نکات مهم قبل از خرید راکت بازرسی + ویژگی‌ها

تامین امنیت مکان‌های پرتردد و زرگی همچون فرودگاه‌ها، سالن‌های همایش و… اهمیت بسیار بالایی دارد؛ از این رو ابزارهای مختلفی طراحی شده‌اند تا در این زمینه‌ بتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. راکت بازرسی یکی از آن‌ها است که به وجود سلاح‌های خطرناک و لوازم ممنوعه پی می‌برد؛ پس در مکان‌های حساس و امنیتی نیاز است هر یک از ماموران با در دست داشتن راکت فلزیاب نسبت به تامین امنیت اقدام کنند. در ادامه به صورت کامل‌تر راکت بازرسی بدنی را بررسی خواهیم کرد.

راکت بازرسی

بررسی بهترین راکت بازرسی

راکت بازرسی چیست؟

از تجهیزات امنیتی پرتابل می‌توانیم به راکت بازرسی اشاره کنیم که می‌تواند به شناسایی انواع تجهیزات الکترونیکی و فلزات بپردازد. برای اینکه ورود و خروج افراد به خوبی تحت نظارت قرار بگیرند، ماموران از این دستگاه‌های سبک استفاده می‌کنند و جلوی حمل سلاح و لوازم غیرمجاز را می‌گیرند. از مکان‌هایی که از این دستگاه استفاده می‌کنند می‌توانیم به سفارتخانه‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز امنیتی و نظامی، دفتر ریاست جمهوری، مجلس و همچنین همایش‌های بزرگ اشاره داشته باشیم. این راکت‌ها با ایجاد میدان مغناطیسی می‌توانند به شناسایی انواع لوازم بپردازند.

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید درباره راکت بازرسی بدانید

راکت فلزیاب دارای یک سری از ویژگی‌ها است که آشنایی با آن‌ها اهمیت دارد؛ از جمله:

  • این راکت‌ها به خوبی می‌توانند انواع فلزات و قطعات الکترونیکی را مورد شناسایی قرار دهد.
  • از تجهیزات این راکت‌ها می‌توانیم به شارژر و باتری اشاره کنیم. این بدان معنا است که می‌توان از باتری بدون اتصال به منبع برق نیز بهره برد.
  • مدت زمانی که طول می‌کشد باتری دستگاه تمام شود بین 1.5 الی 2 ساعت است. لازم به ذکر است اگر باتری دستگاه‌ به صورت طولانی در شارژ باقی بماند، در آن صورت باتری و برد دستگاه متحمل آسیب‌های شدید خواهند بود.
  • لازم به ذکر است این راکت‌ها آنگونه که باید نمی‌توانند از خود واکنش خوبی هنگام بازرسی ساک، کیف، چمدان و موارد مشابه نشان دهند؛ به همین دلیل بهتر است برای بررسی این لوازم از دستگاه ایکس ری بهره برده شود.
  • دسته راکت‌ بازرسی بدن از پلاستیک ساخته‌ شده‌ است؛ از این رو سبک است و به راحتی توسط ماموران حمل خواهد شد.

به این نکات قبل از خرید راکت فلزیاب توجه کنید

قبل از اینکه نسبت به خرید راکت بازرسی اقدام کنید، باید توجه به یک سری از نکات را در اولویت قرار دهید. فهرست زیر به خوبی این نکات را نشان می‌دهد:

  • قبل از خرید شما باید این موضوع را مشخص کنید که راکت مربوطه قرار است به شناسایی چه لوازمی بپردازد؟
  • امروزه برندهای مختلفی در عرصه تولید راکت‌های فلزیاب فعالیت می‌کنند. شما باید بهترین برند را انتخاب کنید و دست به مقایسه مدل‌های مختلف با یکدیگر بزنید.
  • یک راکت خوب علاوه بر وزن پایین باید دارای سایز مناسبی نیز باشد. همچنین جنس دسته نیز اهمیت دارد؛ زیرا فرد باید بتواند به راحتی راکت را حمل کند و حالتی لغزنده نداشته باشد.
  • قدرت شناسایی نیز اهمیت بالایی دارد. شما باید متوجه شوید دستگاه از چه فاصله‌ای می‌تواند به شناسایی قطعات بپردازد و فاصله تشخیص آن چقدر است؟
  • قابلیت تنظیم حساسیت نیز اهمیت بالایی دارد. یک راکت باید شناسایی انواع قطعات ریز و درشت را به خوبی انجام دهد.
  • قیمت نکته مهم دیگری است. فاکتورهای مختلفی تاثیر خود را بر قیمت می‌گذارند؛ از جمله برند، قدرت باتری، قدرت تشخیص و سایر امکانات.
راکت فلزیاب

خرید راکت فلزیاب

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم به ارائه اطلاعاتی درباره راکت بازرسی بپردازیم. این راکت‌ها قادر هستند به شناسایی انواع فلزات و مواد مختلف بپردازند. هدف از به کار گرفتن این راکت‌ها افزایش سطح امنیت است. مکان‌های مختلفی متقاضی استفاده از این محصول هستند. پیش از خرید باید به نکات گوناگونی توجه کنید که برند، قیمت و امکانات دستگاه در بین این موارد جای گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست