قابلیت‌ها ی دستگاه ورود و خروج پارکینگ

دستگاه ورود و خروج پارکینگ

با افزایش زندگی شهری، تعداد خودروها نیز افزایش پیدا کرده‌اند و همین موضوع منجر به رشد رقابت در پیدا کردن جای پارک شده است. نتیجه این امر بی نظمی و هرج و مرج بسیار زیاد و در بعضی مواقع، نا امنی خواهد بود. به منظور برطرف کردن این دسته از مشکلات می‌توان از دستگاه ورود و خروج پارکینگ استفاده کرد.

این دستگاه‌ها در انواع مختلفی وجود داشته و هر کدام می‌توانند قابلیت‌های متنوعی را از خود به نمایش بگذارند. مزیت‌های این دستگاه‌ها به گونه‌ای بوده که سازمان‌های متعددی اقدام به نصب آن کرده‌اند. در همین راستا قصد داریم تا به صورت کامل مزیت‌ها و قابلیت‌ها را به شما شرح دهیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب را برای خودتان رقم بزنید.

 

دستگاه ورود و خروج پارکینگ

 

دستگاه ورود و خروج پارکینگ چه مزیت‌هایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، استفاده از این دستگاه‌ها مزیت‌های متعددی را همراه با خود دارد که از آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • تمامی ترددها را همراه با زمان عبور و مرور به ثبت می‌رساند.
  • مدت زمانی که ماشین توقف کرده است، محاسبه و هزینه‌های مربوطه نیز اعلام می‌گردند.
  • در تامین نیروی انسانی و همچنین زمان و هزینه‌های متعدد صرفه جویی خواهد شد.
  • می‌تواند یک لیست سیاه را ایجاد کند و تنها به خودروهای خاص اجازه رفت و آمد بدهد.
  • یک گزارش دقیق از تمامی خودروهایی که در پارکینگ وجود دارند تهیه کرده و آن را ارائه می‌دهد.

نرم افزار دستگاه کنترل تردد پارکینگ

به طور کلی دستگاه ورود و خروج پارکینگ یک نرم افزار ویژه را به خود اختصاص داده است که می‌توانید کارایی‌های متعددی را از آن شاهد باشید. این نرم افزار در جهت حفظ امنیت بیشتر و عملکرد قوی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرم افزار این دستگاه‌ها نیز همراه با خود قابلیت‌های متنوعی را به همراه دارند که مهم‌ترین آن‌ها گزینه‌های زیر را شامل می‌شوند:

  • می‌توان نرم افزار را به راهبند وصل کرده و سپس درب اتوماتیک تعبیه شده را باز کرد.
  • این نرم افزارها قابلیت ثبت چهره افراد را دارند؛ از این رو درجه امنیت بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.
  • می‌توان تعرفه‌های گوناگونی را بر روی سیستم پیاده سازی کرد؛ به عنوان مثال تعرفه تردد خودرو در روز با تعرفه آن در شب ممکن است متفاوت باشد.
  • برای افراد فیش‌هایی صادر می‌شوند که با کمک این نرم افزارها می‌توان متن دلخواه را به انتهای آن‌ها اضافه کرد.

آیا استفاده از دستگاه ورود و خروج پارکینگ ضرورت دارد؟

هر فردی خواهان حفظ امنیت خود، چه به صورت جانی و چه مالی، است. این دستگاه نیز به غیر از مدیریت پارکینگ، می‌تواند حفظ امنیت را نیز باعث شود؛ چرا که این دستگاه‌ها بر اساس سیستمی که دارند می‌توانند برخی از خودروها را در لیست سیاه قرار دهند و از این طریق اجازه عبور و مرور را صادر نکنند. همچنین از آنجایی که دستگاه‌های ورود و خروج پارکینگ قابلیت ثبت تصویر را دارند، در صورت مشاهده مورد مشکوک می‌توان سریعا وارد عمل شد.

سنسورهای دستگاه ورود و خروج پارکینگ

دستگاه‌هایی که به منظور ورود و خروج در پارکینگ‌ها به کار گرفته می‌شوند، دارای سنسورهایی بوده که قابلیت تشخیص و ارسال اطلاعات را به سرور مرکزی دارند. در واقع این سنسورها از آنجایی که هوشمند هستند، می‌توانند حضور خودروها را تشخیص داده و لحظه به لحظه تمامی اطلاعات را به سرور مرکزی ارسال کنند. از این طریق می‌توانید شاهد مدیریت بهتر و امنیت بیشتر باشید.

دستگاه ورود و خروج پارکینگ

سخن آخر

دستگاه ورود و خروج پارکینگ یکی از دستگاه‌هایی به شمار می‌رود که همگام با تکنولوژی طراحی شده است و توانسته قابلیت‌های گوناگونی را از خود به اشتراک بگذارد. در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی این قابلیت‌ها و مزیت‌ها بپردازیم و همچنین شما را با ضرورت استفاده از آن به صورت کامل آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست