچنین راکت‌هایی وجود دارند که از هر دو نوع هشدار بهره می‌برند. از دیگر موارد مهم در ساختار، باتری است. کار با این راکت‌ها به کمک قدرت شارژ است. یعنی در این راکت‌ها باتری‌هایی تعبیه شده‌اند که می‌توانند در خود شارژ را برای چند ساعت نگه دارند. البته میزان نگهداری شارژ بستگی به تعداد دفعات استفاده دارد.

چگونه گوشی را از دستگاه موبایل یاب رد کنیم ؟

بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی جهت دور زدن راکت گوشی یاب هستند. به نظر شما این فرایند امکان‌پذیر است یا خیر؟ بسیاری از افراد بدون اینکه پیش‌زمینه‌ای داشته باشند، از راه‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. به‌عنوان‌مثال برخی از آن‌ها تلفن همراه را در یک فویل آلومینیومی می‌پیچند. برخی دیگر فکر می‌کنند با خاموش کردن موبایل، دیگر امکان شناسایی وجود نخواهد داشت. همچنین بعضی از افراد نیز موبایل را در جاهایی قرار می‌دهند که امکان گشتن آن‌ها به‌ندرت وجود دارد. کفش در بین این موارد جایگذاری می‌شود. حالا این سؤال مطرح می‌شود کدام یک از این راه‌ها شما را به نتیجه می‌رسانند؟ در پاسخ باید بگوییم هیچ‌کدام از روش‌های ذکر شده پاسخگو نخواهند بود و امکان دورزدن راکت بازرسی موبایل یاب وجود نخواهد داشت.

استفاده از راکت‌های بازرسی در چه مکان‌هایی امکان‌پذیر است؟

دستگاه موبایل یاب را می‌توان در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد و از این طریق امنیت را به‌صورت چشمگیری افزایش داد. این دستگاه‌ها تنها برای شناسایی موبایل استفاده نمی‌شوند و می‌توان از آن‌ها در جهت تشخیص انواع فلزات آهنی و غیرآهنی نیز بهره برد. از مکان‌هایی که به این دستگاه‌ها نیاز مبرم دارند، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • فرودگاه‌ها
  • مراکز نظامی
  • آمفی‌تئاتر
  • سالن‌های کنسرت
  • استادیوم‌ها و ورزشگاه‌ها
  • سینماها و نمایشگاه‌های هنری
  • مدارس
  • موزه و مکان‌های خاص
راکت بازرسی بدنی D100S

کاربردهای مختلف راکت بازرسی

 

همه چیز درباره دستگاه موبایل یاب

در این مطلب سعی کردیم به ارائه اطلاعاتی پیرامون موبایل یاب بپردازیم. این راکت‌ها از ساختار نه‌چندان پیچیده‌ای برخوردار هستند و می‌توانند به کارهای مأموران سرعت ببخشند. راکت گوشی یاب بر اساس میدان مغناطیسی فعالیت دارد. با افزایش درجه میدان مغناطیسی قدرت شناسایی نیز بیشتر می‌شود. در واقع امکان دورزدن این راکت‌ها وجود ندارد. به همین علت برای این کار وقت نگذارید . ممکن است این یک تخلف محسوب شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست