گیت شیشه ای یا مترویی چه ویژگی هایی دارد؟

گیت شیشه ای که با نام گیت مترویی نیز خوانده می‌شود، با بهره‌مندی از ویژگی‌های مختلف عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می‌دهد. از این گیت‌ها می‌توان در مکان‌های مختلف بهره برد و از این طریق نظم و انضباط را تا درصد بسیار بالایی افزایش داد. به‌طورکلی در محیط‌هایی که افراد زیادی روزانه در آنجا تردد دارند، می‌توان نسبت به استفاده از این گیت‌ها اقدام کرد. این گیت‌ها را با نام گیت کنترل تردد سریع نیز می‌خوانند. در ادامه به بررسی یک سری از ویژگی‌ گیت‌های شیشه‌ای پارسیان خواهیم پرداخت.

بررسی مزایای گیت شیشه ای

گیت‌ مترویی یا شیشه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

هنگام تولید گیت‌های شیشه‌ای باید توجه به یک سری از نکات را در اولویت قرار داد. ازآنجایی‌که این گیت‌ها در مکان‌های پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرند، پس نیاز است اجزای تشکیل‌دهنده آن با قدرت به عملکرد خود ادامه دهند. همکاری درست موتور، گیربکس، شاسی و بدنه محکم منجر به مکانیسم سریع و عملکرد فوق‌العاده خواهد شد. این گیت‌ها در مدل‌های مختلفی وجود دارند و باتوجه‌به شرایط مختلف می‌توان از آن‌ها بهره برد. از انواع گیت‌ها می‌توان گزینه‌هایی همچون کارتی، اثر انگشتی، تشخیص چهره و… را بر شمرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این گیت‌ها خواهیم پرداخت.

گیت شیشه ای عملکرد بسیار سریعی دارد

به‌طورکلی گیت شیشه ای دارای عملکرد بسیار سریعی است؛ به همین علت می‌توان شاهد نرخ بالای تردد بود. اگر در یک مکان روزانه تردد بسیاری صورت گیرد، می‌توان از این گیت‌ها بهره برد. به طور متوسط این گیت‌ها هر 0.5 ثانیه یک بار باز می‌شوند. البته می‌توان سرعت آن‌ها را تنظیم کرد. در کل سرعت این گیت‌ها دو برابر سایر مدل‌ها است؛ به همین علت استفاده از آن‌ها در مکان‌هایی همچون مترو شدیداً پیشنهاد می‌شود.

گیت شیشه ای سریع پارسیان

طراحی زیبایی دارند

زیبایی ظاهری به‌اندازه سایر ویژگی‌ها اهمیت دارد. گیت مترویی با طراحی منسجمی که دارد، می‌تواند زیبایی خاصی را به ورودی سازمان‌ها، شرکت‌ها و… هدیه دهد. طرح‌های دلخواه و متنوعی را می‌توان به این گیت‌ها داد. فقط کافی است هنگام ثبت سفارش آن را با تولیدکننده در میان بگذارید.

گیت شیشه ای

گیت شیشه ای مدل FBL2000

گیت شیشه ای استحکام بالایی دارد

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان از این گیت‌ها نام برد، استحکام بالا است. ماده اصلی تشکیل‌دهنده این گیت‌ها غالباً فولاد ضد زنگ است. فولاد دارای خاصیت ضدخوردگی است. همین موضوع دوام و استحکام گیت‌ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. همچنین همان‌طور که از نام این گیت‌ها مشخص است، دارای شیشه هستند. شیشه‌ای که بدین منظور استفاده می‌شود، سکوریت یا سه لایه است. این شیشه‌ها می‌توانند مقاومت قابل‌توجهی از خود در برابر فشار و ضربه نشان دهند.

گیت های شیشه ای یا گیت مترویی دارای صدای کمی است

هر چند گیت شیشه ای عملکردی با سرعت بالا دارد؛ اما بااین‌وجود توانسته‌ است صدای کمی از خود هنگام باز و بسته شدن تولید کند. صدای بسیار پایین این گیت‌ها باعث شده است بتوان از آن‌ها در مکان‌هایی همچون کتابخانه‌ها و ساختمان‌های اداری که به سکوت بالایی نیاز دارند، بهره برد.

عملکرد گیت مترویی

می‌توان برای حالت اضطراری آن را تنظیم کرد

یکی دیگر از ویژگی‌های گیت مترویی تنظیم برای حالت اضطراری است. یعنی اگر هنگام آتش‌سوزی، زلزله و… قطعی برق اتفاق افتاده باشد، این گیت‌ها به‌صورت خودکار باز خواهند شد. با این کار می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خالی کردن ساختمان اقدام کرد.

سخن آخر

گیت شیشه ای از انواع گیت‌ها به‌حساب می‌آید که می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف همچون متروها، باشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و… بهره برد. این گیت‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که آمار استفاده را افزایش داده‌اند. به‌عنوان‌مثال این گیت‌ها دارای استحکام بالایی هستند؛ به همین علت در برابر انواع ضربه و فشار از خود مقاومت نشان خواهند داد. علاوه‌برآن، گیت‌های مترویی هنگام باز و بسته شدن سرعت بالایی دارند؛ از این رو در زمان کمی، افرادی زیادی از گیت عبور خواهند کرد.

 

5 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ممنون از توضیحات خوبتون در مورد گیت شیشه ای

    پاسخ
  • ایا ممکنه با ضربه به باله های گیت شیشه ای ، این باله ها آسیب ببنند؟

    پاسخ
    • گیت شیشه ای با بدنه ای محکم و از جنس فولاد ضد زنگ و ضد ضربه ساخته شده. باله های شیشه ای هم در نوع خودشون بسیار مقاوم هستند. اما باید بررسی کرد که هدف شما از خرید این گیت کنترل تردد برای استفاده در کدام مجموعه است؟ با بررسی احتمالات گیت های مختلف هم مورد بررسی قرار می گیرند.

      پاسخ
  • سلام به شما.
    آیا گیت شیشه ای برای استفاده در محیط نمایشگاه هم مناسبه؟ چون من دیدم که نوشته بودید برای مترو مناسبه.

    پاسخ
    • درود به شما. بله باتوجه به اینکه گیت شیشه ای در میان عوام به گیت مترویی شناخته شده ، ما هم استفاده در مترو رو مثال زدیم. در حالی که شما میتونید با اطمینان از این گیت شیشه ای برای ورودی نمایشگاه و موارد مشابه استفاده کنید. مزیت دیگه هم در مورد نصب لوگو روی باله های شیشه ای اون هست که در زیباسازی ظاهر گیت واقعا موثره .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست