قیمت گیت کنترل تردد

در ابتدا میتوان انواع قیمتهای گیتهای تردد را نام برد: قیمت گیت تمام قد( در ورزشگاه های بزرگ و در استادیوم هایی که امنیت آنجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است نصب و پیاده سازی میشود) ,قیمت گیت ورود و خروج،

قیمت گیت استخری، قیمت گیت کنترل تمام قد, قیمت گیت کنترل نفر,قیمت گیت باشگاهی، قیمت گیت باله ای، قیمت گیت شیشه ای، قیمت گیت میله ای ( قیمت گیت اهرمی ) و ,گیت سامانه هوشمند…..تمامی گیت های تردد نام برده مهمتریت دستاوردهای سامانه پردازش  هوشمند پارسیان میباشد که با تلاش بی وقفه پروازشگران و مهندسان عالی رتبه بررسی و دراختیار کاربران قرار میگیرد

اصولا گیت های کنترل تردد چون هرکدام کارایی و تنوع متفاوتی ازهم دارند از نظر قیمت هم متفاوت در بازار عرضه میشود از انجایی ک گیت های کنترل تردد در مکان های متفاوت و با کارایی متفاوت وحود دارد طبق این روال قیمت گیت کنترل تردد برای هر گیت بنابر تقاضای مشتری مختلفند.هرکدام از گیت های شیشه ای میتوان در سازمانها و یا ادارات بزرگ بنابر کنترل پرسنل و ساعت رفت و امد وطبق ساعت ورود و خروج حقوق دریافتی پرسنل را محاسبه کرد ویا مکانهای پر رفت وامد و یا حساس از نظر ورود و خروج میتوان از گیتهای کنترل تردد استفاده کرد.

و اما گیت های تردد در پردازش هوشمند سامانه پارسیان طوری طراحی,و تعبیه شده اند که باتوجه به اقتضای هرمکان امکان خصوصی شدن و شخصی سازی در آن وجود دارد.

گیت تردد بخش مهمی از سیستم حراست سازمان است

سیستم اتوماسیون حراست در هر سازمان دو بخش فیزیکی و نرم افزاری دارد که بخش فیزیکی مربوط به پرسنل و ابزارهای امنیتی مانند گیت کنترل تردد است زمان تهیه گیت های کنترل باید تفاوتها و انواع آن را شناخت و مناسب ترین نوع را نسبت به نیازهای سازمان تهیه کرد

گیت کنترل تردد تمام قد

گیت کنترل تردد تمام قد یا امنیتی برای مسائل امنیتی کاربرد دارد. ساختار آن به گونه ای است که همه قسمت ورودی و خروجی را پوشش کامل می دهد. همچنین از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است و به هیچ وجه افراد نمی توانند از بالا یا کناره های آن عبور کنند. در هر بار باز شدن درب گیت تردد تمام قد، فقط یک نفر می تواند وارد آن شود. این گیت ها معمولاً دارای سه باله هستند که وقتی یک نفر در داخل یکی از باله ها قرار می گیرد، نفر بعدی نمی تواند جابجا شود

این گیت به واسطه ساختاری که دارد، در اماکن نظامی، امنیتی، سفارت خانه ها و هر مکان دیگری که به سطوح بالای امنیت نیاز داشته باشد، استفاده میشود. همچنین قیمت گیت کنترل تردد تمام قد در مقایسه با سایر گیت ها زیاد و سرعت عبور مرور در آنها پایین است.

گیت تردد سه شاخه یا سه میله یا سه اهرمی

کارکرد گیت کنترل تردد سه شاخه طوری است که افزایش ازدحام و شلوغی در عملکرد آن تاثیری نداشته .که با کمک دستگاه‌ کارتی، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و یا دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره، سیستم جامع وکامل امنیت فیزیکی را تشکیل می دهد. این گیت قابلیت اتصال به سازمان هایی مانند مراکز آتشنشانی و پلیس را دارند که در زمان های اضطراری مانع خروج افراد از ساختمان نشوند. قیمت این گیت تردد در قبال کارایی که دارد بسیار به صرفه بوده

گیت میله ای می تواند به برقراری نظم و امنیت هنگام ورود و خروج افراد در ساختمان های صنعتی، ادارات، مجموعه های ورزشی و مکان های پر تردد کمک بسیاری بکنند.گیت تردد سه میله به عنوان گیت اصلی کنترل در درب های ورودی و خروجی استفاده میشود.

گیت کنترل تردد باید توسط کارکنان حراست تحت نظارت قرار گیرد، چراکه فرد به راحتی می‌تواند از بالای آن عبور کند.حالت بازدارنده سه شاخه گیت میله ای، فقط با فشار پا به شاخه بالایی اجازه عبور افراد را می‌دهد و راه رابرای شاخه بالایی باز میکند و وقتی شاخه اول حرکت میکند و به سمت پایین می آید، شاخه بعدی به سمت بالا حرکت می کند تا مانع ورود فرد دوم شود.با توجه به کارکرد امنیتی که این گیت ها دارند، استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارتی، حضور و غیاب اثر انگشتی و یا دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در آنها ضروری به نظر می رسد.

گیت تردد کشویی پره ای از پایه های فلزی محکم و درب های شیشه ای ساخته می‌شود. جهت حرکت درب ها از بالا به پایین و بالعکس می باشد. وقتی این درب ها به سمت پایین حرکت میکنند، به فرد اجازه عبور داده می شود و بازگشت آنها به حالت اولیه مانع از تردد فرد می شود.از گیت کنترل تردد کشویی می توان در فرودگاه ها، ادارات و مکان های پر رفت آمد استفاده کرد.

گیت کنترل تردد شیشه ای سریع

پایه های گیت شیشه ای از جنس مواد محکمی مثل فلز آهن است تا در جای خود ثابت بماند. درهای این گیت از جنس از شیشه است تا درب به آسانی باز و بسته شود طریقه قرارگیری درهای شیشه ای بصورت خطی بوده و به صورت خطی کنار یکدیگر قرار میگیرد تا مسیر بزرگی برای تردد افراد بوجود آورد. درب این گیت هابه وسیله موتور های متحرک باز و بسته می‌شود.بنابراین استفاده از شیشه برای درب هم میتواند منجر به زیبایی درب شود.

این گیت ها بیشتر از مسائل امنیتی جهت نظم دهی کاربرد دارد.گزینه مناسبی برای کنترل افراد در مکان هایی مثل ایستگاه های مترو، قطار و فرودگاه ها هستند.

گیت کنترل تردد باله ای یا لوله ای

ساختار و نحوه کارکرد گیت کنترل تردد شبیه به گیت های شیشه ای سریع است؛ با این تفاوت که در این نوع درب ها به سمت جلو باز می شوند و فضای بیشتری برای تردد ایجاد میشود.باله های این گیت ها را می توان از جنس شیشه برای مکان های عمومی و تفریحی، و یا از جنس فلز برای مکان های صنعتی، طراحی کرد.

در مکان هایی مثل فرودگاه ها و فروشگا های زنجیره ای که تردد چرخ دستی و کالسکه زیاد است، می توان از گیت کنترل تردد باله ایبه تنهایی و یا در کنار سایر گیت ها استفاده کرد.

گیت کنترل تردد گردان با توجه به ساختار و زیبایی ظاهری که دارد، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می کند این گیت هم فقط از لحاظ نظم دهی کاربرد دارد و از نظر ایجاد امنیت، به مراتب کاربرد کمتری دارد.

مواد تشکیل دهنده آنها معمولا از جنس فلز خاص و شیشه می‌باشد که دارای یک میله مرکزی بوده و سه باله با زاویه ۱۲۰ درجه نسبت به یکدیگر، به میله مرکزی متصل هستند.

هنگامی که فرد در داخل محور قرار می گیرد، با نیرویی که به باله ها وارد می کند باله ها را به حرکت در آورده و از یک طرف به طرف دیگر هدایت میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست