مراحلی که برای ریست دستگاه حضور و غیاب باید پشت سر بگذارید

ریست دستگاه حضور و غیاب

ریست دستگاه حضور و غیاب

دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی برتری که دارند، توانسته اند در انواع مکان ها مورد استفاده قرار بگیرند. به خاطر ساختار گسترده ای که این دستگاه ها دارند، شاید خیلی از افراد همه چیز را در رابطه با آن ندانند. ریست دستگاه حضور و غیاب در بین این موارد جای می گیرد. گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که برای دستگاه به وجود می آیند، نیاز است تا به تنظیمات کارخانه برگردد و یا به عبارتی Reset شود.

همانطور که می دانید این دستگاه ها در انواع مختلفی وجود دارند و هر یک بر اساس برنامه هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده اند، کارکرد متفاوتی را به خود اختصاص داده اند. این تفاوت را می توانید در نحوه ریست کردن نیز مشاهده کنید. به همین علت شما بر اساس نوع و مدل دستگاهی که دارید باید با روش و مراحل Reset کردن آشنا شوید.

ولی به طور کلی توضیحاتی وجود دارند که در رابطه با این موضوع می توانند برای شما بسیار کارآمد باشند. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا با کلیات ریست کردن دستگاه حضور و غیاب آشنا شوید.

ریست دستگاه حضور و غیاب

ریست دستگاه حضور و غیاب

چه زمانی به ریست دستگاه حضور و غیاب نیاز داریم؟

زمانی که گوشی شما با مشکلی روبه رو می شود، اولین راه حلی که به ذهن شما می رسد ریست کردن آن است. برای دستگاه حضور و غیاب نیز به همین صورت خواهد بود. این دستگاه نیز ممکن است با مشکلات مختلفی رو به رو شود. قبل از اینکه نسبت به تعمیر آن اقدام کنید، پیشنهاد می دهیم از این فرصت استثنایی استفاده کنید. از عمده مشکلاتی که شما را نیازمند ریست کردن خواهند کرد، می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  1. عدم شناسایی اثر انگشت

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای کاربران در هنگام استفاده از این دستگاه ها به وجود می آید این بوده که دستگاه توانایی شناسایی اثر انگشت را ندارد؛ در حالی که همان کاربر در روزهای قبل بدون مشکلی کار خود را انجام می داد. دلایل مختلفی وجود دارند که باعث ایجاد این مشکل می شوند.

از جمله آن ها می توان به خرابی اسکنرهای اثر انگشت، خرابی سنسورهای اثر انگشت و همچنین مدخوش بودن اثر انگشت فرد اشاره کرد. در برخی مواقع ریست دستگاه حضور و غیاب می تواند این مشکل را حل کند ولی در صورتی که مشکلات و آسیب ها فیزیکی باشند، ریست کردن دردی را درمان نخواهد کرد.

  1. عدم توانایی در تشخیص چهره

از دیگر مشکلاتی که برای کاربران دستگاه های حضور و غیاب به وجود می آید این بوده دستگاه توانایی تشخیص چهره را ندارد. به همین علت افرادی که به صورت اختصاصی با این دستگاه ها آشنایی ندارند، در وهله اول آن را ریست می کنند.

  1. از بین بردن اثر انگشت مدیر

همچنین گاهی اوقات به دلایلی خواستار حذف کردن اثر انگشت مدیر هستند؛ در این صورت نیز می توان با ریست کردن این کار را به انجام رساند.

ریست دستگاه حضور و غیاب

ریست دستگاه حضور و غیاب

مراحل ریست کردن چیست؟

برای ریست کردن نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل مختلفی است ولی چیزی که در رابطه با این موضوع باید بدانید این بوده که دستگاه های حضور و غیاب انواع مختلفی دارند. هر کدام از این دستگاه ها مراحل مختلفی را برای ریست کردن دارند. به همین علت نمی توان به صورت کلی مراحل مختلفی را تنها برای یک دستگاه خاص بیان کرد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را به صورت خلاصه با ریست دستگاه حضور و غیاب آشنا کنیم. مشکلات مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها راه حل های خاص خودشان را دارند. گاهی اوقات مشکلات در حد نرم افزاری بوده و تنها با ریست کردن برطرف خواهند شد. ولی گاهی اوقات به حضور یک تعمیرکار نیاز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست